Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
't is je eigen keuze. |
![]() |
|
Hmm, ik ben op het moment steward bij Air Holland. Is ook 'ongeschoold' werk. Tja, mensen doen wel eens neerbuigend over cabine-personeel, maar ze vergeten dat je daar echt niet bent voor hun hapje en drankje. Je bent er in de eerste plaats voor de veiligheid natuurlijk. Maar goed, ik heb VWO gedaan, en zie wel of ik weer terug ga naar de uni. Voorlopig zit ik wel goed bij Air Holland, ook veel doorgroeimogelijkheden, bijvoorbeeld als purser. Topbaantje, maar heb wel geluk gehad, met die hele luchtvaartmalaise neemt geen enkele maatschappij nog nieuwe mensen aan.
|
![]() |
|
![]() |
met het huidige overschot aan personeel zou ik je zeker aanraden om je school af te maken. Je zou bijvoorbeeld een avondopleiding kunnen volgen op ROC. En overdag werken.
de keuze tussen iemand MET, en iemand ZONDER diploma is snel gemaakt. Je zou wellicht nu wel een enigszins goedbetaalde baan kunnen krijgen. Maar wat als je 20 bent, als je 30 bent, als je 40 bent. Let op de reactie van de werkgever als jij "nee" antwoord op de vraag:"welke diploma's heb je allemaal' kortom: doe het voor jezelf: volg een opleiding. |
![]() |
|
![]() |
MAAK JE SCHOOL AF!
ik heb een vriendin die haar school niet af heeft gemaakt en nee dat is geen pretje, doe het gewoon ook al heb je er nog zo'n takke hekel aan. Okay dat was het gepreek ![]() - callcenter, stom werk maar redelijk loon en je mag vaak zelf je uren bepalen - in een winkel, vind ik ook kut maar dat heeft nog een beetje kans van slagen, als je dat 10 jaar doet wordt je vanzelf floormanager ofzo. Vaak is diploma mavo of mbo vereist maar soms ook niet als je beetje representatief bent enzo - postbode - supermarkt, is geen diploma voor nodig maar verdient ook niet - horeca, is kut maar ook optie - thuiszorg - schoonmaker
||
Citaat:
Dan kun je het best een baan doen waar je intern wordt opgeleud. Receptiewerk bijvoorbeeld of inderdaad postbode... Tsja... als je geen diploma hebt kun je natuurlijk moeilijk kieskeurzg zijn..
|
Thuiszorg of TGP Post, verdient wel redelijk, maar is wel hard werken ja (logisch).
<http://www.ikwilflexibelwerken.nl>
|
Hmmm, wat mij altijd opvalt is dat veel mensen zich zo min mogelijk willen inspannen voor zo veel mogelijk geld......voor mij is prioriteit nummer 1 toch echt wel dat ik het naar mijn zin heb in mijn werk! En als ik me moet inspannen voor mijn werk; het zij zo! Als ik het naar mijn zin heb doet het er voor mij vrij weinig toe of ik me veel moet inspannen voor weinig geld!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leerplicht naar 21 ik_eet_egels | 18 | 04-05-2014 10:23 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken in de zorg, ZONDER diploma?? zzzoefff!!! | 23 | 12-06-2012 11:46 | |
Straal uit dat Moslimjeugd erbij hoort Foresight | 133 | 05-05-2006 20:35 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
NE Betoog: Invoering Algemene Dienstplicht Makaveli | 6 | 24-01-2004 18:27 | |
Algemene schoolzaken |
Mag je met je 16e al helemaal stoppen met school? nickyikke | 37 | 02-01-2003 18:59 |