Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 17:56
* Marne *
* Marne * is offline
Hey Allemaal,

Dit is misschien een beetje een raar berichtje.
Maar ik ken dus een hele leuke jongen. Eigenlijk zijn we altijd gewoon vrienden geweest. Maar nu heeft hij dus gezegd dat hij wel meer voor me voelt. Eigenlijk vind ik hem ook wel meer dan gewoon leuk.
Er zou dus eigenlijk helemaal geen probleem moeten zijn. .

Maar het is net alsof ik bang ben om dichter bij hem te komen… bijv. om hem te zoenen ofzo.

Heeft iemand dit ook ofzo? Of tips om ervan af te komen?
Oud 26-04-2003, 17:59
DaWeZ
DaWeZ is offline
dit had ik ook in het begin (en volgens mij als je een beetje in de forums zoekt vindt je nog andere topics hierover)
je moet gewoon ff doorzetten en eenmaal je samen bent wel je hem/haar niet meer kwijt.

Grtz
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 18:00
Laïs
Laïs is offline
Ik ben ook bang om met iemand te zoenen,weet niet waarom, maar ik krijg dan altijd een week gevoel in mijn maag van 'chuck,hij gaat me zoenen' terwijl ik dat wel wil.
Zeer irritant jah,maar helaas heb ik geen tips voor jou.
Oud 26-04-2003, 18:02
faith666
faith666 is offline
Ik ken het wel, heb het ook ene keer bij een vriend gehad maar ik was vooral bang om hem als vriend kwijt te raken als het uit zou gaan.....vooral omdat ik toch wel wist dat het nooit goed zou kunnen gana tussen ons. Uiteindelijk heb ik toen tegenover hem gedaan alsof ik niet verliefd op hem was zodat het maar overging....niet echt slim maar leek me toen het beste.

Later heb ik ook weleens een vriend gehad die eerst een goede vriend van em was en toen merkte ik dat het onzin was om bang te zijn om ze kwijt te raken omdat geode vrienden toch wel blijven. Ze hebben toch een speciaal plekje in je hart en dat gaat net zomaar over....

Succes ermee, en geniet ervan dat jullie elkaar zo luek vinden!
*knuffel*
Oud 26-04-2003, 18:06
Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk ook dat je onbewust bang bent om hem kwijt te raken als vriend. Als jullie een relatie krijgen kan het misgaan en dan zou je hem dus ook als goede vriend kwijt kunnen raken. Maar als jullie elkaar allebei leuk vinden, zou ik ervoor gaan. Probeer niet te veel te twijfelen en doe het gewoon. Succes!
Oud 26-04-2003, 19:10
DaWeZ
DaWeZ is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 26-04-2003 @ 19:06:
Ik denk ook dat je onbewust bang bent om hem kwijt te raken als vriend. Als jullie een relatie krijgen kan het misgaan en dan zou je hem dus ook als goede vriend kwijt kunnen raken. Maar als jullie elkaar allebei leuk vinden, zou ik ervoor gaan. Probeer niet te veel te twijfelen en doe het gewoon. Succes!
Ja, dit is denk ik een heel goeie reden. Als het over is met de relatie is er egt een hele kleine kans dat je nog als goeie vrienden blijft verder gaan. (ookal zeg je dat de hele tijd, je hebt een gevoel dat het niet meer klopt..)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 19:24
* Marne *
* Marne * is offline
Citaat:
Ik denk dat ik inderdaad ook wel bang ben om hem kwijt te raken. Maar dat is toch geen verklaring waarom ik bijv. niet met hem durf te zoenen.... terwijl ik dat wel graag zou willen!
Oud 26-04-2003, 19:26
Qamra
Qamra is offline
Bang om hem te zoenen of bang hem als vriendje te hebben en niet meer als gewone vriend (bindingsangst en dat soort dingen?)

Dat eerste heeft iedereen, das menselijk en juist kicke Daar moet je gewoon op het juiste moment overheen stappen

En dat tweede, ja dat moet je ook zelf aanvoelen of je hem als vriendje wil of hem als vriend wilt houden. Ben je zeker genoeg van je relatie dat je je vriendschap niet verpest? Want dat is moeilijk...
Oud 26-04-2003, 19:30
* Marne *
* Marne * is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 26-04-2003 @ 20:26:
Bang om hem te zoenen of bang hem als vriendje te hebben en niet meer als gewone vriend (bindingsangst en dat soort dingen?)

