Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 11:40
Ireentje
Ireentje is offline
Ik zit nu in 4-mavo eindexamenjaar, ik heb het max aantal vakken dit betekende dat ik er geen meer bij mocht kiezen. Ik heb het vak wiskunde (met mijn domme kop) dan ook niet gekozen

Ik ga examen doen in al mijn gekozen vakken, maar in wiskunde dus niet. Ik wil hierna naar de Havo maar daar heb ik dus wiskunde voor nodig, weet iemand of het mogelijk is om na het eindexamen in de zomervakantie wiskunde examen te halen dmv thuisstudie? of dergelijke?

bedankt,
Advertentie
Oud 21-04-2003, 11:51
Verwijderd
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 21-04-2003 @ 12:40:
Ik zit nu in 4-mavo eindexamenjaar, ik heb het max aantal vakken dit betekende dat ik er geen meer bij mocht kiezen. Ik heb het vak wiskunde (met mijn domme kop) dan ook niet gekozen

Ik ga examen doen in al mijn gekozen vakken, maar in wiskunde dus niet. Ik wil hierna naar de Havo maar daar heb ik dus wiskunde voor nodig, weet iemand of het mogelijk is om na het eindexamen in de zomervakantie wiskunde examen te halen dmv thuisstudie? of dergelijke?

bedankt,
Volgens mij bestaat er een cursus in de zomervakantie waardoor je wiskunde in kan halen. Moet je op je eigen school even invormeren bij je decaan.
Oud 22-04-2003, 17:25
@Moon
@Moon is offline
k weet alleen dat er een bijspijkerkamp is..... maar ja.... tis denk ik toch t beste om bij je decaan ff langs te gaan
Oud 23-04-2003, 14:43
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Als je bijvoorbeeld C&M doet, en dus alleen wiskunde A1 hebt, denk ik niet dat zo'n cursus echt nodig is. Haast iedereen die A1 heeft is (erg) slecht in wiskunde. Als je nou naar de boeken vraagt die ze volgend jaar gaan behandelen (4 havo dus) dan kun je zelf alleen al een beetje bekijken. Je kunt ook vragen naar de boeken van mavo en die zelf behandelen.
Maar hoezo mocht je niet meer vakken kiezen? Hoeveel heb je er nu dan?
Oud 27-04-2003, 21:31
jbtq
jbtq is offline
Ik vraag me af of je zonder wiskunde sowieso mag overstappen. Ik had zelf wel wiskunde toen ik de overstap maakte van mavo naar havo. Op havo had ik wiskunde b 1,2 gekozen. Dat kan ik je ontraden, omdat die wiskunde helemaal anders is. heb het wel gered [ met een 7]. In dat opzocht zou het wel kunnen, maar geef je advies mee om dan wel extra les te nemen. Verder zou ik eens met je mentor gaan praten over bijles of zoiets of alvast de boeken aanschaffen van havo wiskunde. Probeer er sowieso wel wat aan te doen

Regels voor berichten