Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoals iedereen al zegt moet je dus geen Windows ME gaan gebruiken (ook wel spottend "Windows Mislukte Editie" genoemd).
Ik raad jou ook aan om óf Windows 2000 te gebruiken bij een wat oudere computer óf Windows XP (home/professional) als je een iets nieuwe computer hebt die Windows XP aankan. (Voor exacte systeemeisen moet je eens op http://www.microsoft.nl kijken). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Windows 2000 is het beste systeem dat M$ ooit op de markt heeft gebracht, vind ik. Nouja, buiten 2k3 om dan, want daar heb ik nog weinig over gelezen / geen ervaring mee. XP heb ik het zeker niet op.
/edit: Ik denk wel dat W2k ook de moeilijkste is voor beginners. Dan zou ik toch maar xp aanraden, die regelt alles voor je....
||
Citaat:
Is ook afhankelijk van wat voor processor je hebt, stel je hebt een Pentium 233 met 128mb intern zou ik niet weten of het wel zo slim is om XP erop te zetten.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Win ME] Formatteren probleem raziel | 2 | 13-09-2005 00:18 | |
Software & Hardware |
[Win ME] Norton verwijderen phensicske | 3 | 11-10-2004 09:46 | |
Software & Hardware |
[Win ME] Start niet op (zwart scherm) Fleur | 5 | 24-03-2004 19:58 | |
Software & Hardware |
[Win Me/Win 2000Pro] Dualboot: Programma's geïnstalleerd onder ME werken niet in 2000 Verwijderd | 5 | 27-11-2002 09:36 | |
Software & Hardware |
[Win ME] Systeemherstellen aanzetten? Verwijderd | 6 | 08-11-2002 14:51 | |
Software & Hardware |
Win Me ->EMS geheugen Droyd | 1 | 22-11-2001 07:04 |