Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben altijd wel blij met complimentjes, maar het hangt er wel erg vanaf wie zoiets zegt tegen mij. Er zijn mensen waarbij ik ze niet eens geloof, mensen waarbij ik ze negeer omdat het rare personen zijn (o.i.d) maar als het vrienden van mij zijn waardeer ik het wel alleen heb ik toch vaak het gevoel dat ze dat alleen zeggen om mij gerust te stellen ofzo...
het ligt er ook wel aan hoe iemand het brengt...als iemand tegen mij zegt; Heej lekker wijf (ofzo) dan heb ik eerder zo iets van...Yeah right, rot op als wanneer iemand zegt ik vind je wel knap (DIT IS MAAR EEN VOORBEELD ![]() ![]() Als iemand mij een complimentje geeft zeg ik meestal vriendelijk bedankt maar dat ligt er ook weer aan WIE het zegt... Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 22:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik kan totaal niet tegen complimentjes....heel raar...
ik word er heel erg onzeker van....dan heb ik t gevoel dat iedereen op met let... als een jongen die ik niet ken me een complimentje geeft denk ik altijd dat t sarcastisch is en dan reageer ik dus ook niet.... en soms zeggen ze dan daarna dat ik verwaand ben... maar als t van iemand is die ik vertrouw dan ben ik er wel blij mee ![]() |
![]() |
|
Ligt er helemaal aan van wie.
Als het zo'n vieze gladde jongen is die met een te mooi compliment komt, doet het me niks. Maar van vrienden vind ik het leuk om te horen, ook al weet ik dan niet zo goed hoe ik moet reageren, vaak antwoord ik ook zo van jaaa maar jij ziet er ook leuk uit hoor vandaag! ![]() En een complimentje van een mooie jongen maakt me verlegen, dan ga ik beetje blozen en lach en mompel iets van uhm dank je wel, leuk dat je dat zegt ofzo ![]() |
![]() |
|
Ligt er aan van wie het complimentje afkomstig is inderdaad. Als een of andere creep met uitgaan iets zegt van hee lekker wijf, heb ik niet zoiets van jeej ik zie er leuk uit! Maar als vrienden of vriendinnen het zeggen vind ik het wel leuk om te horen natuurlijk... afgelopen zaterdag met uitgaan had ik m'n haar anders gedaan en toen kreeg ik echt veel comlimentjes
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |