![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
In incestueuze relaties halen mensen de soorten liefde door elkaar.
|
Verwijderd
|
meest vreemde plek met m'n vriend is ehm... buiten, met links van me een nogal drukke weg met fietspaden waar voortdurend auto's en fietsers langskwamen, en ook een wandelaar, en rechts van me een voetbalveld waar 12jarigen aan het trainen waren... (maar die 12jarigen konden ons niet zien, tenzij we gingen staan, en er stonden wel wat bomen tussen ons en de weg, dus 't viel mee)
|
![]() |
|
![]() |
strand
achterbank van mijn auto. voorbank van mijn auto bos zee (tijdens het zwemmen) in bad onder de douche op de trap in de wc van een disco tegen de bar van een disco (wel een andere ;-)...) in een bubbelbad in de bioscoop (op de singel zit zo'n mooie bios met een zaal en een schitterend balkon :-D in een lift (jammer alleen dat de lift zo snel is... en weer omhoog/omlaag ben nooit zo snel) in een portiek haar buigend over een brug in de jordaan na het stappen van achter... laatste twee na het stappen om een uur of 5 op zondag; meestal nie zo druk; zelfs nie in de jordaan in een weiland in een stoeltjeslift in de werkcoupe van een trein in een vliegtuig (had een kamer gevonden wat denk ik slaapvertrek personeel was en ben vriendin gaan halen; ik heb een beetje een nieuwgierige aanleg...) laatste was wel een toppertje... 10-miles high club :-D |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vreemde plekken? GENOEG:
- Schoolplein (tot nu toe alleen maar gevingerd) - pashokje - Auto - zwembad (ik mag daar officieel niet meer komen ![]() - Kleedhokje zwembad - Speeltuintje (overdag en snachts) - WC's: > Warenhuis > Tankstation (ik was heel geil, anders doe je dat niet: STANK!) > School > Disco > Openbare gebouwen, zal ik maar zeggen, denk aan museum das anders ook zo saai! ![]() - In de tuin - In een botanische tuin op schoolreis, achter een beeld ![]() - In de efteling, in het sprookjesbos ![]() - langs het fietspad, in de berm Dat zijn de meest recente eigelijk, ik weet er nog wel een oudere, dat was in een smal straatje, tussen twee huizen, op de vuilnisbak. En bij ons op de keukentafel al zo vaak, voor als de saaie mensen onder jullie dat al gek vinden ![]()
|
![]() |
heel veel rare plekken, tenminste aparte plekken laat ik t zo zeggen; en dan gaat het in geen geval om 'het' want ik ben nog maagd, maar gewoon om vingeren, aftrekken etc....hihi
- in een recreatiepark (op een veldje) - op een grasveld, reden gewoon auto's langs de snelweg - in t zwembad - gewoon in de keuken toen zijn ouders in de zitkamer zaten - op de achterbank in zijn auto en voor - tankstation snachts - onder de douche - in een wijk bij een boompje - in de duinen (kreeg zowat een hartaanval van de hitte) - bij mij buiten in het trappehuis - midden in de zitkamer op de grond - op de wasmachine - in de tuin, klaarlichte dag (buurman was op het dak bezig, vonden we wel gaaf eigelijk hihi) - in zijn badkamer - in zijn broers huis toen hij op vakantie was, in zijn bed....... en verder no wat maar dat weet ik allemaal niet meer
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Raarste plek waar je seks hebt gehad Stefanie | 195 | 05-06-2018 14:48 | |
De Kantine |
Op welke (vreemde) plekken ben je wel eens in slaap gevallen? Missy | 47 | 07-04-2011 22:25 | |
Seksualiteit |
vreemde plekken inspirations | 34 | 31-12-2003 00:26 | |
Seksualiteit |
vreemde plekken jayjay | 22 | 13-07-2003 21:48 | |
Seksualiteit |
Vreemde plekken!!! John-lover | 13 | 04-08-2002 20:03 | |
Seksualiteit |
Vreemde Plekken Isischild© | 5 | 07-07-2002 13:42 |