Heb 2jaar een relatie gehad met mijn ex… ik heb hem bedrogen (grote stomme fout van mij waar ik hééééél vééél spijt van heb!! 1kus op een stomme zatte avond) ik heb hem dat eerlijk verteld! Maar hij kon er niet mee leven en heeft het uitgemaakt, we hebben elkaar de eerste 3weken niet gezien,en dan zijn we elkaar terug beginnen zien, hij wou mij nog een kans geven,en we zijn terug iets begonnen,maar hij heeft het na een maand uitgemaakt, ik behandelde hem eigenlijk ook niet héél goed hij zegde dat hij niet zoveel gevoelens meer had voor mij, en niet voor 99% wou gaan voor een relatie maar voor 200%, en dat had hij bij mij niet meer, en door dat ik hem bedrogen had, was het ideale van de relatie eraf ik voel mij ellendig, want hij is écht de man van mijn dromen,en ik heb hem verwaarloost! Hij zegt dat hij mij nog graag ziet als vriend, maar niet als lief… we zijn nog altijd héél goeie vrienden, en spreken nog regelmatig af… hij doet ook nog héél véél voor mij,als ik niet thuisgeraak van op het werk, komt hij mij halen enzo! Maar ik wil hem doodgraag terug als mijn liefje!! Denk je dat het ooit nog iets kan worden!?! Ik ga een briefje schrijven naar hem, om hem toch proberen te overhalen om mij nog een kans te geven!!! Kunnen jullie mij nuttige lieve dings helpen geven om hem toch te overhalen!!!! Ik hoop dat jullie mij wat raad/hulp kunnen geven, want ik heb het écht nodig! … een héél droevig meisje….
|