Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2004, 14:19
ziglietje
ziglietje is offline
Heb 2jaar een relatie gehad met mijn ex… ik heb hem bedrogen (grote stomme fout van mij waar ik hééééél vééél spijt van heb!! 1kus op een stomme zatte avond) ik heb hem dat eerlijk verteld! Maar hij kon er niet mee leven en heeft het uitgemaakt, we hebben elkaar de eerste 3weken niet gezien,en dan zijn we elkaar terug beginnen zien, hij wou mij nog een kans geven,en we zijn terug iets begonnen,maar hij heeft het na een maand uitgemaakt, ik behandelde hem eigenlijk ook niet héél goed  hij zegde dat hij niet zoveel gevoelens meer had voor mij, en niet voor 99% wou gaan voor een relatie maar voor 200%, en dat had hij bij mij niet meer, en door dat ik hem bedrogen had, was het ideale van de relatie eraf  ik voel mij ellendig, want hij is écht de man van mijn dromen,en ik heb hem verwaarloost! Hij zegt dat hij mij nog graag ziet als vriend, maar niet als lief… we zijn nog altijd héél goeie vrienden, en spreken nog regelmatig af… hij doet ook nog héél véél voor mij,als ik niet thuisgeraak van op het werk, komt hij mij halen enzo! Maar ik wil hem doodgraag terug als mijn liefje!! Denk je dat het ooit nog iets kan worden!?! Ik ga een briefje schrijven naar hem, om hem toch proberen te overhalen om mij nog een kans te geven!!! Kunnen jullie mij nuttige lieve dings helpen geven om hem toch te overhalen!!!! Ik hoop dat jullie mij wat raad/hulp kunnen geven, want ik heb het écht nodig! … een héél droevig meisje….
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2004, 14:22
rodina
rodina is offline
Als het de man van je dromen is ben je echt enorm stom geweest om met een ander te gaan. Ook al was het maar een zoen, ook al stelde het niets voor, ook al heb je het eerlijk verteld.

Het enige wat in een relatie van je verwacht wordt is dat je je poten van een ander af houdt, dat je eerlijk bent, te vertrouwen bent en dat je elkaar liefhebt, en respecteert. Als je dat niet kan ben je het niet waard.
Oud 12-07-2004, 14:35
NoemMijMaarZo
NoemMijMaarZo is offline
ik zeg :

eigen schuld dikke bult..

wees blij dattie nu nog lieve dingen voor je doet, als ik hem was zou het daar bij blijven.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 14:38
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
rodina schreef op 12-07-2004 @ 15:22 :
Als het de man van je dromen is ben je echt enorm stom geweest om met een ander te gaan. Ook al was het maar een zoen, ook al stelde het niets voor, ook al heb je het eerlijk verteld.

Het enige wat in een relatie van je verwacht wordt is dat je je poten van een ander af houdt, dat je eerlijk bent, te vertrouwen bent en dat je elkaar liefhebt, en respecteert. Als je dat niet kan ben je het niet waard.
Wijze woorden............
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:03
Raven
Raven is offline
Citaat:
ziglietje schreef op 12-07-2004 @ 15:19 :
Heb 2jaar een relatie gehad met mijn ex… ik heb hem bedrogen (grote stomme fout van mij waar ik hééééél vééél spijt van heb!! 1kus op een stomme zatte avond) ik heb hem dat eerlijk verteld! Maar hij kon er niet mee leven en heeft het uitgemaakt, we hebben elkaar de eerste 3weken niet gezien,en dan zijn we elkaar terug beginnen zien, hij wou mij nog een kans geven,en we zijn terug iets begonnen,maar hij heeft het na een maand uitgemaakt, ik behandelde hem eigenlijk ook niet héél goed  hij zegde dat hij niet zoveel gevoelens meer had voor mij, en niet voor 99% wou gaan voor een relatie maar voor 200%, en dat had hij bij mij niet meer, en door dat ik hem bedrogen had, was het ideale van de relatie eraf  ik voel mij ellendig, want hij is écht de man van mijn dromen,en ik heb hem verwaarloost! Hij zegt dat hij mij nog graag ziet als vriend, maar niet als lief… we zijn nog altijd héél goeie vrienden, en spreken nog regelmatig af… hij doet ook nog héél véél voor mij,als ik niet thuisgeraak van op het werk, komt hij mij halen enzo! Maar ik wil hem doodgraag terug als mijn liefje!! Denk je dat het ooit nog iets kan worden!?! Ik ga een briefje schrijven naar hem, om hem toch proberen te overhalen om mij nog een kans te geven!!! Kunnen jullie mij nuttige lieve dings helpen geven om hem toch te overhalen!!!! Ik hoop dat jullie mij wat raad/hulp kunnen geven, want ik heb het écht nodig! … een héél droevig meisje….

