Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hele erge knappe mensen zijn niet altijd even aardig. Dus zo eentje hoef ik niet.
Je ziet ze wel eens lopen. Zo'n stelletje waarbij de een de hele knappe ander aanbidt en die knappe zich dat hautain laat welgevallen. Van die types die op Ik hou van jou antwoorden: ik ook...van mij ja.
||
Citaat:
|
Ik zou het zwaaaar K*T vinden..
Omdat ik nu al onzeker word af en toe omdat er 1 meisje verliefd op hem is.. moet je voorstellen als er hordes meisjes in katzwijm vallen als ze hem zien.. Hmm als hij te populair word dan sta ik klaar met ene knuppel om ze van hem af te meppen ![]() Hmm en als veel meisjes hem leuk vinden dan komt hjij vats een leuker meisje tegen dan mij .. Hmm ik zie dit niet zitte... ik wil een onpopulair vriendje ![]()
|
Lees ik nu hier dat sommige mensen *juist* niet met een mooi iemand een relatie willen beginnen omdat ze dan denken dat diegene arrogant is en een rot innerlijk heeft?
Jesus wat bevooroordeelt; die mensen die dat zeggen moeten overduidelijk zelf dan ook behoorlijk aantrekkelijk zijn. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik val niet op de types waar iedereen op valt. Die zijn me te leuk en spontaan.
Zelf ben ik eigenlijk wel iemand die regelmatig nagekeken wordt en alles, al ben ik geheel niet populair. Wat mijn vriend daarvan vindt weet ik niet, maar mijn ex-vriend vond het fantastisch. Liet per ongeluk foto's van mij uit zijn portemonnee vallen in de klas, waarna de foto de hele klas werd doorgegeven, en hij trots. |
![]() |
|
aan de ene kant wel een compliment als iedereen je vriend nakijkt.. maaruh.. neej, weetje meiden hebben dan vaak van, kijk daar loopt die slet met die lekkere gast (ofzoiets) je word snel gehaat..
laat mij maar de mooiste van ut stel zijn ![]()
||
Citaat:
|
Aan de ene kant is het opzich wel leuk ..stiekem denken whahhaha hij is lekker mijn vriendje
![]() maar het is natuurlijk ook wel wat minder omdat er zoveel meisjes hem dan "lastig " vallen en daar word ik dan soms wel jaloers en onzeker van en dan denk ik steeds ..ooh fock straks ontmoet hij wel iemand die hij leuker vind ..keuze zat he mjha ...gewoon denken jah hij is nu mijn vriendje en klaaar ![]()
|
Ik vind zelf dat mijn huidige vriendin super knap is, ben soms weleens te snel jaloers denk ik. Maarja bang zijn haar te verliezen is er niet echt bij, ze is echt helemaal stapel op me. En dan vind ze mij ook nog eens knap
![]()
||
Citaat:
Om een of andere reden heb ik altijd van die megapopulaire vriendjes, en in het begin is dat dan allemaal nog wel leuk maar je wordt er heel onzeker van.
||
Citaat:
|
ik vond mijn vorige vriendin te knap
![]() klinkt nogal arrogant, maar het had niet gelopen anyway omdat ik haar iets te popi vind.. ik heb t idee dat er altijd teveel andere jongens haar leuk vinden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vriend met dipjes DeZusVanBritt | 7 | 16-10-2014 03:40 | |
Liefde & Relatie |
probleem in langdurige relatie MinnieM | 28 | 11-01-2008 18:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Liefde & Relatie |
meer levenservaring dan je vriend(in) en daardoor relatieproblemen Verwijderd | 20 | 08-03-2006 20:38 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen? wiebenik | 19 | 05-04-2003 14:27 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend van je broer/zus? ~*InDo SHorTy*~ | 3 | 18-02-2002 19:07 |