Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2003, 10:06
theekopje
theekopje is offline
So mensjes... Ander topic... Wie heeft ervaring met (seks)speeltjes?? Hoe was de ervaring?? Wat was het? Wat kostte het? Andere suggesties? Andere standjes?? Heb alle topics al gelezen mar niets nieuws, behalve de kamasutra-kalender..

Thnx..
Oud 11-04-2003, 10:11
David
David is offline
nou.. het was al een hele ervaring opzich om de sexwinkel binnen te stappen samen met m,n vriendin

we hebben toen voor de gein een keer zo,n vibo gekocht ,.. die word nu heel soms een keer uit de kast gehaald om wat verandering in het liefdesspel te brengen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:01
Verwijderd
M'n vriend was laatst op een online sexshop aan 't kijken (voor een verjaardagscadeautje voor mij), en noemde het stukje over een geval genaamd 'vlinder' even tegen mij... da's dus iets met een penisachtig iets dat trilt en draait, en vleugeltjes eronder die trillen en aaien, en voelsprietjes die tegen de clitoris trillen, en dat zit dan zo in elkaar dat je het gewoon onder je kleren kunt dragen... dus ook gewoon overdag enzo... er zit een accutje bij dat in een broekzak past, en je kunt t geval gemakkelijk uitzetten. Dat klonk wel erg interessant... jammer dat 't boven z'n budget (op die site kostte het ehm... zo'n 70 euro) was
Maar ik heb er geen ervaring mee.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:05
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-04-2003 @ 14:01:
M'n vriend was laatst op een online sexshop aan 't kijken (voor een verjaardagscadeautje voor mij), en noemde het stukje over een geval genaamd 'vlinder' even tegen mij... da's dus iets met een penisachtig iets dat trilt en draait, en vleugeltjes eronder die trillen en aaien, en voelsprietjes die tegen de clitoris trillen, en dat zit dan zo in elkaar dat je het gewoon onder je kleren kunt dragen... dus ook gewoon overdag enzo... er zit een accutje bij dat in een broekzak past, en je kunt t geval gemakkelijk uitzetten. Dat klonk wel erg interessant... jammer dat 't boven z'n budget (op die site kostte het ehm... zo'n 70 euro) was
Maar ik heb er geen ervaring mee.
Die heb ik ook gezien, tijdje terug. Is volgens mij wel een geinig dingetjes, geen idee of je het ook echt makkelijk onder je kleren kan dragen (lijkt me nogal raar lopen en zitten ) maar 't was iig wel geinig

Ik heb zelf nog nooit een speeltje gebruikt... nog niet echt van plan ook, maar als ik zou moeten beginnen, dan met een vibrator...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:39
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-04-2003 @ 14:05:

Ik heb zelf nog nooit een speeltje gebruikt... nog niet echt van plan ook, maar als ik zou moeten beginnen, dan met een vibrator...
idd
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:17
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
heb voor me 18e verjaardag van een paar vriendinnnen zo un sexpakket gehad , met paar speeltjes erin. verder zou ik zelf niet zo snel sexwinkel inlopen en voor speeltjes lopen zoeken, op internet is wel leuk om eens te kijke misschien, maar een speeltje gebruike moet je wel egt een keer gedaan hebbe
Oud 14-04-2003, 09:39
evil_grrrl666
evil_grrrl666 is offline
ehm ja.. ik heb een vibrator.
het is mij tot nu toe nog niet gelukt om een orgasme te krijgen dus kreeg ik op een dag het idee om het met een vibrator te proberen. dus ik liep gewoon ergens zo´n erotiekwinkel binnen en kocht er een (was erg grappig trouwens, die gast achter de toonbank was volgens mij net zo zenuwachtig als ik)
overigens is het nogsteeds niet gelukt met dat orgasme maar het voelt wel errrrrg lekker...
oh enne hij was 12,95 (waarom zo´n dure kopen als je nog niet weet of je het wel leuk vind, dacht ik toen)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:47
theekopje
theekopje is offline
Dusss interessant...
Maar ben zelf al ff aan het shoppen geweest.. Makkelijk als je in grote stad woont!! Heb dus iets gevonden.. En er al veel gebruik van gemaakt (samen met me vriend)!
Niet al te veel geld kwijt, dus viel mee.. En we gaan zeker nog een keer heen.. Heb meer leuke dingen gezien..
Thnx iedereen..
Oud 14-04-2003, 16:48
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
jah ik heb pas ook soort massage balletjes gezien, die stop je erin, en kan je gewoon mee over straat lopen, dat zorgt dan voor een heel lekker gevoel ofzo, waar je over het algemeen niet klaar van komt

lijkt me op zich best leuk eens te probere
Oud 15-04-2003, 19:16
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik had van die love dice kwamen wel wat grappige verwen tips uit.

maar hij kwam heel vaak op de verkeerde terecht
Oud 15-04-2003, 19:30
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 15-04-2003 @ 20:16:
ik had van die love dice kwamen wel wat grappige verwen tips uit.

maar hij kwam heel vaak op de verkeerde terecht
die vond ik persoonlijk nogal braaf, de opdrachten en lichaamsdelen

Regels voor berichten