Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je bijvoorbeeld C&M doet, en dus alleen wiskunde A1 hebt, denk ik niet dat zo'n cursus echt nodig is. Haast iedereen die A1 heeft is (erg) slecht in wiskunde. Als je nou naar de boeken vraagt die ze volgend jaar gaan behandelen (4 havo dus) dan kun je zelf alleen al een beetje bekijken. Je kunt ook vragen naar de boeken van mavo en die zelf behandelen.
Maar hoezo mocht je niet meer vakken kiezen? Hoeveel heb je er nu dan? |
![]() |
|
Ik vraag me af of je zonder wiskunde sowieso mag overstappen. Ik had zelf wel wiskunde toen ik de overstap maakte van mavo naar havo. Op havo had ik wiskunde b 1,2 gekozen. Dat kan ik je ontraden, omdat die wiskunde helemaal anders is. heb het wel gered [ met een 7]. In dat opzocht zou het wel kunnen, maar geef je advies mee om dan wel extra les te nemen. Verder zou ik eens met je mentor gaan praten over bijles of zoiets of alvast de boeken aanschaffen van havo wiskunde. Probeer er sowieso wel wat aan te doen
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2007 |
Kunnen ze dit maken? Lyne | 31 | 29-06-2007 11:00 | |
Algemene schoolzaken |
Tweede Fase: welke vakken heeft jullie school niet? desiree1986 | 53 | 23-11-2003 18:57 | |
Eindexamens 2003 |
C&M vrije deel vakken??? Verwijderd | 7 | 19-05-2003 09:12 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
HELP ME!!!!! Voor wiskundigen onder ons! Zonnebloempje18 | 20 | 18-06-2002 20:42 | |
Algemene schoolzaken |
5VWOers (n&g) die op zoek zijn naar Samengevat boekjes: lees snel!!! rory | 1 | 11-06-2002 10:16 |