Advertentie | |
|
![]() |
|
hm dit zou best eens een het email adres kunnen zijn van een van die bad candy mensen, misschein niet meer in gebruik of weet ik veel maar toch loolig als het wel werkt, can i hear anybody say spam?
![]() dieseldike@hotmail.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gelikte van Di-Rect het 'kijk mij alto zijn' imago van Avril en het Kitty achtige uiterlijk van meisjes waar je liever niet mee thuiskomt zegmaar. En de muziek is een leuke mix van alle negatieve dingetjes aan deze bands. |
![]() |
|
Hmm... Dan denk ik dat ik het sowieso al niet wil kennen...
![]() Hebben ze een site oid? En de zang, wordt die ook verzorgd door een vrouw? (dat is meestal een groot nadeel. Guano Apes en No Doubt uitgezonderd)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet gevreesd dus. of iig minder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik dacht dat er gewoon wat stukjes gejat waren van iets anders dat is dus ook zo, maar dan het hele lied |
![]() |
|
ik vinnet wel een grappig liedje eigenlijuk., je moet het gewoon niet te serieus nemen. ow het is btw een project van goldenearringzanger barry hay. en er is ook een saait. www.badcandy.nl ofzo
pas op: ongelooflijk klote site
||
Citaat:
Heel is met 2 e's.
||
Verwijderd
|
Citaat:
beetje jammer |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
waarom bestaan er zo weinig meisjesbands? fiveyearslater | 107 | 22-08-2003 18:36 | |
Muziek |
Bad Candy Carn | 75 | 04-05-2003 16:02 | |
Muziek |
Lol --> Bad Candy (vrouwlijke Direct? of nieuwe Avril?) Verwijderd | 129 | 28-04-2003 18:56 | |
Muziek |
Dauwpop Carn | 5 | 29-03-2003 14:25 | |
Muziek |
meest evil band van nederland Verwijderd | 53 | 14-03-2003 20:03 | |
Muziek |
Borstrock 2003 Horror Kitty | 8 | 12-02-2003 17:58 |