Jaja kinders, nooit eten voor het zwemmen! Dat heeft een goeie vriend van mij maar weer eens bewezen

. Ik kwam op het fantastische idee om met n paar maten lekker te gaan zwemmen ter verfrissing. Eenmaal binnen gingen we naar de glijbaan (altijd leuk!) en er stond een rij van hier tot tokyo! Dus kwam er iemand op het idee om met z'n allen tegelijk te gaan... DUZ.... 30+ man tegelijk van dat ding af, eenmaal benede kreeg ik bijna n voet in mn aars gedouwd en n vriend van me kreeg dus n voet in z'n maag. Half dood stapten wij de glijbaan uit om er achter te komen dat onze beste vriend in mekaar klapte. Hij hurkte en er kwam me toch n vloedgolf van braaksel uit

! Maar dat was niet het ergste..... de rest van de mafkeze uit de glijbaan gingen het nog n keer doen, dus toen ze allemaal beneden kwamen ontstond er n grote golf die even fijntjes de braaksel van m'n vriend alle kanten op spoelde. Oftewel, n braakwave!

Na van badmeesters en boze moeders op ons kop gehad te hebben gekregen omdat hun kindertjes onder de puke zaten zijn we maar vertrokken om nooit meer terug te keren! Moraal van het verhaal.... NIET ETEN VOOR HET ZWEMMEN GAAN!