Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Rufus Shinra heeft anders een erg mooi pak aan
![]() Spoiler!!!! (yeah right, as if anyone here cares) Ik vind die scene als Weapon de stad aanvalt en je ziet Rufus nog net in dat kantoor voor een een stel raketten doorheen gaan zo mooi. Die rust, die kalmte, hij kijkt door het raam en ziet ze vliegen. MOooooooooooooooooooi! Net als het stuk waar sector 6(7?) naar beneden flikkert. Zie je de oude pres daar staan met rustige muziek. Kippenvel stukkie! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (welk filmpje? ![]() Die ene ja |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic. Mijn moeder heeft net Tompouzen gemaakt, maar ze had teveel pudding gemaakt. Raadt eens wie de resterende pudding op mocht slobberen? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
squall is gewoon de beste ![]() zell ook ![]() en griefer ook toppie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vind Squall een beetje een kneus. Seifer is wel cool. Dis ook de enige ff waar Cid een sukkel is. In 9 issie cool als oglop en een kikker ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja, ik vond hem eerst een eikel, maar toen 'ie glimlachte in het eindfilmpje was het toch ook wel mooi, maarja, ik voelde er gewoon niet veel voor ![]()
||
Citaat:
![]() Met z'n gigantische snor ![]() ![]() Maar toch, in 7 is Cid het gaafste!!! ![]()
|
Sephiroth is gewoon cool. punt
FF8 heeft me absoluut niet kunnen boeien, en de eerdere delen moesten allemaal onder doen voor chrono trigger. Ook erg cool was trouwens het muziekje elke keer als je die figuren in zwarte pakken in tegenkwam, weet even niet meer hoe ze heten..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Shinra toch? ![]() maar dit is allemaal waar ![]() ![]() 7 is IMO het best daarna 10 daarna 9 daarna 6 etc etc |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
btw ![]() Cloud is ook GENIAAL OMG Omnislash >>> 149985HP damage als je steeds max slaat ![]() Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 11:45. |
![]() |
||
Citaat:
Sephiroth is de coolste bad guy, en Squall de coolste cool guy (kwa karakter kom ik met em overeen...vandaar...
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Waar komt Seffie vandaan?
||
![]() |
Citaat:
![]() Squall vond ik wel hip, hij is een beetje autistisch, net als ik ![]() Cid in FF VIII was ook stoer, als de rector van Balamb Garden, echt zo'n kneusje die getrouwd was met Edea
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Eden duurt absurd lang (zoals de meeste GF's), maar is wel erg mooi, maar [Edit]Quezacotl[/Edit] (fijn, zo'n edit knop) is mijn favoriet (ik heb hem nagetekend en een 9 voor Tekenen gekregen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind hem ook wel mooi, maar hij heeft geen hoofd(althans, hij heeft geen gezicht) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|