Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook zoiets van waarom moest hij dat nou juist zijn, omdat hij echt niet leuk was.....maar ja eigen schuld.
Mijn huidige vriend heb ik ontmaagd (om het zo maar es te zeggen) en hij vind het erg dat hij niet de eerste voor mij was. Hebben sommige vriendjes daar nog meer last van?? |
![]() |
|
![]() |
Ik heb aan mijn huidige vriend precies tot in detail verteld hoe mijn ontmaagding met de vorige gegaan was, en hij was weliswaar misselijk van jaloezie, maar toen stond dat niet meeer tussen ons in. Het was net of hij het was geweest, toen.
Maar als ik mijn ontmaagder in het echt per ongeluk tegen kom, schrik er nog steeds een beetje van. Het was toch een heel intiem iets , wat er die keer gebeurde.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Humz.. nou, ik spreek mn ontmaagder niet meer en eigenlijk is ie ook niet heel speciaal voor me.. Het was gekloot, het was pijnlijk, en ik was niet echt verliefd op em (ja, mijn fout).. Degene daarna heeft een veel specialere plek omdat de seks gewoon veel specialer voelde, maar op hem was ik dan ook echt verliefd..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind hem vrij irritant
![]() |
![]() |
|
![]() |
mijn ontmaagder was mn eerste vriendje, en eerste alles (zoen en tot en met otmaagding dus) t was nogal een klap toen t uitging maar we spreken elkaar nog wel es en we spreken binnenkort weer wat af (gewoon als vrienden....hij woont 4 uur hier vandaan....) en hij zal voor altijd speciaal blijven en ik ben blij dat hij me ontmaagd heeft, want hij is gewoon superlief!
|
![]() |
Wel, ik was een week op reis met een groep en daar heb ik die jongen leren kennen!
We waren al van de eerste dag keigoei vrienden, hij bleef al van de 1ste nacht bij mij op de kamer slapen! En na 4à5 dagen was het dan zover... ik heb het initiatief genomen! Hoewel ik thuis een vriend had! Maar ik vertrouwde hem gewoon,... Ik heb nu nog contact met hem, maar contact zoals met de rest van de groep! Gewoon vriendschappelijk!Maar het is soms wel moeilijk! We wonen veel te ver van elkaar, hij heeft het veel te druk met school en werk... dusja! Ik wou op die moment ook m'n vriend niet voor hem opgeven! Maar ik mis hem best wel, hij zal steeds een speciaal plaatske hebben bij mij!
|
Op het moment zelf betekende hij wel veel, en daarna ook nog wel, maar nu niet meer zoveel. Ik heb er ook geen contact meer mee, want toen het gedaan was, was hij wel een beetje boos op mij denk ik (nee, ik had hem niet bedrogen ofzow). Maar ja, hij zal me altijd bij blijven als mijn eerste echte vriendje.
||
Citaat:
![]() over die ontmaagding; ik ken een jongen die ontmaagd werd door een vriendin van mij.. en hij had het er echt super moeilijk mee dat zij geen maagd meer was.. ik begrijp dat niet hoor.. zal wel aan mij liggen ![]()
|
![]() |
Ik spreek niet meer met hem en I couldn't care less.
Ik heb er geen spijt van, ik vind het achteraf wél jammer dat hij het was. Maar hij is geen loser, ik hield van hem. Eigenlijk maakt dat míj de loser.
||
Citaat:
Ik ben wel blij hoe het nu loopt...Heel soms zie ik um nog...Meestal is dat in de stad...Dan groeten we elkaar gewoon en soms praten we...We kijken elkaar dan niet dood ofzo dat bedoel ik...Wel prettig... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ontmaagder was een griezel.. zo voelt het ook als ik aan hem denk. Ik zie hem eigenlijk nooit meer, hij is opgenomen voor zover ik begrijp en dat is maar goed ook... |
![]() |
|
![]() |
Heeeyz,
Ik zal wel altijd onthouden wie 't was.. kben nu 14 en tis egt 1 xtje gebeurd, dat was gewoon dom. Ik had gewoon teveel gezopen en ik ben eigenlijk best wel jong maar t was wel met een meisje die ik echt leuk vond dus.. en het ging wel onhandig maar t was op zich wel lekker. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vraagje aan (ervaren) meisjes DriesDW | 5 | 23-11-2015 20:32 | |
Liefde & