Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nouw, komen ze:
1. Eén ui per keer snijen en als je dan een halve hebt, leg je de andere helft weg, heb je dr minder last van. Want hoe meer uien, hoe meer last (duh). 2. Een slok water in je mond. 3. Een bril/zonnebril op zetten. 4. Er een btje bij weg staan, dus dr nie pal bovenop. 5. Dat wat je klaar hebt en gesneden is, weg leggen. 6. Ramen open zetten (dan gaat de geur weg) en deuren wel dicht (anders heeft iedereen in huis er last van) 7. En verder heel snel doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
eerst alle uien sgoonmaken die je moet snijde
glas water naast je neerzetten en af en toe slok nemen scherp mes gebruiken en snel snijden niet wrijven in je ogen en door je mond ademen bril heeft bij mij geen enkele zin en ik heb der altijd enorm veel last van, ik doe gewoon alles snel 8terelkaar snijden zodat je maar 1x last van hebt (ik snijd meestal stuk of 12 uien) oppassen met traanende ogen dat je je niet in je fikken snijd
|
zo'n hakding gebruiken. Ui op aanrecht leggen, hakding erop zetten (dan zit de ui dus onder plastic) en dan kei-hard op de bovenkant slaan (komen er dus mesjes uit die de uien voor je snijden) een soort keukenmachine dus, alleen dan eentje zo'nder elektrische zooi
|
Ik heb geen foefjes dr voor maar als ik prei snij krijg ik ook altijd tranen in mn ogen terwijl het met bosuitjes wel weer mee valt, echt vaag...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 |