Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Een paar keer in de streekkrant, met statiegeld-flessen-actie, een x omdat een meisje uit mijn klas een winnende tekening had gemaakt voor Veilig Verkeer Nederland en die tekening op een pakketje kaarten kwam wat bij iedereen in de bus gegooid werd, toen moesten we met heel de klas op de foto. Verder kan ik met niet herinneren dat k echt in de krant heb gestaan.
|
![]() |
|
Paar keer (met foto)... met sinterklaas (alleen foto), met schaken (2e van Gouda, 1e v/d meisjes, soort kort interview met foto)), met zwemmen (paar medailles gewonnen en nog met naam genoemd
![]()
|
![]() |
ow toch wel al best vaak, in plaatselijke kranten dan:
Ik heb een paar keer verhalen wedstrijden van de bibliotheek gewonnen toen ik klein was Ik heb een keer een ongeluk veroorzaakt ![]() Ons team was Brabants kampioen van de debatwedstrijd van het lagerhuis, daar hebben een paar artikelen over in de krant gestaan En een paar keer als ik geslaagd was voor saxofoondiploma's |
![]() |
|
Verwijderd
|
ha! ik heb 10 keer in de krant gestaan volgens mij... en 1 of 2 keer met foto!
de eerste keer was in groep 1/2 we gingen playbacken metde klas.. (daar was ook de foto van en we hadden de 1e prijs.. omdat we zo schattig waren .. *wave* Daarna nog iets van 8 keer met playbacken (waarvan 2x finale*wave*) en toen nog een keer met een 'hit-and-run' (naamloos weliswaar.. maar ik stond erin.. arme ik.. die man reed gewoon terwijl ik op de grond lag *krijgt allemaal flashbacks en krijgt traantjes in dr ogen*) Allemaal in de plaatselijke krant.. En nee... ik ben er niet beroemd door geworden.. ;-) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Euhm, ikke toen k geboren werd, toen mn opa's overleden en k stond altijd op de site van mn middelbare school, maar dies gelukkig weg! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bij dat topic over of je wel eens op tv bent geweest had ik het over dat ik in groep 8 met de klas met een greenpeaceboot ben meegeweest, dat heeft ook in een aantal kranten gestaan. Daar zie je mij dus ook ergens op een foto staan.
Ik stond ook een keer op de foto met de inkomst van sinterklaas, niet dat het erg opviel (er stonden iets van 200 kinderen op de foto :/ ) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit in de schoolkrantredactie, dus zo'n vijf/zes keer per jaar. En verder een keer of tien in de 'gewone' kranten. Meestal toevallig, eenmaal uitvergroot op de voorpagina van 'n regionaal blaadje - op mijn twaalfde, bij een persconferentie. ..Ik was erg actief toen, ja.
![]() ![]() Edit: Ohja, en een keer toen ik een fiets had gewonnen met een sinterklaasloterij, toen stonden de tien winnaars ook in 't groot in de krant. Het verbaast me dat ik nog steeds niet wereldwijd doorgebroken ben. ![]() Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 21:37. |
![]() |
|
Ik ben vorig jaar mnaar Oeganda geweest, en met verschillende publiciteitsacties om geld in te zamelen hebben we zo'n vier keer in de plaatselijke en één keer in de haagsche Courant gestaan.
Verder een paar keer met de avondvierdaagse, gingen ze twee jaar achter elkaar dezelfde foto afdrukken (waar ik dus twee keer opstond) |
![]() |
|
2x, 1x was ik derde geworden met een plaatselijke hardloopwedstrijd, Ik stond in de Gelderlander. en 1x op een foto bij de eerste training van Vitesse.
|
ik weet het maar van 1x..
dat was al best lang geleden toen een vriendin van mij een prijs had gewonnen. Ik mocht mee en we zaten te kijken naar een voorstelling. Alleen ik vond het niet zo leuk ofzo, en ik had toen even m'n ogen dichtgedaan. Op dat moment was toen die foto gemaakt ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Pfff best wel vaak eigenlijk toen ik klein was,
toen er een speeltuintje geopend werd toen we naar de gemeente gingen, omdat ze een stuk grond wilden gebruiken voor iets anders dan die lieve schaapjes die er op liepen iets met de basisschool een keer met het koor (heeeeeeel lang geleden) met de midnachtzomerfeesten en ook nog een keer bij Gutz in de Stem en er was vast nog wel wat..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 21:10. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Magazines, kranten enz, leuk? analese | 51 | 04-03-2006 23:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Flora & Fauna |
Hoe goed ben jij voor je plant(en)? Verwijderd | 72 | 28-11-2003 14:14 | |
Algemene schoolzaken |
Studenten- en studieverenigingen @Moon | 32 | 17-06-2003 08:37 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |