nieuwe. jaa kben verliefd op een onbereikbare trut die nog eens te lief voor me is en me vaak wil zien maar niet wil neuken trut kind hah. nee ze is lief, gweldig, briljant, mijn muze, alles voor haar. ze geeft alles voor mij behalve datgene wat ik echt wil. dat is het leven. ode aan haar door dit werkje.
bedankt voor de reakties kzit nog steeds met de vrouwelijke vorm te oefenen, heb het nog lang niet onder de knie. dat geld ook voor mijn begrip van vrouwen ook ik ben maar een man ;]
GRRR schreef op 05-04-2003 @ 18:10: haha ja altijd britt
bedankt voor de reakties kzit nog steeds met de vrouwelijke vorm te oefenen, heb het nog lang niet onder de knie. dat geld ook voor mijn begrip van vrouwen ook ik ben maar een man ;]
gebruikt: photoshop 7, wacom, handen en voeten.
Deze moet je op een grootformaat inkjetprinter af laten drukken man :>
bijv op 1.50m bij 75cm. (das in verhouding voor jouw afbeelding).
Dat is dope man :>
p-chez schreef op 05-04-2003 @ 18:18: Deze moet je op een grootformaat inkjetprinter af laten drukken man :>
idd
Davine schreef op 05-04-2003 @ 20:54: mooi man egt kewl! Die lucht is wel een beetje lang (de tekening had iets hoger gekund) maar ik hou me mond wel want ik kan t nie
p-chez schreef op 05-04-2003 @ 18:18: Deze moet je op een grootformaat inkjetprinter af laten drukken man :>