Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2003, 11:35
AerialsInTheSky
AerialsInTheSky is offline
Tiesto schijnt haar gevraagd te hebben of ze met hem de openingsact wou doen op de Tmf awards..

Kheb t net gezien en twas best wel een aparte combinatie om dat zo te zien.

Dat nummer van hun is binnekort op single verkrijgbaar!

Wat vinden jullie ervan?

Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 13:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2003, 11:59
Skinless
Skinless is offline
lelijk
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 12:00
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Gut Gut Gut
Oud 20-04-2003, 12:01
Skinless
Skinless is offline
BLURGH BLURGH BLURGH
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 14:07
mixtape
mixtape is offline

Lijkt me een foute combinatie

maar heb nog niks gehoord - jammer dat skin de verkeerde richting op gaat
Oud 20-04-2003, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Silveria schreef op 20-04-2003 @ 15:07:

Lijkt me een foute combinatie

maar heb nog niks gehoord - jammer dat skin de verkeerde richting op gaat
Vooroordelen anywone??

Offtopic: was je in de rotonde gister?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 14:17
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 20-04-2003 @ 15:16:
Vooroordelen anywone??
D'oH! spelfout...

nou ik laat 'm lekker staan dan denkt iedereen dat ik het zo bedoelde
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 14:34
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-04-2003 @ 15:16:
Vooroordelen anywone??

Offtopic: was je in de rotonde gister?
Oh Tiesto vind ik soms best aardig hoor
Maar het is iig wel een stuk minder dan de muziek die ze eerst maakte. En das jammer. Haar soloalbum is ook een stuk softer geloof ik.

Offtopic:
Ja, ik heb je gezien
Ik liep langs, zag iets 'bekends' en daarna je boots - dus dat kon niet missen. Ik durfde je niet aan te spreken

Jij hebt mij vast ook wel gezien (zwart korn shirt, donkerblauwe overzeas broek en klein (jij ook trouwens )).

En de bands en het publiek 'zogen'(?) zwaar. Later werd het nog wel gezellig.. beetje prodigy en drum 'n bass enzo, maar toen was je al weg
Oud 20-04-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Silveria schreef op 20-04-2003 @ 15:34:
Oh Tiesto vind ik soms best aardig hoor
Maar het is iig wel een stuk minder dan de muziek die ze eerst maakte. En das jammer. Haar soloalbum is ook een stuk softer geloof ik.

Offtopic:
Ja, ik heb je gezien
Ik liep langs, zag iets 'bekends' en daarna je boots - dus dat kon niet missen. Ik durfde je niet aan te spreken

Jij hebt mij vast ook wel gezien (zwart korn shirt, donkerblauwe overzeas broek en klein (jij ook trouwens )).

En de bands en het publiek 'zogen'(?) zwaar. Later werd het nog wel gezellig.. beetje prodigy en drum 'n bass enzo, maar toen was je al weg
Offtopic: Snotverdomme ik heb nog enorm op zitten letten of ik je zag maar ik wis nie precies hoe je eruitzag. ik wilde je op MSM nog waarschuwen dat ik ging (EN JE ME DUS GERUST AAN MOCHT SPREKEN!!!!!!!!!) maar je was niet online enzo..

Ja. De bands zogen zwaar.. grrr volgende keer wat zeggen ja! Ik ben idd klein.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 14:39
funest
funest is offline
tja nog niet gehoord
ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:00
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-04-2003 @ 15:36:
Offtopic: Snotverdomme ik heb nog enorm op zitten letten of ik je zag maar ik wis nie precies hoe je eruitzag. ik wilde je op MSM nog waarschuwen dat ik ging (EN JE ME DUS GERUST AAN MOCHT SPREKEN!!!!!!!!!) maar je was niet online enzo..

