Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, ik heb geen idee hoe je dat dus als het ware dient aan te pakken dus... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zucht... die .cue en die .svf files heb je dus wel degelijk wat aan, waarom denk je dat ze erbij staan? Ok, die .svf file heb ik nog nooit van gehoord, dat zal wel een soort van info-bestand zijn waar informatie instaat van degene die het heeft geripped (om te patsen dus).
Maar die .cue file, DAT is juist de oplossing van je probleem! Als jij je Bitte Ein Beat CD in stukjes wilt branden, pak je Nero, sluit je alle wizard-crap in het begin af, doe je FILE --> BURN IMAGE en dan kies je dus die .CUE file die je hebt gekregen. Als het goed is pakt ie dan automatisch de grote MP3 (daar moet je de naam dus niet van gaan lopen wijzigen, doe je dat wel, moet je met een tekst-editor de .cue file gaan lopen wijzigen, wijst zich vanzelf). Vervolgens hakt ie het voor jou allemaal mooi in stukjes. Dan doe je FILE --> WRITE CD en hoppa! Hij gaat branden ![]() Mocht je nou geen .cue files hebben, tja, dan heb je pech en moet je met een WAV editor het bestand in laden en zelf bepalen waar je wilt dat de volgende track begint en dus handmatig alle tracks uit elkaar gaan lopen knippen (is een werkje van ongeveer een half uur als je snel bent). Succes ermee zou ik zeggen ![]()
|
Nero houdt niet van cuefiles, dus je moet het anders doen
Gewoon ff een cuefile halen van cuesheetheaven en daarmee de mp3 knippen (met mp3 cutter) Die losse files laden in nero, naar propeties gaan en het aantal seconden tussen de tracks in naar 0 zetten. CD erin, fikken en klaar is kees |
![]() |
|
Verwijderd
|
gewoon ff openen in een of andere wave editor, in 10 aparte wavfiles verdelen en branden die shit.
haha ja dat is wel even werk maar dan heb je ook wat! (of je moet natuurlijk de cuefile hebben en dan met CDR WIN branden zie http://www.download.com/) |
![]() |
|
![]() |
Ik verveel me dood dus ik heb het even voor je opgezocht.
Om een normale cd te branden heb je nodig: - benzine (of eventueel wat spiritus) - lucifers. Je gooit de benzine over de cd en steekt de cd in de fik. Zo probleem opgelost.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verder: Nieuwste Nero versies werken prima met .cue files. Hoef je echt geen andere utilities voor te gebruiken. MP3s kun je slepen naar nero en hij converteert ze. Nero Express is, zeker voor een beginner, het makkelijkst om mee te werken. Ik vind het perfect en werk er zelf ook mee. Snel en simpel.
Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 00:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
SFV is Simple File Verificator; allemaal CRC-codes van de RAR's (vermoedelijk) waar de BIN in verpakt zat. Voordat je de ISO hebt neergehaald kun je met die SFV en een SFV-programma (QuickSFV bijvoorbeeld) een CRC-check doen van die rotzooi. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
probleem: dvd --> Svcd M@TRIX | 0 | 08-01-2003 13:16 |