Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Bang om hem te zoenen of bang hem als vriendje te hebben en niet meer als gewone vriend (bindingsangst en dat soort dingen?)
Dat eerste heeft iedereen, das menselijk en juist kicke ![]() ![]() En dat tweede, ja dat moet je ook zelf aanvoelen of je hem als vriendje wil of hem als vriend wilt houden. Ben je zeker genoeg van je relatie dat je je vriendschap niet verpest? Want dat is moeilijk...
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-04-2003 om 19:34. |
![]() |
|
Weetje gisteravond had ik precies hetzelfde. Ik stond buiten met een jongen die ik leuk vind en hij mij, dat weten we ook van elkaar. ik voelde echt dat er iets moest gebeuren, je weet wel qua zoenen maar ik had ook echt zo gevoel van jezus ik durf niet. Kwam denk ik gewoon omdat ik bang was om af te gaan, bang dat ie me niet meer zou moeten omdat ik misschien wel niet kan zoenen. Maar je moet het echt gewoon doen. OP een gegeven moment dat ik : sjit ik ga em gewooon zoenen, ik weet dat hij mij leuk vind en wel of niet kunnen zoenen maakt voor hem niets uit. Uiteindelijk stonden we dus te zoenen en ik kan je maar een tip geven: doe het gewoon!!! ik was ook echt super bang om het te doen maar als je zo door blijft gaan komt het er echt nooit van!! dus veel succes en just go for it...
||
Citaat:
En verder voel ik me heel erg op m'n gemak bij hem. Maar dan heb ik meer het gevoel dat als ik eenmaal met hem heb gezoend ik niet meer terug kan... en ik hem misschien ga kwetsen ofzo.. kwee niet, Klinkt kei raar!
||
Citaat:
![]() en als je van iemand houd die je beste vriend is,gewoon vekering nemen en als je hij na dat je misschien hebt uit gemaakt vrienden wilt blijven,moet hij dat respecteren alleen echte vrienden blijven vrienden en gaan dan door tot het einde ![]()
||
Citaat:
Ben het helemaal mee eens gewoon doorzetten en eenmaal als het goed gaat heb je die gevoel niet meer dat je bang hoeft te zijn. |
![]() |
|
![]() |
Ja, ken ik dat gevoel!
Dat is gewoon een beetje verliefde spanning die je hebt!(zo heb ik het maar genoemd) Het is inderdaad heel lastig in het begin, maar eens je die 1ste stap gezet hebt gaat het veeeeeeeel beter hoor! Gewoon even doorbijten! ![]() Succes,xxx
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd RLL | 5 | 01-08-2012 12:13 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :( MarcA | 11 | 20-05-2011 07:13 | |
Liefde & Relatie |
Bang dat het niks wordt DBZ | 8 | 23-08-2010 15:24 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Die ene droom... Angel Of Faith | 11 | 13-11-2003 09:52 | |
Liefde & Relatie |
hoe is jouw laatste (grote) verliefdheid ontstaan? stout! | 20 | 22-06-2002 16:04 |