Ja. De bands zogen zwaar.. grrr volgende keer wat zeggen ja! Ik ben idd klein.
Offtopic: Ach ja ik ben verlegen. Als je me had gewaarschuwd dan had ik het wel gedurfd denk ik - en ik stond op een gegeven moment zelfs ff naast/achter je, hehe. Je herkende me niet en anders had je toch over me heen gekeken
maar ja ik ga ff de programmering bestoken met het verzoek dat ze Xenobia moeten boeken en als je dan komt spreek ik je zeker aan
Oud 20-04-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Silveria schreef op 20-04-2003 @ 16:00:
Offtopic: Ach ja ik ben verlegen. Als je me had gewaarschuwd dan had ik het wel gedurfd denk ik - en ik stond op een gegeven moment zelfs ff naast/achter je, hehe. Je herkende me niet en anders had je toch over me heen gekeken
maar ja ik ga ff de programmering bestoken met het verzoek dat ze Xenobia moeten boeken en als je dan komt spreek ik je zeker aan
Offtopic: wanneer stond je achter me dan??..

Ik zag echt niemand die maar 'n beetje op je leek anders had ik wel gevraag " ben jij silveria "

Ja deal als Xenob komt komen wij ook wel.

Btw aan de andere kant kon ik wel lachen om die tweede band wahha al die liedjes gingen over Feyenoord
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:15
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-04-2003 @ 16:04:
Offtopic: wanneer stond je achter me dan??..

Ik zag echt niemand die maar 'n beetje op je leek anders had ik wel gevraag " ben jij silveria "

Ja deal als Xenob komt komen wij ook wel.

Btw aan de andere kant kon ik wel lachen om die tweede band wahha al die liedjes gingen over Feyenoord
Offtopic: Toen die laatste band afgelopen was en er voor het eerst een niet-punk nummer werd gedraaid (remix van de gorillaz) werd ik meegesleurd naar de dansvloer door een vriendin die een wit shirtje aan had. Ik bleef echter stil staan en zat de mensen aan te gapen die enorm overdreven uit hun (bil)naad gingen. Toen stond ik voornamelijk met m'n rug naar je toe geloof ik, maar wel dichtbij.

En dat je me niet herkend; in het echt ben ik wel lelijker dan op foto's maar niet echt enorm anders Ik had m'n haar in een staart en wenkbrauwpierc. Ik zag er een beetje uit als op deze pic alleen geen trui aan maar zwart t-shirt.
Oud 20-04-2003, 15:21
Indo4ever
Indo4ever is offline
Citaat:
Skinless schreef op 20-04-2003 @ 12:59:
lelijk
Je nickname zegt het eigenlijk al
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Silveria schreef op 20-04-2003 @ 16:15:
Offtopic: Toen die laatste band afgelopen was en er voor het eerst een niet-punk nummer werd gedraaid (remix van de gorillaz) werd ik meegesleurd naar de dansvloer door een vriendin die een wit shirtje aan had. Ik bleef echter stil staan en zat de mensen aan te gapen die enorm overdreven uit hun (bil)naad gingen. Toen stond ik voornamelijk met m'n rug naar je toe geloof ik, maar wel dichtbij.

En dat je me niet herkend; in het echt ben ik wel lelijker dan op foto's maar niet echt enorm anders Ik had m'n haar in een staart en wenkbrauwpierc. Ik zag er een beetje uit als op deze pic alleen geen trui aan maar zwart t-shirt.
Offtopic: Hmm ben je in 't echt ook zo wit dan?? Hehe En die onduidelijke foto's dragen natuurlijk niet echt bij aan je herkenbaarheid

Spreek me voortaan maar gewoon aan kee? En ja ik heb me ook wel staan vergapen aan het volk daar dat totaal uit z'n plaat aan het gaan was op POD en die crap
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 17:11
pinhead
pinhead is offline
ik vond Skin's stem iets te schel overkomen in combinatie met dat trance-nr, beetje jammer.
misschien dat het bij t uiteindelijke nr wel mee valt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten