Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je maakt me bang zeg, ik zit in dezelfde situatie ongeveer maar ik ben de jongen dan... Zeg op welke school je zit ofzo, dan weet ik zeker dat jij het niet bent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zoiets? Jij: "Heeeeee <naam>, waarom zit jij steeds naar mij te kijken?" Hij: "Hoe weet jij dat ik naar jou kijk?" J: "Omdat ik je wel leuk vindt en veel op je let. Maar waarom kijk JIJ naar mij?" H: ![]() ![]() ![]() J: "Oooh, dus je vindt me leuk?" ![]() H: ![]() J: "Nee, maar ik kan het aan jou zien!" H: "Ooh... Dannnnnn zal het wel kloppen!" etc... Gewoon mee lullen! En ja, ik heb een veel fantasie! ![]() |
![]() |
|
whaa mijn beste vriendin zit in PRECIES DEZELFDE stiuatie, ga gewoon met hem praten.. anders kom je nergens, je moet echt gewoon naar hem toelopen als hij alleen is, zonder vriendjes en natuurlijk moet jij ook alleen naar hem toe gaan
Suc6 ![]()
|
He ik had een soortgelijke situatie met een meisje dan.
Ik had haar msn adres enzo en gewoon een keertje mee gechat enzo, toen zij ze van. (Omdat ze een naam heeft die veel voorkomt op school en bij haar vriendinnengrope) eh weet je wel wie ik ben. En ik dus uitleggen wie zij volgens mij was, en dat was uiteraard goed. En toen vroeg ik dat aan haar. En teon vertelde ze dat ze vaak keek en toen vroeg ik of het haar beviel wat ze bekeek en dat was dus zo en het ijs was gebroken enzo en nu hebben we volgend weekend ons eerste afspraakje enzo. dus... ik vertel dit maar omdat het een soortgelijke situatie is volgens mij en misschien heb je er iets aan ofzo. ik weet niet. maar in ieder geval veel succes ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vaagheid ten top Loezzel | 23 | 28-08-2005 17:16 | |
Liefde & Relatie |
vind een jongen erg leuk maar hij doet erg vaag tips asjblieft!! sunflower83 | 8 | 04-06-2004 14:17 | |
Drugs & Alcohol |
°~ Je Verrotste Foto(topic) ~° Hooligirl | 500 | 07-12-2003 20:00 | |
Liefde & Relatie |
beetje vaag probleem. Meningen.... Starrie | 10 | 29-03-2002 10:36 | |
Software & Hardware |
Ik wil een auto kopen: Hyundai Pony uit 1990, check dit ff, kijken of het wat is: Cryptic Winterstorm | 23 | 15-11-2001 11:28 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |