Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eindelijk eens een vlotte Nederlandse film. Hij ging d'r lekker in ofzo. Die TMF-clips hadden van mij niet gehoeven, maar in het kader van "de jeugd" vond ik 't wel gepast. Leuk om te zien, zeker weten.
Erg cool dat die hak op gegeven moment door 't dak van die brute Mercedes ging; dacht eerst dat die gozer haar helemaal aan pulp zou slaan. Althans; zo keek-ie wel :> |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb haar niet bij BvD gezien helaas; er is daar nog nooit iemand aan tafel geweest die ik in het echt heb gekend ![]()
||
Citaat:
Die vriend vond het wel erg (zo leek het) maar die Lorenzo sneed haar in haar gezicht (doen ze misschien bij iedereen die geen hoertje meer wil zijn) |
![]() |
|
*Ik vond het zeker wat hebben die film [alhoewel ik dat soort mensen
![]() ze laten zien hoe het er vaak [helaas] aan toe gaat.. eikels van een loverboy's maar ehm het einde had ik ook niet gezien, heeft hij haar met een mes gesneden? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond dat ze een beetje voor lul zat aan die tafel, ik bedoel langer dan 5 minuten van die hele uitzending is ze niet in beeld geweest. De rest van de uitzending zat ze daar maar een beetje.
||
Citaat:
en ja volgens mij was die michael wel verliefd op haar, maar het kon idd niet vanwege zijn vrienden, zoals Orsino al zei |
![]() |
|
Jaah! Vond hem ook heel leuk... alleen het einde was wel een beetje irritant. Volgens mij ging het erom dat die vrienden Michael zo lieten zien dat ze het niet pikte als hij 'zwak' was en verliefd werd op zo'n meisje. Een soort bedreiging ofzo. Maarja... toch een leuke film
![]() Ohja... ennuh dat meisje die de hoofdrol heeft, monique van der werff dacht ik heeft gynasium gedaan dus volgens mij is ze wel vrij slim ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Loverboy? .. lalalastupid | 14 | 18-05-2010 20:07 | |
Liefde & Relatie |
Beware of LOVERBOYS Ostentation | 70 | 12-06-2005 13:02 | |
Seksualiteit |
Loverboys evanescence | 48 | 12-04-2005 15:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Loverboys steeds groter probleem Mr.Hypert€xt | 125 | 02-03-2005 19:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Loverboys richten zich op moslima‘s Silvia19 | 104 | 20-05-2004 10:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...) Freakgrrl | 4 | 17-10-2002 13:03 |