Ik denk dat ik ook wel bang ben om hem als vriendje te hebben, ja! Terwijl dat toch eigenlijk wel is wat ik wil... maar iets houd me dan toch een beetje tegen!

Laatst gewijzigd op 26-04-2003 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 19:38
Verwijderd
Drempelvrees..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 19:58
Verwijderd
Is het de 1e x dat je iemand (zou) zoenen?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 07:26
* Marne *
* Marne * is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 26-04-2003 @ 20:58:
Is het de 1e x dat je iemand (zou) zoenen?
Ja, het is de 1e keer. Maar ik wil het wel heel erg graag... maar ik snap van mezelf niet wat me tegenhoud.
Oud 27-04-2003, 07:32
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Weetje gisteravond had ik precies hetzelfde. Ik stond buiten met een jongen die ik leuk vind en hij mij, dat weten we ook van elkaar. ik voelde echt dat er iets moest gebeuren, je weet wel qua zoenen maar ik had ook echt zo gevoel van jezus ik durf niet. Kwam denk ik gewoon omdat ik bang was om af te gaan, bang dat ie me niet meer zou moeten omdat ik misschien wel niet kan zoenen. Maar je moet het echt gewoon doen. OP een gegeven moment dat ik : sjit ik ga em gewooon zoenen, ik weet dat hij mij leuk vind en wel of niet kunnen zoenen maakt voor hem niets uit. Uiteindelijk stonden we dus te zoenen en ik kan je maar een tip geven: doe het gewoon!!! ik was ook echt super bang om het te doen maar als je zo door blijft gaan komt het er echt nooit van!! dus veel succes en just go for it...
Oud 27-04-2003, 09:32
* Marne *
* Marne * is offline
Citaat:
Anouck schreef op 27-04-2003 @ 08:32:
Kwam denk ik gewoon omdat ik bang was om af te gaan, bang dat ie me niet meer zou moeten omdat ik misschien wel niet kan zoenen.
Daar ben ik niet zo bang voor eigenlijk... om af te gaan. Ik weet dat hij me leuk vind dus dat is het probleem niet echt.

En verder voel ik me heel erg op m'n gemak bij hem. Maar dan heb ik meer het gevoel dat als ik eenmaal met hem heb gezoend ik niet meer terug kan... en ik hem misschien ga kwetsen ofzo.. kwee niet, Klinkt kei raar!
Oud 27-04-2003, 09:43
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
* Marne * schreef op 27-04-2003 @ 10:32:
Daar ben ik niet zo bang voor eigenlijk... om af te gaan. Ik weet dat hij me leuk vind dus dat is het probleem niet echt.

En verder voel ik me heel erg op m'n gemak bij hem. Maar dan heb ik meer het gevoel dat als ik eenmaal met hem heb gezoend ik niet meer terug kan... en ik hem misschien ga kwetsen ofzo.. kwee niet, Klinkt kei raar!
kijk elkaar diep in de ogen en zoen die jongen,maak tjou blij en hem blij
en als je van iemand houd die je beste vriend is,gewoon vekering nemen en
als je hij na dat je misschien hebt uit gemaakt vrienden wilt blijven,moet hij dat respecteren alleen echte vrienden blijven vrienden en gaan dan door tot het einde
Oud 27-04-2003, 10:10
MissMorena
MissMorena is offline
Citaat:

Ben het helemaal mee eens gewoon doorzetten en eenmaal als het goed gaat heb je die gevoel niet meer dat je bang hoeft te zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:26
Thomas
Thomas is offline
Als jullie elkaar leuk vinden dan moet je ervoor gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 17:13
lieve
lieve is offline
Ja, ken ik dat gevoel!
Dat is gewoon een beetje verliefde spanning die je hebt!(zo heb ik het maar genoemd)
Het is inderdaad heel lastig in het begin, maar eens je die 1ste stap gezet hebt gaat het veeeeeeeel beter hoor! Gewoon even doorbijten!

Succes,xxx
Oud 29-04-2003, 10:12
Verwijderd
gewoon doen!! als je weet van elkaar dat je elkaar leuk vindt, dan heb je eigenlijk niets te verliezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten