Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 16:32
Verwijderd
Hallo mensen!

mijn vriend moet in juli 3 maanden naar bosnië. Hoe moet ik in hemelsnaam die maanden doorkomen??

We proberen iig zoveel mogelijk bij elkaar te zijn en veel leuke dingen te doen voordat hij wggaat..maar dan weet ik dat ik em met de dag steeds erger ga missen...

heeft iemand dit al meegemaakt en hoe ben jij dr doorgekomen??

liefs suus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2003, 16:35
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Nee ik heb het nog nooit meegemaakt! Maar ik zou het ook echt niet kunnen hoor!!
Heel veel sterkte ermee
Liefs
Oud 08-04-2003, 16:38
PardonMe
PardonMe is offline
oejj 3 maanden dat is wel lang ja!
Kunnen jullie op de een of andere manier contact houden tijdens die 3 maanden...?

Lijkt me moeilijk om hem zo lang te moeten missen

iig sterkte ermee, en geniet van de tijd die jullie nu nog samen kunnen doorbrengen, maak er zo veel mogelijk gebruik van om lekker samen te zijn!!
En je weet ook dat hij weer terug komt, het is wel ff afzien denk ik, maar je overleeft het wel..
Oud 08-04-2003, 16:41
Verwijderd
dankjulliewel!

we schrijven brieven en we bellen een half uur tot n uur dan per week en heel soms msn.. maar toch.. we zijn best wel heel close en we willen alleen maar bij elkaar zijn...en dan is het ook nog in de zomer als ik mn gedachten niet met school af kan leiden..

xx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 11:26
Maurice
Maurice is offline
je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat 'ie vreemd gaat want in Bosnie zijn de vrouwen niet bepaald knap
Oud 09-04-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
morris schreef op 09-04-2003 @ 12:26:
je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat 'ie vreemd gaat want in Bosnie zijn de vrouwen niet bepaald knap
Sorry, maar als een man serieus gefrustreerd is, zal hij zich echt niet meer laten tegenhouden door de 'lelijkheid' van die vrouwen (die overigens sowieso al relatief is).

Maar even ontopic:

Ik zou het heel moeilijk vinden en het waarschijnlijk niet uithouden. Maar ik denk dat je het zeker wel moet proberen. Je moet hem ten eerste natuurlijk helemaal vertrouwen, anders kun je het beter nu meteen opgeven. En kun je niet proberen op een andere manier contact te houden? Soms even kort bellen (is duur namelijk)? Brieven schrijven?
Ik weet het echt niet, ik zou het heel moeilijk schrijven, zou mezelf helemaal kapot maken op een gegeven moment..

Ik heb daarom ook geen tips, maar het is pas in juli. Dus probeer tot die tijd lekker van elkaar te genieten en misschien vinden jullie wel een soortvan oplossing, of in ieder geval een manier om het iets draaglijker te maken

Succes en sterkte!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:04
Verwijderd
ik zou hem heeel erg gaan missen, over 3 weken ga ik 10 dagen naar italie, en in de zomervak 3 weken naar italie en k weet gewoon nu al da tik hem super ga missen, maar we bellen wel, ik kom dr wel doorheen denk ik ...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:07
autodropje
autodropje is offline
Dat lijkt me ook heel moeilijk, ik denk dat je gewoon moet proberen heel veel (lange) brieven te schrijven. Proberen veel afleiding te zoeken en veel met andere mensen gaan doen.
Oud 09-04-2003, 13:18
partychick16
partychick16 is offline
ik heb mijn vriend een maand moeten missen omdat ie in spanje op vakantie ging das wel wat anders dan 3 maanden maar dan nog. in het begin voel je je echt klote maar als je veel dingen gaat doen en proberen niet te veel eraan te denken dan is het zo om. En hou veel contact met elkaar dan weet je wat de ander zoal doet. Maar ga leuke dingen is goede manier om de tijd sneller te laten gaan.
Reageren

Regels voor berichten