![]() |
|
![]() |
Ik heb een groene legerjas met een patch erop met een nazi-teken waar een rode streep op staat (zie plaatje)
![]() (topic gemaakt op aanraden van wietsie) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoiets heet een swastika, géén 'naziteken'. De swastika is niet van de Nazi's, het is een teken dat tijden daarvoor al werd gebruikt maar wat de Nazi's hebben gebruikt om het Nazisme te propaganderen. Maargoed even ontopic dan maar, het zou mij niet eens meer opvallen als ik even kijk naar wat de gem. alto allemaal meesjouwt.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou niet raar reageren... ik vin dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij draagt en me niks aantrekken van andere mensen.. maarja.. wie ben ik?
||
![]() |
Citaat:
Ik ben tegen zoveel, als ik dat allemaal via een jas zou moeten duidelijk maken..zou ik 6 jassen moeten dragen. Ik geef mijn mening wel als het van toepassing is en er om word gevraagd. Misschien kijken mensen niet vreemd vanwege die patch? Het is overduidelijk dat er een kruis door heen staat en het logo is bekend, ik denk niet dat mensen dáarom vreemd kijken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Laatst zei een langharige man na naar mijn jas met 2 patches te hebben gewezen jij bent tegen nazis? dan ben je tegen mij.
.......Mijn jas heeft een Minor Threat en een Sick of it all Patch go figure ( hij dacht zeker dat ik jou was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net als die nutteloze anti-zinloos geweld lieveheersch beestjes. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als je iemand ziet denk je niet "hij is miss wel voor nazi's" je gaat ervan uit dat diegene tegen is. hoef je dus niet zon ding te dragen
|
ik vind dat altijd zo triest... ik bedoel hoeveel mensen zijn er nou eigenlijk VOOR nazies... je hoeft niet te laten weten dat je er tegen bent dat is vrijwel iedereen, het maakt je niet uniek en door zo een "statement" uit te dragen loop je eigenlijk voor lul IMHO..
edit: heheh ik zie dat mijn boodschap al door andere is uitgedragen ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tja, ik vind het een beetje onnodig, je lokt reacties uit, zoals iemand eerder in dit topic schreef: iedereen heeft bepaalde meningen/opvattingen over van alles en nog wat, maar om daar mee te koop te lopen... Nee. In mijn ogen is het net zo fout om te laten zien waar je tegen bent (in dit geval nazi's) als om te laten zien dat je nazi bent. Beetje krom uitgelegd, maar je begrijpt het wel. |
![]() |
|
Wat heeft iedereen toch tegen die gegen nazi-patches?
Laat die jongen maar tonen wat z'n idealen zijn, wat is er mis met een beetje puberaal tonen waar je voor staat? Liever dat dan al die onverschilligaards waar ik me dood en dood aan erger. Of hij z'n mening nu voor zich houdt of duidelijk laat zien...dat is toch zijn keuze? En de reden van " zo jaag je mensen tegen je in het harnas" vind ik belachelijk: dan mag je nooit je mening uiten omdat je bang bent dat er iemand niet mee akkoord gaat gaan ![]() |
![]() |
|
Ik weet wel hoe dat komt.. Ik had eerst ook hetzelfde op mijn broek.. Totdat ik een uitbrander kreeg van een opa. Hij zei dat het goed was om tegen de nazi's te zijn, maar dat het ook vrij grof was om mensen nu nog steeds ermee te confronteren. Want dat doe je wel. Dus het beste kun je gewoon tegen nazi's zijn en dat gewoon niet op zo'n manier uiten.. maar op andere manieren.
Ik vind wel dat die opa gelijk had. Al had ik er zelf nooit zo bij stil gestaan. Ik dacht, dat is goed, om te laten zien dat ik er echt tegen ben.. maar ik kan beter gewoon dingen doen, tegen de neonazi's, in plaats van normale mensen steeds met die oorlog te confronteren.
||
Citaat:
dan was er ook geen volksunie e.d. maarja, ik zou dat zelf dus niet via een patch op een jas doen....kben toch al geen patch-op-jas figuur maar als iemand anders dat wel wil.. ik vind het best
|
![]() |
|
|