Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik vind de verhalen die erin staan vaak wel leuk om te lezen, alleen ben ik daar te jiong voor. Geef mij maar de playboy voor studenten --> FHM
![]() En de posters hangen gewoon op de wc van ons studentenappartement.
||
Citaat:
![]() dago moest een week leven zonder luxe, maar donald moest natuurlijk weer roet in het eten gooien ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (en maar giechelen en gluren naar de meisjes met kikkererwtjes.. Zodat wij het blaadje uit hun handen rukten om te kijken wat er zo ontzèttend interessant was. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Neem nu de stripjes in de brievenbus: vroeger altijd echt ijzersterk, maar van de ene op de andere week (eerlijk waar) in één keer superflauw en echt bedroevend. De verhalen over Donald Duck zelf: In tegenstelling tot een aantal jaar geleden is het tegenwoordig uiterst moeilijk om de Donald Duck nog eens te betrappen op een echt sterk verhaal over Donald Duck, zoeen waar je hard op over zit te lachen thuis. Ik noem er enkele, kenners herkennen en onderkennen: 'Verhaal over Donald en de olifant Wilma', 'Verhaal over Donald die een caravan bouwt omdat Katrien anders niet mee op vakantie wil' en natuurlijk 'Donald Duck die er alles aan doet om de neefjes rollade (role au lade) te laten eten'. De verhalen over Donald hebben een totaal ander karakter dan de verhalen over Dagobert Duck. Je kunt ze haast niet vergelijken. De verhalen over Dagobert hebben naar mijn mening echter meer waarde. Daar zit bijvoorbeeld heel veel geschiedenis in verwerkt. Bovendien prachtig getekend en meestal supergrappig. Het toppunt van Dabobert Duck zijn de albums van de Jonge jaren van Dagobert, die zijn echt schitterend. Nog even on-topic. We hebben wel eens een vriend voor zijn verjaardag een playboy gegeven en dan natuurlijk allemaal zelf erin lezen. Maar ik vind het toch wel een leuk blaadje. Foto's zijn gewoon echt mooi en dat er voornamelijk tekst in staat vind ik geen probleem. Je zou het eens kunnen lezen, staan geloof ik toch wel eens leuke dingen in. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmm, misschien zit ik er ook wel naast... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zullen we eens gewoon een topic openen over Donald Duck enzo? Twordt zo te merken hoog tijd! ![]()
||
Citaat:
![]() En als je niet erin kan komen ben je heel erg lelijk want zelfs viola holt heeft in playboy gestaan.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben ook niet jaloers hor.. dat is t niet.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
de playboy onbelangrijk164 | 18 | 22-03-2012 20:02 | |
Muziek |
FORMS :: 24-11-2007 :: The Playboy Edition FORMSevents | 0 | 20-11-2007 14:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 25-02-2006 22:17 | |
De Kantine |
Playboy Pics! vdlin123 | 2 | 31-12-2004 21:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mensen van playboy niet te vertrouwen! nicoletjuh | 2 | 11-11-2004 08:31 |