Advertentie | |
|
![]() |
||
een feest in het vendex kraakpand in maastricht (oude v&d opslagloods)
tijdje geleden alweer.. in de tussentijd zijn er wel andere feesten geweest maar niet zo gezellig en groot.. Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, geen feest..Ede Zuigt op 19 januari vorig jaar, heerlijk, mijn eerste punk festivalletje
![]() Oja *update* verder nog een feest waarop ik moest helpen organiseren de hele avond door zeg maar (Togather), en een slaapfeestje bij een vriend thuis, toen we met zijn 4en tegen elkaar aan in een twijfelaar lagen
|
Ik ben eigenlijk nog nooit op een echt topfeest geweest, maar dat komt door mijn niet al te commercieele smaak en het tekort aan alternatieve feesten in mijn buurt.
Maar het allercoolste feest was ons verjaardagsfeest op 8 februari in de Pimms. Er waren heel veel mensen en ik had het erg naar mn zin. Leuk was ook dat we cadeautjes kregen ![]() |
![]() |
|
nou... het leukste feest waar ik ooit geweest ben wordt waarschijnlijk back 2 school maar das nog nie zeker
en wat jou betreft ik denk dat jij bes wel een fop gabber ben want anders zou je niet zetten in je sig : iS TaKiNg OvEr ThA wOrLd ofzoiet ergs maar goed
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wel of geen feest...? DieSlimmeBoy | 4 | 18-01-2012 14:23 | |
Liefde & Relatie |
Aanhang uitnodigen bij een feest. Ja of nee? Preaper | 32 | 09-04-2006 19:39 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[GS] Feesten in de klassieke oudheid mcflem | 14 | 27-03-2005 15:10 | |
Eindexamens 2003 |
Hoe was het feest en de laatste lesdag/stunt?? lucy48 | 29 | 30-04-2003 18:28 | |
De Kantine |
dilemma over een feest sublime | 8 | 11-06-2002 14:47 |