Advertentie | |
|
![]() |
|
man, Jackass is sowieso al niks, net als de Freaky Frank show hier op de Belgische Tmf. Hoe plezant is het nou om jezelf fysiek te gaan pijnigen en ff in de sh*t te gaan rollen
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
het klinkt stom maar ik heb echt ALTIJD teveel medelijnen met de"gepijnigde". Laatst zag ik tijdens het zappen dat dat schriel ventje in een glazen box ofzo met al kevers moest. Ik weet het , ik ben zielig,
![]() ![]()
|
![]() |
ik denk inderdaad dat het niks is.
ten eerste is het naaperij omdat het al bestaat met mannen. en ten tweede is het echt iets voor mannen, het is nu eenmaal zo dat mannen over het algemeen wilder en ruiger (ook gekker) zijn. Zij durven nu eenmaal meer op dat gebied. Vrouwen zijn hierin nu eenmaal softer. ik zie nog geen vrouw in een wc over de kop gaan verder ben ik overigens 100% feministisch |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maargoed, why not? Maar als je er aan mee doet ben je behoorlijk ziek, meisje of jongen :/
||
![]() |
Citaat:
Niet alles in jackass is fysieke verneuking. Er zitten ook leuke dingetjes in. Maar, ik ben het met je eens dat het niks is ![]() [EDIT] Typo*
Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 19:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zitten ook leuke dingetjes in. daar maak ik uit op dat niet alles in jackass fysieke verneuking is omdat er ook leuke dingen bij zitten........... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waarom type jij dan: "Wil je zeggen dat fysieke verneuking nooit grappig kan zijn?"? Waarom vraag jij dat aan mij?
||
Citaat:
|
als vrouwen in jackass zouden komen, wordt 't allemaal net wat minder extreem, minder pijnlijk, intelligenter en blablablabla
Er bestaat niet zoiets als een vrouwelijke Steve O conclusie: Zolang er dude agtige wezentjus zijn in jackass is het extreem goed, als er vrouwachtige wezentjus bijkomen verdwijnt het extreem, maar het blijft goewd
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |