Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zag laatst in een onbewaakt moment weer een aflevering...... Stond Adam te verven en Patricia te kloten met meubeltjes, zegt Patricia opeens: 'Adam je hebt een stijve lul!'. Daar gingen ze dan een half uur om lache!!!! Zielig hoor.
![]()
||
Citaat:
![]() Het zou toch kunnen...?
|
Verwijderd
|
Pfff weet ik dan overal iets vanaf ofzo
![]() Adam Curry komt uit Amerika of Engeland, Patricia uit Nederland Ze woonden in Amerika vanwege die gast zijn werk (eerst bij MTV, later een of ander bedrijfje dat verschillende apparaten op het internet wildde aansluiten) dat hebben ze verkocht, zijn ze in Amsterdam gaan wonen en daarna in belgie... Dat dat kind dus alleen Engels spreekt is niet zo gek, ze is daar geboren en heeft daar vrij lang gewoond. Bovendien is het haar vaders moedertaal. Je ziet hetzelfde met allochtonen; thuis spreken ze alleen de moederstaal van de ouders (soms zelfs grootouders) Tja ik vind het wel wat hebben... leuk programma (beetje jammer dat ze zo graag naakt in beeld moeten enzo) maar verder sympathieke mensen..... snap niet waarom mensen er zoveel kritiek op hebben... |
![]() |
|
|