Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil op zich wel die mp3tjes in elkaar flansen, dan moet iedereen een mp3 ter download beschikbaar stellen, en iemand moet het artwork doen, maar dat is van latere zorg. Als iedereen die meedoet gewoon ff binnen 1.5 week ofzo wil zeggen of hij een mp3tje heeft en dan moeten we kijken hoe we dat doen, waar het beschikbaar kan worden gesteld voor downloaden, of dat het doorgemaild moet worden.
||
Citaat:
Wat is eigenlijk het voordeel van een s.com cd ten opzichte van een server waar iedereen zijn/haar nummers op zet? Scheelt aanzienlijk in de kosten, er is een grotere opslagcapaciteit, en bestaande nummers kunnen vervangen worden door betere versies. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Of misschien gewoon in combinatie met de CD..
|
Een cd vind ik juist wel wat hebben. Het is tastbaar, je kan hem op feestjes erop zetten, desnoods uitwisselen met mensen, zo bereik je veel meer. EN dat is gewoon lachen, cdtje mee, artwork erbij.
Idd in combinatie met een site is dat een leuk idee.
|
prima idee lijkt me zo, al zal het wel een box-set worden he, met zoveel liedjes. als je van iedere band 1 nummertje erop zet is het wel lastig om ze te beoordelen. 2 nummers gaat dan al wat beter
![]() met een beetje mazzel gaan wij binnenkort ook eens wat fatsoenlijk klinkends opnemen, dus..... eigenlijk hoop ik dat de live-opnames die vrijdag in landgraaf gemaakt worden een beetje goed lukken... ![]() maar zo'n site is idd een wat makkelijker te realiseren plan, en een goed plan ook nog ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
De Kantine |
De saaie ommezwaai: van #187 naar #188. Verwijderd | 500 | 24-04-2008 21:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Help mij mijn project door [Enquête] neardo | 47 | 05-12-2006 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |