Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm...
Mja, het eerste wat me te binnenschiet was een vakantie in Londen. Mijn vriend en ik wilden nog niet terug naar het hotel, dus liepen we een beetje rond. Ineens kwam hij op het idee dat ik mijn ogen dicht moest houden en hij me dan ergens naar toe zou leiden, ik moest hem compleet vertrouwen. We liepen en liepen, en hij zei dat we door een grote straat liepen met bomen... Ineens hoorde ik een eend kwamen, een eend? in een straat? Ik hoorde de eend in water springen... Ik vond het nogal raar en vroeg dus wat er was... Ik mocht m'n ogen open doen en we stonden - in plaats van in een straat met bomen - midden in een park met allemaal leuke eendjes. Het begon al donker te worden... Ineens viste hij wijn & muffins (coole combi ![]() Was best romantisch ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
droomt weg* is eeel romantisch
|
![]() |
naja het was niet uiterst romantisch voor mij, want ik was met een vriendin en haar vriendje, maar het idee is romantisch! ik was dus op terschelling en toen bracht hij ons snachts naar een bos, midden in het bos was een bunker en daar haalde hij een paar kleine kaarsjes tevoorschijn.. daarna gingen we naar de pier en hebben we daar naar de sterren liggen kijken..
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [ontopic] Mijn vriend kwam plots binnen in mijn kamer met een bos rode rozen, ik lag ziek in bed. Dat was een complete verrassing en ik leek wel plots genezen. Toen een tijdje later vroeg hij me mee op restaurant. Ook heeft hij eens een etentje voor mij gemaakt, met alles erop en eraan. Love is all what you need ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Romantische Muziek Alexanchez | 14 | 26-11-2003 09:31 | |
Muziek |
Romantische cd Birkoff | 32 | 15-04-2003 10:59 | |
Liefde & Relatie |
Romantisch?? lief mutsje | 28 | 29-03-2003 19:22 | |