Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2002, 17:09
Gup
Gup is offline
hey,

Ik wordt soms zo verschrikkelijk gek van m'n vriend....
Om direct met een voorbeeld te komuh:
Ik was deze week ziek, 5 daguh, kheb hem 5 minuten op internet gesproken en hij wist dus dat ik ziek was.....
Maar heeft hij me in die 5 daguh ook maar één keer gebeld, gesmst of gemaild? NEE!
En dat hij er misschien geen tijd voor had....hij had absoluut tijd, is in die 5 daguh misschien 4 uurtjes naar school geweest en was alle avond vrij. Sorry hoor, maar is het dan niet normaal dat hij eventjes aandacht aan mij schenkt?
Altijd komt alles van mijn kant, ik bel hem, ik mail hem, ik sms hem...héél soms krijg ik een mail van hem, maar dat is dan een reply.... Of ik hem dan misschien vaak zie? Nee dat ook niet, als ik geluk heb zie ik hem één keer in de week...... Ligt dat aan mijn eigen initiatief? Hell nee, kzou hem echt veel vaker willen zien....

Nuh gaan er vast heel veel mensuh zegguh dat hij dan vast niet om mij geeft, maar dat is het ook niet. Ik weet dat hij gigantisch veel van me houdt, maar dit is toch nie normaal??????

Of zit ik nuh gewoon helemaal fout te denken?

(we hebben trouwens al 8 maand verkering en daarvoor hebben we ook al 5 maand wat gehad)

Kusje Gup
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2002, 17:21
christina14
christina14 is offline
had ik ook en nu is het gister uitgegaan na bijna een jaar {alles bij elkaar dan}

ik had precies hetzelfde als jouw ik stuurde hemsmsjes belde hem enzzzzzzz hij reaggeerde nooit op mn smsjes enzzzz

en hij hield/houd ook heel veel van me ik heb geen zin om heel het verhaal te vertellen dus ik laat het hier bij

xxjeschristina
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:49
Verwijderd
ik vind dat je dat tegen hem moet zeggen, dat hij niet zo veel aandacht aan jou schenkt... hij heeft er misschien nog wel een goeie reden vor (al denk ik niet) en als hij dan heel bot enzo tegen je doet zou ik zegge dat ik het uit zou make als ie nie snel wat moeite voor mij zou doen.... als hij echt zo veel van je houdt dan zal hij wel schrikken en alles voor je doen...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:50
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik weet precies wat je bedoelt, mijn ex had precies hetzelfde, hij hield echt wel van me, maar op de een of andere manier liet hij uit zijn eigen maar weinig weten, ik heb er toen iets vangezegd, toen is het wat minder geworden en na een tijdje waren we weer terug bij af... sommige zijn gewoon zo en daar kun je niks aan veranderen....
Oud 06-04-2002, 18:39
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Gup schreef:
*verhaal*
Ik heb bijna 13 maanden verkering. Ook mijn vriend is geen beller, SMSer, mailer een beetje. Soms denk ik ook wel bij mezelf van 'waarom neem je niet wat meer contact met me op?'.

Je kunt het tegen hem zeggen, dat je dat vervelend vind. Maar je moet ook, als je echt van hem houdt, respecteren dat hij anders met kwaniteit qua contact omgaat. DAT DAT NIET BETEKEND DAT HIJ MINDER VAN JE ZOU HOUDEN.

En denk maar zo > minder SMSjes of mailtjes betekend dat als je een smsje krijgt je er veel blijer mee bent!
Oud 06-04-2002, 18:40
Gup
Gup is offline
Gosh, nie zo'n goed vooruitzicht dus, aangezien het
bij sommige van jullie zelfs is uitgegaan...
Ook al denk ik eigenlijk niet dat het bij ons gebeurt,
maarja, je weet het natuurlijk ook nooit...

En ohja, om nog even te reageren, ik ben ook absoluut
niet van plan om hém wéér op te gaan bellen, het moet
dit keer maar eens van zijn kant komen of helemaal niet!

En ik ben het trouwens ook absoluut van plan om er met
hem over te gaan pratuh, de reden waardoor ik dit nog niet
eerder heb gedaan, is dat ik nog steeds bang ben dat hij
me dumpt... (zit er nog steeds in van vorige keer) ook al zou
het wel belachelijk zijn als hij dit deed, omdat ik hem vertelde
wat ik voelde!

Kusje Gup
Oud 06-04-2002, 19:15
christina14
christina14 is offline
Citaat:
Gup schreef:
Gosh, nie zo'n goed vooruitzicht dus, aangezien het
bij sommige van jullie zelfs is uitgegaan...
Ook al denk ik eigenlijk niet dat het bij ons gebeurt,
maarja, je weet het natuurlijk ook nooit...

En ohja, om nog even te reageren, ik ben ook absoluut
niet van plan om hém wéér op te gaan bellen, het moet
dit keer maar eens van zijn kant komen of helemaal niet!

En ik ben het trouwens ook absoluut van plan om er met
hem over te gaan pratuh, de reden waardoor ik dit nog niet
eerder heb gedaan, is dat ik nog steeds bang ben dat hij
me dumpt... (zit er nog steeds in van vorige keer) ook al zou
het wel belachelijk zijn als hij dit deed, omdat ik hem vertelde
wat ik voelde!

Kusje Gup
ik zei er ook nooit wat van bang om gedumpt te worden maar ach ik ben nu algedumpt snik snif i loveee him so much
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 19:56
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Echt kut.
Jammer dat het alleen van jou kant af komt.
In een relatie moet het van 2 kanten af komen anders werkt het gewoon niet.
Je moet gewoon goed met hem praten en ik hoop dat het goed komt dat het ook meer van zijn kant af gaat komen dan dat hij meer van zichzelf laat horen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 21:24
Roderick
Roderick is offline
Misschien dat als je foutief kunt typen / schrijven (ik wordT ) dat het dan beter gaat en je minder moe wordt....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 22:46
eden6
eden6 is offline
Lijkt me meer dan normaal om ff te informeren hoe het met je vriend(in) gaat als die ziek is!!! Lijkt me sowiso normaal om contact te hebben met elkaar ipv 5 dagen niets van je te laten horen.

Misschien is hij gewoon lui aangelegt of totaal niet attent, daar kan ik niet over oordelen. Maar als jij dit niet langer trekt dan zou ik dat maar snel met hem bespreken.

Met mn vorige vriend is het uitgegaan omdat ik hem te weinig zag, dus bespreek het met hem dat scheelt een hoop gedoe. Succes heh.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 22:49
eden6
eden6 is offline
Citaat:
Roderick schreef:
Misschien dat als je foutief kunt typen / schrijven (ik wordT ) dat het dan beter gaat en je minder moe wordt....
Waar slaat dat nou weer op alsof iedereen zo grammaticaal aangelegt hoor!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 23:16
Bienie
Bienie is offline
Citaat:
Roderick schreef:
Oud 07-04-2002, 01:54
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Misschien moet je wat minder of misschien niks van je laten horen. Hij is 't nu misschien wel gewend dat jij elke keer wat van je laat horen, i.p.v. andersom... Als hij echt om je geeft dan weet ik zeker dat ie je belt...

Succes...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 13:58
spinningduck
spinningduck is offline
Nee dat is niet echt normaal, toen ik ziek was(alweer een tijdje geleden) kwam mijn vriend haast iedere dag langs, om te kijken hoe het met me ging en om me te vertroetelen en ik denk dat het vrij normaal is als je vriend/vriendin dat doet, dus als ik jou was zou ik maars ff goed gaan praten met die gozer over wat hij echt voor je voelt.....

Lieffs
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 14:15
lake bodom
lake bodom is offline
wachten tot hij iets van zich laat horen... dus gewoon niet meer als eerst smsen email sturen of bellen..
wel beetje vreemd van hem.. en zeg tegen hem dat je vind dat hij niet geintereseerd in je lijkt te zijn enzo..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 14:32
Gup
Gup is offline
hey,

eindelijk heb ik het lef gehad om hem op te bellen. Ik had geen zin om nog een dag met alles in mijn hoofdje rond te lopen.... En heb hem er dus mee geconfronteerd, hij zei dat ik gelijk had en heeft wel 30x sorry gezegd.... Ik weet niet, ik vind het altijd heel moeilijk om zulke dingen te zeggen, nog steeds bang dat hij het weer uitmaakt. En dat heb ik hem ook verteld, maar hij heeft me ervan verzekerd dat hij van me hield...

En net kreeg ik nog een heel lief mailtje van hem dat hij er heel veel spijt van had en er de hele tijd aan zat te denken.....

Nahja, ben wel heel blij dat het nuh weer goed is....

Thnx voor al jullie reacties!!!!

Kusje Gup

BTW, inderdaad mijn nederlandse spelling is errug slecht!
Oud 07-04-2002, 17:48
Verwijderd
Nou om eerlijk te zijn heb ik ook zoiets op dit moment....
Hij heeft het heel druk met zijn school *tentames*...
En dan begrijp ik het ook wel dat hij niet naar mij toe kan komen....Want ik heb hem nu al een hele week niet meer gezien....
Maar dan krijg ik wel een smsje van "ja ik ga effies voetballen" en als ik altijd online kom moet hij altijd leren....
En dan gaat hij me ook weer vertellen dat hij uitgaat dit weekend.....
Dus ik dacht dat er iets aan de hand was.....Het leek net alsof hij me wilde ontwijken.....
En dat heb ik hem ook eerlijk verteld!!
En nu gaat het wel weer een beetje!!
Je moet gewoon eerlijk zeggen tegen je vriend wat jij ervan vind!!!

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:29
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Gup schreef:
*verhaaltje*
Ik herken er wel wat in. Zo was het bij mij ook een keer toen ik ziek was. Ik ben toen best wel boos geworden! Ik ben afgelopen week weer ziek geweest en tadaaa! Wie was er elke avond? Mijn vriend! Dat vond ik wel lief van hem! Hij heeft er van geleerd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten