Advertentie | |
|
![]() |
|
jaaa lekker
brinta griesmeelpap havermoutpap boekweitpap rijstepap moest het een paar jaar terug weken eten omdat m'n kaken niet zo goed functioneerden en ondanks dat iedereen dacht dat ik me na 6 weken wel tegen-gegeten had ben ik er nog steeds gek op
|
![]() |
ooh pap is lekker
![]() maar Griesmeelpap en custardpap zijn zooooo lekker,...en het voordeel als je wat over hebt is dat je het als 'dessert kan gebruiken (wel koud natuurlijk) ![]() |
![]() |
|
Brinta is echt te goed gewoon.
's ochtends kom je uit je bed rollen. Strompelt naar de koelkast pakt een pak sojamelk, bord, mikt het in de magnetron, piep, brinta erin, roeren, suiker, kaneel goeoed Ik maak altijd erg dikke pap, wat aan het plafond blijft plakken. Het is een beetje broodachtig eigenlijk ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hetzelfde idee als dat iemand jouw brood even voorkauwt, maar dan wat individualistischer.
||
Citaat:
|
Ik vind pap echt heel erg vies. Daar ben ik nogal moeilijk in: met alles waar je niet op kunt kauwen (appelmoes, aardappelpuree, havermout, muesli e.d) doe je mij geen plezier.
Als kind lustte ik dat ook al niet. Volgens mijn ouders zaten ze regelmatig drie uur aan tafel in pogingen om mij pap te laten eten. ![]() Maar als jij brinta + melk (ik lust ook al geen melk, nou ja...ik vind het niet echt lekker ofzo) lekker vindt als ontbijt: gewoon blijven eten hoor!! (een vriendin van mij doet dat soms ook)
|
![]() |
Chocoladepap
Griesmeelpap Rijstepap Custardpap Pap met bitterkoekjes enz. Na het avondeten eten we eigenlijk altijd pap en anders wel vla. Brinta en havermout eet ik alleen als ik geen zin heb in brood..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
POP en PAP maken wicodenni | 3 | 28-11-2012 15:55 | |
Algemene schoolzaken |
PAP maken patricia15 | 7 | 22-01-2012 01:38 | |
Psychologie |
Mijn paps aboe | 5 | 13-11-2004 11:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
pap-test (cervical cytology) inwendig onderzoek ofzo Verwijderd | 29 | 04-08-2003 00:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar lig je dan/ Bedankt Pap berteltje | 11 | 28-05-2002 20:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Pap, ik noem je een kameleon ,omdat jij zo van kleur veranderen kon iamre18 | 7 | 14-01-2002 12:25 |