Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
kroeshaar heeft vet nodig, anders breekt t. vandaar dat vette haar! ik gebruik zelf producten van sta so fro voor m'n haar, heb namelijk ook krullen (iets kleinere krullen dan op de foto's). Ik denk niet dat je veel aan die producten hebt, aangezien ik ander soort haar heb. Ik heb wel gehoord dat mousse je krullen dr mooi en gezond uit laat zien!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik gebruik dezelfde tactiek als rodina. Let op: met een hete fohn gaat je haar sneller pluizen. Je kunt 'm beter koel zetten, of anders helemaal niet fohnen. En ik gebruik ook nivea-mousse. Dat beach effect spul van andrelon is ook lekker. Heel stevig en je kunt er goede krullen mee inknijpen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
~louise~:
Ik heb zelf alleen een beetje slag in mn haar en het pluist niet, maar een vriendin van mij heeft echt supermooie krullen, die ook erg kunnen pluizen. Zij gebruikt na het haar wassen een conditioner, die niet uitgewassen meot worden. Bij haar helpt het...
|
Ik heb een enorme bos kleine pijpekrulletjes
![]() Het beste is om het niet te kammen als het droog is, dat geeft echt een gruwelijk resultaat. Ik gebruik verder de perfecte krullen shampoo van Pantene, die is echt heel goed, dat droogt het niet zo uit. Als je haar nat is, kan je het wel uitkamennen. verder wil tegen pluis wax heel goed helpen, alleen wel in kleine hoeveelheden, ander wordt et indd enorm vet. Een beetje gel wil ook nog wel es helpen tegen de pluis. verder doe ik er vaak, als het te droog is, voor het slapengaan een lading baby - olie in. Dat klinkt heel raar, maar wordt het ech theel erg zacht van. Succes ermee!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Die nieuwe curl defining wax van Wella is best goed! Maar wat voor mij het best werkt, is 's avonds uitkammen, wassen met speciale krulshampoo (bij surinaamse winkeltjes te krijgen), dan slapen met nat haar en een handdoek over je kussen. 's Ochtends heb je dan wel even een afrobos, maar dan met een beetje wax in model brengen en het zit prima, zonder pluis.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Iemand nog ander advies dan mousse en Aqua Beach Effect (ik wacht al de hele dag het effect..
![]() Ik heb de neiging het af te scheren, maar dan kan ik me haar niet meer invlechten ![]()
|
mijn haar is eigenlijk best makkelijk..
water erover heen spuiten, (als je onder de douche je haar nat maakt, duurt het veel langer tot de krullen echt goed zitten)<- jah bij mij dan.. goed schudden met je hoofd, en dan komen bij mij de krullen er het mooiste uit te zien, en dan gewoon van die lekker grote pijpekrulle ![]() -> 2 uur kapper is duz wel veel ![]()
||
Citaat:
en een krullenkapsel kan je et beste niet fohnen, daar gaat et ook enorm van pluizen. et beste is om na et douchen flink wat mouse door je haar heen te knijpen en et vervolgens droog te fohnen met een diffuser, en als et dan nóg pluist doe je er een niet vettige wax in, hoe dat spul heet weet ik niet, maar et is dus niet 1 en al vet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik kam mijn haar altijd onder de douche en direct na het douchen ook nog ff snel de borstel erdoorheen (als het nog nat is dus) en voila pluisvrije "krullen"
![]() Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 00:12. |
![]() |
|
ik heb ook krullen.. ok ik zal het zo zeggen, myn haar is vry plat tot onder myn schouders (de onderkant van m'n haar) krult heel fel! het zyn mooie krullen, geen aan elkaar plakkende dus! ik was myn haar, droog het (ondersteboven) een beetje met een handdoek, dan doe ik er een knotje in en laat ik het zo drogen... meer niet, maar als ik myn haar los laat drogen trekt het op niets dus... ik heb natuurlyke krullen, dus ik weet niet hoe je die het beste verzorgt, gewoon niet te veel producten enz in smeren denk ik!
|
als je die krullen van julia roberts wilt dan moet je mousse gebruiken
het beste als je haar nog nat is degene dat ik gebruik is van elseve color resist die verhard niet maar mijn haar pluist niet meer veel geluk
|
![]() |
Na het douchen je haar NIET droogwrijven maar met een handdoek doorkneden !
Hierna wat wax erin kneden (tip: gooi je haar naar voren en kneed met je vingers de krullen erin)! Wat je niet moet doen is je haar kammen! Doe dit alleen als je de dag erna de grote schoonmaak ofzo gaat houden ![]() Nou dan moet het goedkomen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens, mijn zusje heeft een permanent (echt heel slecht gedaan maar dat wisten we in eerste instantie niet) en we dachten dat het niet mooi bleef omdat ze het niet goed verzorgde. Toen zijn we dus naar de Bijenkorf gegaan bij die aparte afdeling van make-up en shit en daar heeft een vrouw ons echt supergoed geholpen. Heel aardig, heeft van alles verteld over wat je moet gebruiken en hoe en wanneer en hoe vaak etc. Misschien moet je daar eens gaan kijken, ze weten er daar namelijk best veel van af geloof ik.
De vrouw had trouwens zelf krullen dus ze wist het ook wat beter. Zoek dus een vrouw met krullen als ze die hebben ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het grote nieuwe Namenvisie-Topic!! Chronocide | 500 | 03-01-2006 20:42 |