Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2003, 11:19
Friends
Friends is offline
Hello mensen

Ehm.. Ik zit dus op Tennis en heb 5 jaar op basketbal gezeten, totdat ik knieblessures kreeg. Nu tennis ik en zit ik (ben er wel na 1,5 jaar bijna vanaf) met een liesblessure.
Hoe zit dat met jullie?
Hebben jullie ook veel blessures? Zo ja, wat voor hebben of hadden jullie dan?
Nou ja, ik zie het wel,
doeidoei
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2003, 12:24
Verwijderd
Bijna elke wedstrijd die ik spel (ik voetbal) krijg ik kramp. Meestal aan het einde, omdat ik echt heeel veel loop. Maar ja, daar heb je een dag last van, de volgende dag kan je er weer tegenaan.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:13
Friends
Friends is offline
heb je daar dan ook wat tegen ofzo? Fysiotherapie, middeltjes. Ik zit dus al de hele tijd aan de fysio. Nu helpt het wel, maar de vorige fysio hielp helemaal niet.
Wel lekker dat je er de volgende dag geen last meer van hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Friends schreef op 11-04-2003 @ 14:13:
heb je daar dan ook wat tegen ofzo? Fysiotherapie, middeltjes. Ik zit dus al de hele tijd aan de fysio. Nu helpt het wel, maar de vorige fysio hielp helemaal niet.
moet je naar "medi +" gaan. is een soort aphotheek. daar kun je massageolietjes enzo halen... en geloof me.. ze helpen echt. voor de warming-up gewoon ff de spiertjes warm (laten) masseren en ge kunt er tegenaan
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:06
Friends
Friends is offline
oh ok. Bedankt, maar ehm.. waar zit dat "medi +"?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Friends schreef op 11-04-2003 @ 14:13:
Bij mij is het zo dat m'n spieren dat 'gewoon' overbelast zijn, bij jou is het denk ik een letsel? Als ik een warme douche neem is de pijn over het algemeen al weg.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:09
Friends
Friends is offline
Ja, inderdaad, ik heb er niet zoveel aandacht aan besteed toeen het begon en daardoor werd het chronisch, het begon bij mij ook gewoon van overbelasting.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:42
Friends
Friends is offline
heeft niemand dan ooit blessures???

Wat een geluk dan allemaal. ik wens het niemand toe
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 10:55
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik speel tennis maar heb er nog nooit een blessure aan overghouden. Bij voetbal daarentegen wel.
Oud 13-04-2003, 14:30
Friends
Friends is offline
Ja tennis dus ook (zoals de eerste reactie) maar daar is mijn blessure tijd niet mee begonnen. Het begon met basketbal toen ik blessures kreeg. Maar als ik eenmaal een blessure heb is het ook moeilijk om ervan af te komen omdat ik gewoon altijd wil sporten en er ook mee doorloop. Als ik een tijd niet sport krijg ik helemaal de kriebels en erger ik me dood dat het niet kan.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:14
L1-2
L1-2 is offline
ben altijd iemand geweest met blessures...heb de zwakke enkels van mijn vader georven en heb daar ook regelmatig last van.

verder tennis ik zelf ook sinds een paar jaar en heb daarvoor gebadmintont.....omdat ik bij tennis mijn polsen juist niet mag gebruiken zijn ze overbelast geraakt......beetje jammer, maar ik kan met de pijn leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten