Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gosh, nie zo'n goed vooruitzicht dus, aangezien het
bij sommige van jullie zelfs is uitgegaan... Ook al denk ik eigenlijk niet dat het bij ons gebeurt, maarja, je weet het natuurlijk ook nooit... En ohja, om nog even te reageren, ik ben ook absoluut niet van plan om hém wéér op te gaan bellen, het moet dit keer maar eens van zijn kant komen of helemaal niet! En ik ben het trouwens ook absoluut van plan om er met hem over te gaan pratuh, de reden waardoor ik dit nog niet eerder heb gedaan, is dat ik nog steeds bang ben dat hij me dumpt... (zit er nog steeds in van vorige keer) ook al zou het wel belachelijk zijn als hij dit deed, omdat ik hem vertelde wat ik voelde! Kusje Gup
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Lijkt me meer dan normaal om ff te informeren hoe het met je vriend(in) gaat als die ziek is!!! Lijkt me sowiso normaal om contact te hebben met elkaar ipv 5 dagen niets van je te laten horen.
Misschien is hij gewoon lui aangelegt of totaal niet attent, daar kan ik niet over oordelen. Maar als jij dit niet langer trekt dan zou ik dat maar snel met hem bespreken. Met mn vorige vriend is het uitgegaan omdat ik hem te weinig zag, dus bespreek het met hem dat scheelt een hoop gedoe. Succes heh. |
![]() |
|
Nee dat is niet echt normaal, toen ik ziek was(alweer een tijdje geleden) kwam mijn vriend haast iedere dag langs, om te kijken hoe het met me ging en om me te vertroetelen en ik denk dat het vrij normaal is als je vriend/vriendin dat doet, dus als ik jou was zou ik maars ff goed gaan praten met die gozer over wat hij echt voor je voelt.....
Lieffs |
![]() |
|
![]() |
hey,
eindelijk heb ik het lef gehad om hem op te bellen. Ik had geen zin om nog een dag met alles in mijn hoofdje rond te lopen.... En heb hem er dus mee geconfronteerd, hij zei dat ik gelijk had en heeft wel 30x sorry gezegd.... Ik weet niet, ik vind het altijd heel moeilijk om zulke dingen te zeggen, nog steeds bang dat hij het weer uitmaakt. En dat heb ik hem ook verteld, maar hij heeft me ervan verzekerd dat hij van me hield... En net kreeg ik nog een heel lief mailtje van hem dat hij er heel veel spijt van had en er de hele tijd aan zat te denken..... Nahja, ben wel heel blij dat het nuh weer goed is.... ![]() Thnx voor al jullie reacties!!!! Kusje Gup BTW, inderdaad mijn nederlandse spelling is errug slecht! ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nou om eerlijk te zijn heb ik ook zoiets op dit moment....
Hij heeft het heel druk met zijn school *tentames*... En dan begrijp ik het ook wel dat hij niet naar mij toe kan komen....Want ik heb hem nu al een hele week niet meer gezien.... Maar dan krijg ik wel een smsje van "ja ik ga effies voetballen" en als ik altijd online kom moet hij altijd leren.... En dan gaat hij me ook weer vertellen dat hij uitgaat dit weekend..... Dus ik dacht dat er iets aan de hand was.....Het leek net alsof hij me wilde ontwijken..... En dat heb ik hem ook eerlijk verteld!! En nu gaat het wel weer een beetje!! Je moet gewoon eerlijk zeggen tegen je vriend wat jij ervan vind!!! Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic nummer honderdenvijftig! Roosje | 500 | 28-10-2009 17:20 | |
Liefde & Relatie |
Mijn thuissituatie Mandarijntje | 17 | 28-06-2005 22:21 | |
Liefde & Relatie |
Daar wordt je nou echt moe van........ hippie jesse | 25 | 10-05-2004 15:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Psychologie |
Deze westerse samenleving=> blech! Mef | 26 | 05-08-2002 21:08 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |