Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2002, 21:19
Shawna
Shawna is offline
ok ik zal ff beginnen met vertellen hoe het allemaal is gegaan en wat voor stomme dingen ik allemaal heb gedaan...Ik 4 maanden geleden met een jongen gehad voor maar 3 weken ik had niet verwacht dat als ik het uit zou maken zo verliefd nog op hem zou blijven zijn...maar daar kwam ik een beetje laat achter een maand geleden en dat ik nog eiegenlijk steeds heel veel voor hem voel..Maar ik heb zo iets doms gedaan 2 maanden geleden ben ik met 1 van zijn vrienden geweest waar ik echt spijt van heb op zich vind hij dat niet zo erg mijn EX alleen ik wil hem nu terug alleen altijd maken we weer ruzie maar ik ben nog steeds zo verliefd op hem!!!!wat moet ik doen om hem terug te krijgen????ik wil niet bellen want dat is zo opdringerig toch plesseee help me!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2002, 21:30
Optima
Optima is offline
mhh okee kun je niet iets van een stamboompje maken, een schematje, want er valt geen touw ana vast te knopen
Oud 07-04-2002, 21:47
LittleLucille
LittleLucille is offline
kom je hem niet ergens tegen of zo... zo van heej jij hier blablabla en dan ga je met hem praten en als het dan een beetje er op uit gaat dat het een serieus gesprek iz vertel je wat je voor hem voelt of zo... ieuw is niet echt zo`n goed voorbeeld eigelijk misschien heeft iemand een beter ideej....

greetzz en veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 21:58
moenbase
moenbase is offline
et heeft niet veel kans op slagen he als jullie steeds ruzie hebben :/
Vergeet die jongen dus...
Oud 08-04-2002, 00:23
Verwijderd
Ten eerste: Je bent blijkbaar niet echt toe aan een vaste relatie, of je bent gewoon niet te vertrouwen en dan is het beter als je geen relatie meer aangaat, anders bezorg je anderen alleen maar pijn. Vreemdgaan is zwak!! Het spijt me als dit hard overkomt, maar als er één ding is waar ik een hekel aan heb, dan is het vreemdgaan! En nog met zijn beste vriend ook... Damn! Groot gelijk dat ie het uit heeft gemaakt!

Ten tweede: wil jij een relatie waarin de hele tijd ruzie wordt gemaakt? Nee toch? Nahja zou ik niet willen...

Ten derde: ik geef je weinig kans... als ik hem was geweest zou ik je ook niet terugwillen om eerlijk te zijn...

Eerst denken! Dan doen...
En niet andersom..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:00
Verwijderd
*herkent het verhaal... maar dan van deze kant*
En ook al is het uit, het blijft toch fout om met 1 van z'n goede vrienden van alles uit te spoken. Ik was in mijn geval 1 van de goede vrienden, als ik het 'm vertel hebben we ruzie. Dat weet ik zeker. En tja... relaties met veel ruzies zijn ook niet extreem cool ofzo... moet 1 vd 2 altijd huilen... word er af en toe nog es geschopt en geslagen... en dan gaat ze in d'r armen snijden
En ik kon er niks aan doen! Das niet zo cool.
Maar verder... niks te melden
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:32
one12
one12 is offline
tja ik snap precies hoe je ex zich voelt, heb zelf ook in zo situatie gezeten, maar ik weet niet precies of hij ook zo verliefd op jou is, maar ik was het dus wel op dat meisje die mij dumpte en nadat ze met een goede vriend van me was gegaan opeens ook besefte dat ze dus nog steeds gevoelens voor me had.. helaas was ik toen nog zo dom en onervaren om haar nog een kans te geven.. als ik het over zou kunnen doen zou ik hebben gezegd
"oprotten met jou"
en dat vrienden blijven gaat niet werken, geloof me.

lang verhaal kort te maken, ook al krijg je hem terug,
het gaat toch niet werken.. er is teveel gebeurd

it will never be the same

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 13:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten