Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 11:06
sumo_san
sumo_san is offline
Ik heb de nieuwste update van NAV2003 geinstalleerd en vindt niks. Maar ik hoorde van iemand dat op die site een virus zit. Weet iemand hiervan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 11:09
Big Brother
Big Brother is offline
hmm virus op een site? klinkt beetje vaag

maarem hier vind je alle hoaxes en daar staat ie niet tussen dus het zal wel bullshit zijn

http://vil.mcafee.com/hoax.asp
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 11:18
sumo_san
sumo_san is offline
Degene beweert wel dat de virusscanner het heeft gedetecteed. Ik geloof er ook niks van, ik heb op internet gezocht naar meldingen over dat virus. Als het echt een virus zou zijn dan zou het wel ergens staan. En als norton an mcaffee het niet kent, lijkt het me sterk dan een andere (welke ze heeft weet ik niet eens) het dan wel registreert.
Ik heb ook wel 's gehad dat een attachment bij hotmail eerst een virus had en toen opeens weer niet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 11:38
unpopular
unpopular is offline
Het zou ook kunnen dat er op die site een corrupt java script.
Die een virusscanner triggert
Het is mogelijk, het komt niet zo vaak voor maar het ligt er ook aan hoe je beveiliging level staat.

Maar het lijkt me logischer dat het een melding van je firewall was want de site probeerd op je schijf te schrijven
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 11:44
Verwijderd
www.feetman.com zelf is geen virus. Het is gewoon een site die zo geprogrammeerd is dat elke keer als je het probeert weg te klikken er 2 nieuwe voor in de plaats komen

En als je een 2e keer op ctrl+alt+del drukt, terwijl het tekstschermpje wat je de eerste keer krijgt nog niet is weggeklikt dan kun je het gewoon aflsuiten.

je hebt toch vast wel eens ´per ongeluk´ op een banner van een sekssite gedrukt, waana je ook naar van alles wordt doorgelinkt?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 21:47
sumo_san
sumo_san is offline
Op school hebben ze mcaffee antivirus en die geeft toch aan dat het om een virus gaat. Thuis heb ik ook mcaffee en norton antivirus, en beiden geven niks aan. Toch wel raar?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 07:09
bulbanos
bulbanos is offline
Citaat:
Morridin schreef op 09-04-2003 @ 12:44:
www.feetman.com zelf is geen virus. Het is gewoon een site die zo geprogrammeerd is dat elke keer als je het probeert weg te klikken er 2 nieuwe voor in de plaats komen

En als je een 2e keer op ctrl+alt+del drukt, terwijl het tekstschermpje wat je de eerste keer krijgt nog niet is weggeklikt dan kun je het gewoon aflsuiten.

je hebt toch vast wel eens ´per ongeluk´ op een banner van een sekssite gedrukt, waana je ook naar van alles wordt doorgelinkt?
de popup killer heeft het wel geregeld dat ik er rustig uit kon
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten