![]() |
|
![]() |
heb voor me 18e verjaardag van een paar vriendinnnen zo un sexpakket gehad
![]() ![]()
|
ehm ja.. ik heb een vibrator.
het is mij tot nu toe nog niet gelukt om een orgasme te krijgen dus kreeg ik op een dag het idee om het met een vibrator te proberen. dus ik liep gewoon ergens zo´n erotiekwinkel binnen en kocht er een (was erg grappig trouwens, die gast achter de toonbank was volgens mij net zo zenuwachtig als ik) overigens is het nogsteeds niet gelukt met dat orgasme maar het voelt wel errrrrg lekker... ![]() oh enne hij was 12,95 (waarom zo´n dure kopen als je nog niet weet of je het wel leuk vind, dacht ik toen) |
![]() |
|
Dusss interessant...
Maar ben zelf al ff aan het shoppen geweest.. Makkelijk als je in grote stad woont!! Heb dus iets gevonden.. En er al veel gebruik van gemaakt (samen met me vriend)! Niet al te veel geld kwijt, dus viel mee.. En we gaan zeker nog een keer heen.. Heb meer leuke dingen gezien.. Thnx iedereen..
|
![]() |
jah ik heb pas ook soort massage balletjes gezien, die stop je erin, en kan je gewoon mee over straat lopen, dat zorgt dan voor een heel lekker gevoel ofzo, waar je over het algemeen niet klaar van komt
lijkt me op zich best leuk eens te probere ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Corruptie verpest Spelen baltovenaar17 | 4 | 21-09-2006 09:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Spelen met de wind duivelaartje | 12 | 18-02-2005 18:10 | |
Games |
[poll] welke genre online spelen? SQUARE | 17 | 13-05-2003 13:59 | |
ARTistiek |