Advertentie | |
|
![]() |
|
bedankt voor de tips, ik heb er heel veel aan. ik ben al bezig aan een betere versie
Tot nu toe heb ik dit: wat ik vergeten ben de woorden bleven hangen hangen in mijn hoofd betekenis verloren het licht al uitgedooft herinnering aan vroeger geen beeld en geen geluid alleen nog een paar woorden en ook die wis ik uit vergeten is het bijna geen foto en geen plaat die het nog zal vertellen nog weet waar het voor staat het moment is verloren de liefde weggevaagd de passie is vergeten want niemand wil het weten de laatste stroffe ga ik nog veranderen, ik vind het ritme niet zo mooi, maar ik kan op het moment niet bedenken hoe het anders moet.
Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 12:35. |
![]() |
|
![]() |
De eerste is twee keer leuker, het aanpassen aan wat men hier beter vindt is gewoon stom. Gedicht is opzich leuk, ware het niet dat het rijmschema zo banaal is. De tweede versie is echt slecht, doet me zwaar aan K-otic denken en aan Mariah Carey en dergelijke prut die aansluit op de grote gemene dealer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De afkorting s.com is niet scholieren.com, maar saai.com. Want dat is het: saai. #285 TopDrop | 500 | 18-07-2008 22:40 | |
Drugs & Alcohol |
Een vriend met een alcohol probleem Lovely1 | 63 | 07-01-2005 13:19 | |
De Kantine |
wat is het domste dat je ooit bent vergeten I love stars | 149 | 01-09-2004 18:41 | |
Liefde & Relatie |
met werkelijk alles wat ik doe, ik kan haar echt niet vergeten. Bruut | 24 | 01-05-2004 18:37 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Liefde & Relatie |
Ik krijg geen waardering voor alles wat ik voor hem heb gedaan.. Kñorr | 35 | 27-04-2003 20:35 |