Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 13:47
Verwijderd
Zou jij het juist leuk vinden als jij HET vriend(innet)je zou zijn van iemand die enorm populair is en/of waarbij jongens/meisjes echt massaal in katzwijn vallen omdat hij/zij onweerstaanbaar knap (of mooie uitsraling heeft) of juist vreselijk en word je jaloers??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 13:52
Rrr.
Rrr. is offline
Het is natuurlijk geweldig als je een vriend hebt die ontzettend aantrekkelijk is.. maar dat zien andere mensen natuurlijk ook en daar hoef je niet altijd blij mee te zijn. Ik word daar nogal onzeker van, geloof ik.
Oud 14-04-2003, 13:54
Evito
Evito is offline
Citaat:
YuckFou schreef op 14-04-2003 @ 14:52:
Het is natuurlijk geweldig als je een vriend hebt die ontzettend aantrekkelijk is.. maar dat zien andere mensen natuurlijk ook en daar hoef je niet altijd blij mee te zijn. Ik word daar nogal onzeker van, geloof ik.
Right. Jij bent juist zelf volgens mij die aantrekkelijke vriendin bij wier aanblik alle jongens een spontane hartverzakking krijgen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:01
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik zou et niet erg vinden or... Zolang als ik weet dat mijn vriendin zich niet in mijn bijzijn zich niet als een slet gedraagt vind ik het alleen maar leuk die aandacht...

Gr
S
Oud 14-04-2003, 14:01
king112
king112 is offline
Nee!
Als ik al een concurent heb geef ik meestal al op!
Klink raar: Maar meer uit medelijden!
Niet dat dat zulke zielige types zijn!
Maar toch heb ik dat!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:25
Verwijderd
Nee, dat zou ik niet leuk vinden. Ik heb iets te veel mensenkennis om te denken dat ze me dan trouw blijft.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:28
Verwijderd
Nee... Dan zien mensen jou als 'de vriendin van Dé Populaire Jongen' zijn, dat wil ik niet... ik ben gewoon Andrea..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:35
eline85
eline85 is offline
dat is ook n beetje zo met mijn vriend, maar je went dr wel aan... in t begin was het niet echt leuk, maar nou merk ik het haast niet meer.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:35
poesiefox
poesiefox is offline
Hele erge knappe mensen zijn niet altijd even aardig. Dus zo eentje hoef ik niet.

Je ziet ze wel eens lopen. Zo'n stelletje waarbij de een de hele knappe ander aanbidt en die knappe zich dat hautain laat welgevallen. Van die types die op Ik hou van jou antwoorden: ik ook...van mij ja.
Oud 14-04-2003, 14:49
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
me to
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 16:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 14-04-2003 @ 15:35:
Hele erge knappe mensen zijn niet altijd even aardig. Dus zo eentje hoef ik niet.
Dat ten eerste, ten 2e zou ik doodonzeker worden, en bang worden dat ie me verlaat voor een knapper meisje, jaloers, word ik vast ook
Oud 14-04-2003, 16:22
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou het zwaaaar K*T vinden..
Omdat ik nu al onzeker word af en toe omdat er 1 meisje verliefd op hem is.. moet je voorstellen als er hordes meisjes in katzwijm vallen als ze hem zien..
Hmm als hij te populair word dan sta ik klaar met ene knuppel om ze van hem af te meppen

Hmm en als veel meisjes hem leuk vinden dan komt hjij vats een leuker meisje tegen dan mij ..
Hmm ik zie dit niet zitte... ik wil een onpopulair vriendje
Oud 14-04-2003, 16:51
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-04-2003 @ 17:20:
Dat ten eerste, ten 2e zou ik doodonzeker worden, en bang worden dat ie me verlaat voor een knapper meisje, jaloers, word ik vast ook
Oud 14-04-2003, 16:57
Marcade
Marcade is offline
Lees ik nu hier dat sommige mensen *juist* niet met een mooi iemand een relatie willen beginnen omdat ze dan denken dat diegene arrogant is en een rot innerlijk heeft?

Jesus wat bevooroordeelt; die mensen die dat zeggen moeten overduidelijk zelf dan ook behoorlijk aantrekkelijk zijn. Laat is een foto zien?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:07
Verwijderd
lijkt me niks, zal veels te jaloers worden en dan zal de relatie alsnog kapot gaan, dus relatie met iemand die té knap is zal altijd fout gaan bij mij
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:19
Evito
Evito is offline
Maar mensen, wat gaat u dan voor een relaties aan, als je bang moet zijn dat hij je verlaat? Dat is toch crazy. Er zijn ook mooie mensen die wél aardig zijn, dus dat gaat niet op.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:48
Roos
Roos is offline
Nou dat zou ik juist wel leuk vinden Ik zou er niet onzeker van wordne ofzo. Diegene heeft dan toch voor mij gekozen en dan maakt het toch niet uit dat andere mensen hem ook leuk vinden.
Oud 14-04-2003, 18:27
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
same here
Oud 14-04-2003, 18:59
Verwijderd
Tuurlijk, mijn vriend krijgt ook genoeg aandacht van meisjes, en ik vind t fantastisch ik zie t als enorme compliment.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:24
pure_evil
pure_evil is offline
nee dat lijkt me niets hoor, zon super knappe vriend. geeft u mij maar exemplaar normaal!
Oud 14-04-2003, 19:28
Verwijderd
Ik val niet op de types waar iedereen op valt. Die zijn me te leuk en spontaan.

Zelf ben ik eigenlijk wel iemand die regelmatig nagekeken wordt en alles, al ben ik geheel niet populair. Wat mijn vriend daarvan vindt weet ik niet, maar mijn ex-vriend vond het fantastisch. Liet per ongeluk foto's van mij uit zijn portemonnee vallen in de klas, waarna de foto de hele klas werd doorgegeven, en hij trots.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:37
Verwijderd
Nee. Ik heb liever dat ik hem onweerstaanbaar lekker vind, maar de rest van de wereld iets heeft van 'oh... gaat wel...' Dan heb ik tenminste niet zoveel concurrentie
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:46
The Charmed One
The Charmed One is offline
aan de ene kant wel een compliment als iedereen je vriend nakijkt.. maaruh.. neej, weetje meiden hebben dan vaak van, kijk daar loopt die slet met die lekkere gast (ofzoiets) je word snel gehaat..

laat mij maar de mooiste van ut stel zijn
Oud 14-04-2003, 19:47
The Charmed One
The Charmed One is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2003 @ 20:37:
Nee. Ik heb liever dat ik hem onweerstaanbaar lekker vind, maar de rest van de wereld iets heeft van 'oh... gaat wel...' Dan heb ik tenminste niet zoveel concurrentie
dat vind ik ook wel een goed idee ja
Oud 14-04-2003, 21:14
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Evito schreef op 14-04-2003 @ 14:54:
Right. Jij bent juist zelf volgens mij die aantrekkelijke vriendin bij wier aanblik alle jongens een spontane hartverzakking krijgen.
Dan heb je een bijzonder vertekend beeld.
Oud 14-04-2003, 21:24
Thomas
Thomas is offline
Nou, ik denk wel dat ik er moeite mee zou hebben, maar van de andere kant zou ik ook bijzonder trots zijn dat die persoon mijn vriendin is.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:40
ZerO
ZerO is offline
Aan de ene kant is het opzich wel leuk ..stiekem denken whahhaha hij is lekker mijn vriendje en niet die van jullie ..
maar het is natuurlijk ook wel wat minder omdat er zoveel meisjes hem dan "lastig " vallen en daar word ik dan soms wel jaloers en onzeker van en dan denk ik steeds ..ooh fock straks ontmoet hij wel iemand die hij leuker vind ..keuze zat he
mjha ...gewoon denken jah hij is nu mijn vriendje en klaaar
Oud 14-04-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2003 @ 20:37:
Dan moet ik je toch teleurstellen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 22:45:
Dan moet ik je toch teleurstellen
Mja, in jouw hoofd dan
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:20
Verwijderd
mijn vriend is barkeeper (nee, niet voor de gratis drank ) en hij staat in het weekend strippend op de bar, met gillende meisjes als publiek..
wat ik er van vind?
ik zie er de lol wel van in eigenlijk.
ik ben niet zo vaak jaloers.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 08:51
Evito
Evito is offline
Citaat:
YuckFou schreef op 14-04-2003 @ 22:14:
Nee, tenzij je al jouw foto's enorm digitaal bewerkt hebt. Je bent één van de mooiste meisjes die ik (niet) ken hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:30
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Ik vind zelf dat mijn huidige vriendin super knap is, ben soms weleens te snel jaloers denk ik. Maarja bang zijn haar te verliezen is er niet echt bij, ze is echt helemaal stapel op me. En dan vind ze mij ook nog eens knap dus een echte concurrent zal ik niet snel tegen komen.
Oud 15-04-2003, 09:32
Verwijderd
Nee dat lijkt me echt super irritant en ik zo ook echt super jaloers worden dan... .
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:44
Verwijderd
niet om op te scheppen ofzo, maar ik heb een supermooie vriendin. ik vertrouw haar gewoon. klaar.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:46
GRRR
GRRR is offline
haha en dan die nick. hoe bedoel je arrogant
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:01
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 15:25:
Nee, dat zou ik niet leuk vinden. Ik heb iets te veel mensenkennis om te denken dat ze me dan trouw blijft.
En ik heb iets te veel ervaring om dat te denken.