Tja ... 't is niet slim van je meis . Maar dat had je zelf ook al door
maar van de andere kant . ik had je die ene zoen wel vergeven .. nu ja ligt er natuurlijk aan hoe je doet .
maarja ik ben hem niet

je kan hooguit eens met 'm praten over wat er gebeurt is .
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 16:18
Dzjes
Dzjes is offline
Njah, ik begrijp hem wel, vertrouwen is toch erg belangrijk in een relatie?

Ik denk niet dat je iets kan doen, het vertrouwen is weg, en je hebt hem pijn gedaan... Het enige waar je nog op kan hopen is dat zijn vertrouwen in jou teruggroeid, maar daar gaat veel tijd over..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 17:39
Verwijderd
Eigen schuld.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 17:45
Myuki
Myuki is offline
kut voor je... je komt er wel overheen...
Oud 12-07-2004, 18:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, die gevoelens he...

Maar tis je eigen schuld, ook al was alcohol in het spel, ook al was het maar 1 kus, dat kan al iets zijn waardoor je ex-vriend je minder gaat vertrouwen, en dat is toch een van de belangrijkste dingen in een relatie.
Wat je kunt doen... niet veel denk ik. Hij wil niet meer, dan is dat gewoon jammer voor je. Tuurlijk heb je nog gevoelens voor hem en met elkaar regelmatig blijven afspreken blijven die gevoelens aanwakkeren... misschien elkaar een tijdje niet zien of zo, al is dat misschien heel moeilijk.
In ieder geval sterke gewenst!
Oud 12-07-2004, 20:19
Verwijderd
Je had hem niet moeten vertellen over die kus.

Tenminste, ik maak uit je verhaal op dat hij er niet zelf bij was.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 20:44
Verwijderd
Hallo je bent vreemdgegaan, dan mag je best balen omdat je een dom schaapje bent. Maar ga niet kniezen, daar krijg je hem niet mee terug, en absoluut geen medeleven
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 21:17
Cookie
Cookie is offline
dom dom dom, idd
maar wat je vriend zegt klopt wel, in een relatie ga je voor de volle 200% voor elkaar en niet 99.
als jullie relatie weer iets zou moeten worden zal zijn vertrouwen idd in jou moeten teruggroeien en dat kost tijd, heel veel tijd.
Oud 12-07-2004, 23:39
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 12-07-2004 @ 22:17 :
de volle 200%
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 00:13
Tiño
Tiño is offline
sjaa,maar eigen schuld...of maak em nog eens duidelijk hoe erg het je spijt etc. ,sommige vrouwen vergeten dat nog al eens...ahumm
Oud 13-07-2004, 00:15
JCG
JCG is offline
alcohol is geen excuse , als ik drink me zelf in coma weet ik nog precies wat ik doe, en wat ik niet moet doen.

Maar waarom zou hij je terug moeten nemen? Je zegt zelf dat je iemand heb gezoent, en dat je hem niet goed behandelde. maar ja ik heb vervreemdere dingen mee gemaakt in de liefde, dus op je knieen naar hem toe .
Reageren

Regels voor berichten