Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wawl:"Schat, ik wil seks met je." Wawl's vriendje:"Ja..." Wawl:"Lieverd, nu." Wawl's vriendje:"Ja..." Wawl:"Doe niet zo debiel en trek je broek uit .." Wawl's vriendje:"Ja..." Zie je het al voor je? ![]() sorry ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wawl is toch geen meisje ![]() ![]() ![]() Edit: ik was een 'g' vergeten
Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 15:57. |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: het is totaal niet dom om met je vriend over seks te praten. Daar wordt je relatie alleen maar beter van, omdat je dan weet wat de ander wel en niet lekker vindt...
|
vraag tijdens het zoenen of 'we' verder zullen gaan? Is het wel handig als je al op een bed ligt. Je kunt hem ook dicht tegen je aantrekken, meestal wekt dit wel een reactie bij een jongen op
![]() Ik zie alleen niet wat er mis is met de vraag: Zullen we verder gaan? Staat echt niet stom
||
![]() |
Citaat:
|
Je moet het gewoon vertellen, waarom zou dat stom zijn? Een beetje intelligent mens zou respect voor je krijgen wanneer er wordt gecommuniceerd, toch? Tuurlijk, je kan provocatief zijn, door meteen de kleren uit te doen... maar als er dan niets gebeurd, staat dat stom...
Gelukkig ( of eigenlijk helaas [?] ) zijn jongens/mannen meestal snel bereid een stap verder te gaan... ( Er zijn altijd uitzonderingen, er zijn er ook genoeg waarbij andere dingen ook meetellen ) En wanneer het eenmaal bekend is bij de ander zal deze er over nadenken ( mocht dit niet eerder gebeurd zijn ), en zijn (/haar-Jongens en mannen ook opgelet, communicatie is belangrijk! )keuze maakt-hoe dan ook, ze zullen het waarderen dat het verteld is... maar ga niet te snel! Je moet niet de stappen in een relatie ( wat voor relatie dit ook mag zijn ) te snel nemen... ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Psychologie |
Hoe nu verder Verwijderd | 14 | 04-10-2003 10:32 | |
Psychologie |
Mijn kliniek verhaal Eend | 21 | 15-08-2002 14:05 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |