![]() |
||
Citaat:
![]() Dit zijn ook erg bekende pilletjes, die mag je zeker hebben ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() In welk opzicht heeft het bij jou geholpen, vraag ik me af, ik bedoel, je wordt niet opeens minder verlegen lijkt me. Citaat:
En ja, ik ben aan de pil, dus dan moet ik maar geen St. Janskruid nemen, dankjewel voor de tip ![]() ('t wordt wel steeds meer een psychologisch verhaal zo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens wist mijn vriend dit al vanaf het begin, hij hield er ook rekening mee wanneer we naar zijn ouders gingen (door me bv. niet te lang alleen te laten). |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriend weet het nu dus sinds 2 maanden ofzo, dat ik er zo'n moeite mee heb en hij gaat nu dus o.a. daardoor stoppen met zijn sport. Hij schrok best wel toen ik het vertelde, hij had niet door dat het zó erg was. Maar nu houd hij er dus wel meer rekening mee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het al een paar maanden telkens vol weet te houden, is het toch niet zó erg? Dan ga je toch een paar uurtjes op zijn kamer lezen terwijl hij sport? |
![]() |
|
[QUOTE]Missy1234567890 schreef op 24-01-2006 @ 16:47 :
Ja zoiets zoek ik dus. Ik weet nog niet zeker of ik überhaupt iets ga innemen, want ik ben niet zo van de pilletjes, maar kun je dat gewoon bij de drogist kopen? Ik weet niet of je zomaar bij de drogist kunt kopen, ik heb ze op recept gekregen, ik denk ook dat dat bij deze pilletjes geldt.. ![]() Ik vond ze in ieder geval heel fijn omdat ik er niet suf van werd en ze heel licht zijn ![]() Maar je moet in ieder geval ook jezelf dat duwtje geven, en wat harder voor jezelf zijn ![]() Je schoonouders bijten je niet en vinden het alleen maar leuk als je gezellig met ze kletst!! Ook al zeg je iets stoms, of verspreek je je, dat overleven ze wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe vatte jou vriend het op trouwens? Voelde hij zich niet een beetje 'schuldig' omdat jij het moest opgeven 'voor de relatie' of zag hij het echt als jouw beslissing? Ik ga trouwens voorlopig niet aan die middeltjes, ik vind dat ik gewoon zelf van die spanningen af moet komen. Wat ik zei, de ene keer heb ik nergens last van en de andere keer ben ik zo gespannen als wat, het hangt heel erg van de situatie af en hoe ik me op dat moment voel. Ik ga aan de psycholoog vragen of een assertiviteitscursus kan helpen en wat ik anders kan doen om ervan af te komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad wat jij ook zegt, de ene keer heb ik meer last van spanningen dan de andere keer als ik bijvoorbeeld op een verjaardag ben. Hangt er ook af van hoe ik me voel en wie er nog meer aanwezig zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil nog even zeggen dat ik het heel fijn vind dat je hebt gereageerd, want ik zat er wel een beetje over dat sporten in en helemaal na de reacties die ik er op kreeg hier ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kalmerend middel voor bij de tandarts Little Phoebe | 23 | 18-11-2016 12:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
rilatine fruitvliegje | 17 | 28-05-2007 15:27 | |
Flora & Fauna |
Hond bang voor vuurwerk. squat | 49 | 02-01-2006 20:37 | |