Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Ik weet ongeveer wel van de meeste mensen wat hun politieke standpunten zijn en wat ik dus als reply's kan verwachten. Misschien omdat er eigenlijkj maar een kleine club vaste bezoekers is van A&N. Het is jammer dat veel discussies eindigen in ge-flame en dat er maar weinig met argumenten wordt gediscussierd. Er zijn ook een aantal mensen op A&N die per direct een ban verdienen, ik zal hier echter geen namen noemen.
Citaat:
Tenslotte ind ik, dat er op andere politieke fora (zoals www.terdiscussie.nl) een wat hoger niveau heerst en minder geflamed wordt. Veel discussies hier monden uit op een links/rechts discussie, geflame, of simpel voor of tegen. Dat vind ik een punt waaraan gewerkt moet worden op A&N.
|
er is hier inderdaad wat meer links dan rechts. verder zijn er wat mensen die gewoon geen serieuze argumenten aandragen ( ik noem geen namen kuchkuch atje deltaone kuch hoolagirl kuch ).
hetgeen uitm,ondt in zinloos links/echts geflame.
|
![]() |
Ik denk wel dat er 'gelijk gestemde geesten' zijn; degenen die het posten volhouden, en niet na een paar weken denken 'Gadver, politiek', zijn allemaal geinteresseerd in de actualiteit. Nogal logisch lijkt me. Voor sommige andere deelfora hoef je misschien niet een specifieke interesse te hebben, zoals hier, maar ik denk dat daar ook een soort harde kern is die het meest post en elkaar(s reacties) 'kent'.
|
Verwijderd
|
Ik zit hier alleen omdat ik toevallig toch al op het scholieren.com forum zat. Ik post verder niet echt in andere actualiteitsfora: daar heb ik de tijd en het geduld niet voor. Liever discussiëer ik over de stof die hier zoal ook besproken wordt op de uni, met medestudenten of docenten. Zo zitten waaromniet? en Vincent Vega beiden bij mij op de uni (de laatste heb ik helaas nog nooit gezien).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tis wel jammer dat er niet meer rechtse mensen zijn hier, nu krijg je te vaak dat een groot aantal het met elkaar eens is en een klein groepje dat daar altijd tegenin gaat.
Op andere fora post ik niet, daar heb ik geen tijd voor. Ik moet ook nog huiswerk doen en sporten. |
![]() |
|
Om 't zo te stellen: Als ik op deze site kom, ga ik het eerst naar A&N, en als je me de nick van een forummer geeft ken ik 'm waarschijnlijk niet tenzij diegene op A&N komt. Dus op die manier; ja, A&N 'betekend' wel meer voor me. Juist door het feit dat er hier altijd wel iets te zeiken valt
![]()
|
Nate, je neemt me de woorden uit de mond!
![]() ![]() Ook ik post voornamelijk in A & N, de andere subfora volgen op een grote afstand. Hierdoor 'ken' ik de vaste A & N'ers vrij goed (nare man, duyvel, Che Guevara, Gatara, BARON, enz.), ik kan in ieder geval hun reacties redelijk peilen. Ook ik vermaak me altijd uitstekend op A & N. En om nog even in te gaan op BARON's vraag over gelijk gestemde geesten: er zijn hier inderdaad een aantal gelijk gestemde geesten, namelijk degenen die hier regelmatig zitten. Die zijn allemaal geïnteresseerd in de actualiteit. Daaronder heb je dan weer een (vrij kleine) 'rechtse' groep en een (wat grotere) 'linkse' groep (waar ik zelf ook bij hoor). Tussen deze groepen ontstaan soms zeer levendige discussies. Daar kan ik echt van genieten. Soms draait het echter uit op flames over en weer. Dat vind ik wel jammer.
|
Met sommige mensen kan ik het wel goed vinden in hun mening maar kunnen ze het beter verwoorden dan ik.
Ik vind het altijd maar weer jammer dat links en rechts altijd weer op het zelfde verhaaltje uitkomt, maar goed we zullen alle 2 wel te koppig zijn. Overgens kom ik ook op het forum van stand.nl en daar gaat het er veel harder aan toe.
||
Citaat:
||
Citaat:
De eikels ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Overigens kan ik het persoonlijk vast wel goed vinden met veel mensen, maar ideologisch loop ik hier nogal eens tegen een muur aan, die mij totaal niet aanstaat.
Vooral van de mensen die prediken dat de overheid de inwoners moet bemoederen gaan mijn nekharen recht overeind staan. Overigens zeg ik ook altijd Uni. Of campus ofzo...
||
Citaat:
![]() Nouja, ik was er met een paar mensen van mijn studie nét over uit dat we uni zo'n verschrikkelijk woord vonden... Die hoor je bij ons dan ook nooit...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb geen relatie met een van de A&N'ers
![]() Ofer,.. bedoel je die ander soort relatie? Dan verschilt het per persoon. Het is niet zo dat ik per se met een persoon eens zou moeten zien qua standpunten om goed met die persoon op te kunnen schieten. Met sommige mensen kan ik het goed vinden qua standpunten, maar misschien zou ik helemaal niet met die persoon IRL kunnen opschieten! ![]() Vergeleken met andere fora: geen idee eigenlijk. ![]() ![]() Hier wordt wel redelijk weinig gescholden in vergelijking met vele andere fora. Da's een ![]()
||
Citaat:
![]() ik zeg ook altijd uni in plaats van universiteit ![]() maar meestal zeg ik: ben naar college
|
Verwijderd
|
ik zie dat veel mensen zich ergeren aan flame topics. ikzelf vind het ook zeer jammer als een discussie waar ik me mee bezig houd ten onder gaat aan geflame (zeker als ik die win
![]() ![]() misschien een goed idee om hier dan een aparte topic voor op te richten ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|