![]() |
|
Verwijderd
|
dit is echt ziek hoor..
wees blij! het is toch alleen maar een compliment? naja, zo zie ik t.. beter dan dat je een half uur aan t trekken bent ofzo... toch? doe niet zo dom! hij heeft echt gelijk! je stelt je ongelooflijk aan... jeetje... *zucht.. waar moet het heen met deze wereld ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is idd zeer onredelijk dat jij hier boos om wordt! Alsof hij er wat aan kan doen dat hij klaar komt. Wat Poesiefox al zei: Probeer eens wat meer variatie uit...dan komt ie ook minder snel klaar.
En dan nog iets: Je hoeft het toch niet bij 1x te laten? Als je hem daarna nog een keer zou aftrekken zal je zien dat het veel langer duurt eer hij komt!
|
*proest*
![]() maar dit hele topic is zwaar cool ![]() iemand die kwaad wordt omdat dr vriend al na 5 minuten klaar komt ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic: Wat maakt het nu uit als hij snel klaarkomt? Dat je daar überhaupt boos over kan worden... sjonge jonge. Hij heeft gelijk dus. |
![]() |
|
Hij heeft gelijk, maar als je niet wil dat ie snel klaarkomt, kun je toch ook spelen, dus pesten, ff stoppen en weer doorgaan, op t randje laten fietsen enzo... Als je in 1x doorgaat dan komt iedere jongen binnen 5 minuten lijkt me
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wie heeft er gelijk? GinaGina | 29 | 28-01-2004 15:14 | |
De Kantine |
op welke beroemdheid lijk jij (een beetje)?? Verwijderd | 187 | 21-01-2004 15:09 | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie hier nou ook zon hekel aan? Punkygirl | 62 | 28-06-2003 18:25 | |
Liefde & Relatie |
Wie moet nou eigenlijk wie opvoeden??? SuperSanne | 18 | 09-04-2003 14:20 | |
Liefde & Relatie |
Wie heeft gelijk? Tamy | 7 | 21-02-2003 21:14 | |
Software & Hardware |
wie heeft ook zo'n cool display??? Verwijderd | 18 | 17-04-2002 06:54 |