Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, ik begin wel met een serieus antwoord (hopende dat het toch wat wordt..tough luck I know
![]() Ik heb dat gevoel echt (doch ik doe het niet, laat dat duidelijk zijn ![]() |
![]() |
|
Als mensen niet begrijpen wat ik wil zeggen, of inderdaad mij niet geloven...nouja dan wil ik eerder hún hoofd tegen de muur aanrammen...dus tja...naja als ik gewoon ff gek word, ik doe dat trouwens wel eens, gewoon één mep met mijn achterhoofd tegen de muur, dan is alles weer ff rustig in mijn hoofd...
|
wel eens mijn haren uit de kop getrokken (letterlijk) mijn hand door de muur geslagen (maar meestal een boksbal, veiliger voor de muur) of mezelf voor de kop laten slaan maar nee....nooit mijn kop tegen de muur...
wil ik ook nooit eigenlijk, mij te pijnlijk...
|
![]() |
paar weken geleden, toen de printer het niet deed terwijl ik iets moest uitprinten wat de volgende dag, het 2e uur, moest worden ingeleverd, anders kreeg je een onvoldoende. Ew ja, en vervolgens crashte mn computer zowat en was dat bestand wat ik wilde uitprinten ook weer kwijt.....
![]() |
![]() |
|
m'n hoofd tegen de muur heb ik nooit over gedacht, lijkt me een beetje te eng. bij mij zijn het (in die paar gevallen dat ik het echt nodig heb) m'n vuisten die het dan zwaar krijgen
|
hm ik ken wel iemand die dat regelmatig deed, zo'n aanstel miepje vroeger op school.
ging tijdens de les elke keer overstuur naar de wc, en na 5 min ging er iemand kijken waar ze bleef, stond ze dr hoofd tegen de muur te rammen... dus iedereen gaan kijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En oja, ik heb eens 'n redelijke deuk/gat geslagen in de deur van de badkamer, toen was ik *erg* kwaad omdat voor de zoveelste keer mijn PC crashte bij een heel bewerkelijk iets waar heel veel tijd in was gaan zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
nou ik heb dat wel es gedaan met een speelgoed leger helm op die een vriendin thuis nog had liggen en dan tegen de muur lopen,achteruit en er weer tegenlopen en dat was best nog wel lollig
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben eerder geneigd om met voorwerpen te gooien ipv met mijn hoofd tegen de muur te rammen
Als iemand me niet wil geloven of begrijpen, maar soms wil ik dan de kop van degene die het niet begrijpt tegen de muur rammen ![]() Als ik ruzie heb met iemand dan heb ik ook wel de neiging om iets te gooien enzo... |
![]() |
|
hoe is dat hele gebeuren " hoofd tegen muur aan rammen als je denkt ARGHHHHHHHHHHHHH " eigenlijk ooit onstaan.. T lijkt toch totaal onzinnig, maar er moet toch ook ooit iemand zijn geweest die voor het eerst dacht: " laat ik mijn hoofd eens met een flinke snelheid tegen de muur plaatsen "..
ziekjes! ![]()
|
Als ik echt heel erg boos ben dan wil ik dat wel es..
Of als mensen me niet willen geloven terwijl ik gewoon weet dat ik gelijk heb.. maar dan wil ik eigelijk liever hun hoofd tegen de muur rossen ![]()
|
gister middag
toen ik met een paard en wagen midden in het centrum van de stad stond. Ik zat alleen op de bok toen dat paard begon te stijgeren, met al die mensen eromheen. Ookal was het misschien niet mijn fout, maar k kan der nu weer echt boos van worden (op mezelf) (tis allemaal goed afgelopen, maar toch) En nu eigenlijk ook wel, omdat ik eigenlijk moet leren, en ik kan het niet laten om ff te forumme ![]() ![]() ![]()
|
Nu! Ik word genegeert, zonder rede. Blijkt diegene boos op me te zijn, vast wel met rede, maar blijkbaar ook weer niet de moeite waard om het tegen mij te zeggen.
En ik wil weten wat de rede is zodat ik het tenminste kan oplossen!! ![]()
|
ik toen ik 3 uur aan mn huiswerk had zitten typen op de computer, was ik bijna klaar (alleen nog printuh) crashte mijn computer! wou die faggot van een leraar me een 1 geven!
na heel veel gedoe heb i voor mekaar gekregen dat ie er een 6.9 van maakte.......oef ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal de Macht Vogelvrij | 9 | 19-06-2003 18:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Je Rachel [VERHAAL] [GEEN_HELD] | 4 | 14-03-2003 15:41 | |
Lifestyle |
Dure Sportkleding...? Verwijderd | 103 | 17-02-2003 20:39 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wil graag in je geloven... Lekker Belangrijk | 4 | 18-08-2001 21:39 |