Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geloof niet dat de topic starter weet wat hypocriet betekend.
Inderdaad is het erg ouderwets van die moeder om mensen van die leeftijd de wet voor te willen schrijven. Misschien is het ook wel erg naief omdat je er toch wel van uit kan gaan dat ze het allang gedaan hebben in een relatie van 6 jaar.. en wie zegt dat sex alleen in een bed 's nachts kan? Je kan het toch niet tegenhouden. Maar als dat haar geloof is dan vind ik dat je het moet respecteren. Het is gewoon vrij extreem.. en de tegenhanger van het geslet dat je tegenwoordig vaak ziet.. zelf zoek ik het meer ergens daartussen in.
|
Als de vriendin van jouw neef al 26 is, heeft ze haar eigen rechten en mag ze dus zelf beslissen of ze wel of niet bij dr vriend blijft slapen en of ze wel of niet sex met hem heeft. Moeder kan wel zeggen dat ze dat niet heeft, maar dochter hoeft zich daar niets van aan te trekken omdat ze al meerderjarig is. Wat dochter wel moet doen vind ik, is de mening van haar moeder accepteren en iig niet onder het dak van haar moeder samen met haar vriend te slapen of zelfs sex met hem te hebben....
|
Die moeder doet er niet wijs aan om het te verbieden, want dan kun je er zeker van zijn dat er niet naar geluisterd zal worden. Als de vrouw echt zo graag wilt dat die twee niet bij elkaar slapen, kan ze beter met goede argumenten komen en proberen te overtuigen. Maar naar mijn mening moet de moeder er zich helemaal niet mee bemoeien. Maar ja, ik kan wel begrijpen dat het niet makkelijk is je dochter los te laten en haar de volle vrijheid te geven. Toch zou een echte liefhebbende moeder dat wel moeten doen.
|
![]() |
Ik geloof dat ik zo ongeveer de enige ben die wat respect heeft voor die moeder.......okeej je bent al oud.....
Maar het is het huis van die meoder, wil je bij elkaar slpaen dat doe je dat maar ergens anders maar ik heb respect voor haar, voor de manier hoe ze ermee om gaat. Het zijn haar regels en in haar huis moet je je daar maar aan houden, bij ons thuis werkt dat ook zo en ik heb er echt geen problemen mee, okeej ik baal er soms wel van dat ik niet bij me vriend mag slapen (ik weet het zij zijn een stuk ouder) maar het is nu eenmaal zo en dan maak je er maar het beste van.
||
Citaat:
|
![]() |
De buitenwereld speelt voor streng gelovigen vaak een belangrijke rol. De kerk houdt haar schaapjes scherp in de gaten, dus alleen al daarom wil moeders het waarschijnlijk niet.
Het is daarbij nog een vorm van macht, die ze over haar dochter heeft, hoewel ze weet dat die alleen maar symbolisch is. Het is ook een manier om je afkeuring kracht bij te zetten. Het is haar manier van consequent zijn. Ik vindt het goed van dochter om in de denkwijze mee te gaan en haar moeder in haar moeders huis in haar waarde te laten en niet extra voor het hoofd te stoten. Het sop is ook de kool niet waard. In haar eigen huis doet dochter gewoon lekker wat ze zelf wil. Het is een mooi leven en laten leven compromis.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen mag niet van vriendins moeder Fixion XXL | 12 | 12-01-2005 16:57 | |
Liefde & Relatie |
bij elkaar slapen laatmijmetrust | 41 | 28-02-2003 00:34 | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij elkaar volgens de ouders .... Verwijderd | 15 | 30-01-2003 22:33 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen Verwijderd | 34 | 25-01-2003 17:09 | |
Liefde & Relatie |
na 8 maand bij elkaar slapen. a_bonneur | 53 | 06-11-2002 15:13 | |
Seksualiteit |
Voor het eerst bij elkaar slapen!!!! STAR86 | 48 | 27-06-2002 17:28 |