Advertentie | |
|
![]() |
|
battlefield 1942!!!
roeleert egt groottijds!!!! kwa verhaal lijn dicht tegen MOHAA aan veel mogelijkheden binnen dit spel, die je niet hebt binnen andere spellen!! rijden in alle voertuigen, vliegen in vliegtuigen ,varen in grote slagschepen!! het kan allemaal!!! en het draait nog soepel op een redelijk systeem! komen ook steeds meer mods voor uit! desert combat 0,3 mod is egt een goede!!! dat is de golfoorlog in de nu versie!!! ps. als je deze game egt ruig vind... en je zoekt een clan... www.chaos-bf.tk
||
Citaat:
![]() ontopic: america's army (gratis online spel waar ik nu helemaal verslaafd aan ben)
|
Max Payne is gewoon het beste spel ooit. Alles aan deze game is perfect: graphics (ze hebben meer dan 2000 foto's van het echte NY gemaakt en alles is ongelofelijk realistisch), gameplay (bullet-time is voor het eerst en het best toegepast in dit spel), atmosfeer (muziek, stem, film noir-verhaal) enz. enz. Het enige nadeel is dat het iets te kort is
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik Serious Sam leuk, en wat serieuzer is denk ik Soldier of Fortune (1 dan, 2 vind ik niks).
||
Citaat:
maar ik heb u2 nog nooit gespeeld zoiets had ik ook in de PU geleest of een spel er nice uitziet is mij alleen maar bijzaak, zoals amerixca's army is niet echt dat je zegt van.. maar gameplay heerstch ![]()
|
![]() |
|
|