Om een of andere reden heb ik altijd van die megapopulaire vriendjes, en in het begin is dat dan allemaal nog wel leuk maar je wordt er heel onzeker van.
Oud 15-04-2003, 13:04
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Roos schreef op 14-04-2003 @ 18:48:
Nou dat zou ik juist wel leuk vinden Ik zou er niet onzeker van wordne ofzo. Diegene heeft dan toch voor mij gekozen en dan maakt het toch niet uit dat andere mensen hem ook leuk vinden.
Dat denk ik ook steeds, maar zo werkt het lang niet altijd helaas.
Oud 15-04-2003, 13:10
Rioto
een knappe vriendin is nooit helemaal voor jezelf
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 14:39
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
YuckFou schreef op 14-04-2003 @ 22:14:
volgens mij heeft ie een vrij accuraat beeld
Oud 15-04-2003, 16:03
Billy_bob
Billy_bob is offline
Nee dat hoef ik niet! Heb een x echt een hele mooie vriendin gehad. Nergens last van gehad ofzo. Maar het lijkt mij op langer termijn (1 jaar 2 jaar) erg hinderlijk worden, elke gozer die erop zit te geilen.........
Oud 15-04-2003, 16:43
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik vond mijn vorige vriendin te knap
klinkt nogal arrogant, maar het had niet gelopen anyway omdat ik haar iets te popi vind.. ik heb t idee dat er altijd teveel andere jongens haar leuk vinden
Oud 15-04-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Shah of Blah schreef op 15-04-2003 @ 17:43:
klinkt nogal arrogant, maar het had niet gelopen anyway omdat ik haar iets te popi vind.. ik heb t idee dat er altijd teveel andere jongens haar leuk vinden
tis ook gewoon een lekkerdier, als ik lesbo of bi wa, ooooh dan wist ik t wel
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:52
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Evito schreef op 15-04-2003 @ 09:51:
Nee, tenzij je al jouw foto's enorm digitaal bewerkt hebt. Je bent één van de mooiste meisjes die ik (niet) ken hoor.
Ik resize ze heel vaak. Telt dat? Maar, heel erg lief van je.

Citaat:
Escapism schreef op 15-04-2003 @ 15:39:
volgens mij heeft ie een vrij accuraat beeld
Jij moet gewoon je mond houden.
Oud 15-04-2003, 19:10
sientjuh
sientjuh is offline
Niks voor mij, ik vind de types die bij iedereen zo geliefd zijn meestal toch niet leuk, maar ik zou vreselijk jaloers worden.
Dat mn vriendje af en toe wordt meegevraagd naar de bios (en nee zegt) en ik NOOIT daar kan ik wel mee leven, maar t moet niet meer worden...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:22
LoVeGoDdEsS
LoVeGoDdEsS is offline
Mijn vriendje is, vind ik samen met nogal wat anderen, heel knap, maar ik ben nie bang dat ie voor een ander gaat vallen, hij's namelijk echt stapel op me
Oud 15-04-2003, 19:25
muckymouse
muckymouse is offline
aan de ene kant leuk, omdat jij toch maar mooi degene bent die hem/haar aan de haak heeft geslagen

aan de andere kant zou je steeds denken dat zo'n knap iemand zo iets beters kan krijgen
Oud 15-04-2003, 19:27
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 15-04-2003 @ 17:43:
over wie gaat dit als ik vragen mag lez?
Oud 15-04-2003, 19:59
Verwijderd
mijn vriend is normaal leuk, en er zijn meisjes die hem langer kennen dan ik hem, en dat maakte me wel een beetje onzeker, maa rik heb zoiets zolang hij met mij gaat zal het wel goed zitten en ziet ie ze nie op die manier zitten...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:19
styles J
styles J is offline
Ik wordt er ook onzeker van... enne, daarbijkomend, ben ik soms wel eens jaloers als de zoveelste gozer een praatje met haar komt maken... het gebeurd omgekeerd ook wel.. maar ik trek het me meer aan denk ik
Oud 15-04-2003, 21:53
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
YuckFou schreef op 15-04-2003 @ 19:52:
Jij moet gewoon je mond houden.
WHAT?!
Reageren

Regels voor berichten