Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 08:38
rory
rory is offline
Ha 5 VWOers!

Nu ik klaar ben met mijn eindexamen, heb ik niets meer aan de boekjes SAMENGEVAT VWO. Ik heb ze van Natuurkunde, Scheikunde en Wiskunde (en biologie, maar die hou ik zelf, omdat ik biologie ga studeren), allemaal op VWO niveau. (O ja, het zijn boekjes van natuurkunde 1 én 2. Maar wat voor natuur 2 is staat duidelijk aangegeven. Zo ook bij schei- en wis. Er is een duidelijke scheiding tussen deelvak 1 en 2. ) Ik verkoop ze voor € 5.50 per stuk (winkelwaarde € 8,95). Ze zijn alle drie in perfecte staat, ik heb ze één keer doorgelezen, verder niet in geschreven of zo. Ik hoop dat er iemand is die volgend jaar VWO eindexamen doet en die deze boekjes kan gebruiken! Ook heb ik nog de CD-rom van Collegenet.com : oefenexamens VWO 1996-2001, eerste en tweede tijdvak, met daarop dus ALLE examens van ELK vak vanaf 1996 in oude en nieuwe stijl, de vragen, antwoorden en bijlagen. (systeemeisen: windows 95/98, microsoft explorer 5.0)
Deze heeft me f 50,00 gekost (duur hè! Echt belachelijk veel voor zo’n cdrom! Maar ik heb er wel heel veel aan gehad! Vaak staan examens niet helemaal of zonder uitwerkingen op internet, dan is zo’n cd-rom super handig) en ik hoop dus ook dat iemand deze wil overkopen. Over een prijs worden we het wel eens, ik dacht zelf aan iets van € 15,00 .
Hopelijk reageert er iemand op deze oproep. Het scheelt jou best wel wat geld, als je ze volgend jaar koopt betaal je er veel meer voor. En deze boekjes blijven goed, ook volgend jaar nog. De stof verandert amper en als er al iets veranderd heb je meer kans dat er iets af valt dan bij komt. T is nog vroeg om er over te beginnen, hoor ik je al denken, als je volgend jaar pas examen doet, maar bedenk dat je ze nu bij mij dus wel goedkoper kunt krijgen!! (ok, ze zijn dan tweede hands, maar de boeken en cd-rom zijn als nieuw! Ik ben zuinig en voorzichtig met mn spullen)
Het is natuurlijk de gok om elkaar te vertrouwen omdat t over KOPEN gaat, maar dat komt allemaal goed. Ik kan referenties geven (heb al eerder aan penfriends enzo verkocht), dus vraag er maar naar!
Nou, hopelijk hoor ik heel gauw wat van iemand!!! Zonde om die boekjes weg te gooien, toch?! Of dat ze weg liggen te rotten in de kast…
Greetz!!!
Inge Luyten

inge_luyten00@hotmail.com
little_miss_sad@hotmail.com
Advertentie
Oud 11-06-2002, 10:16
Tofke_H
Tofke_H is offline
crossposting

Regels voor berichten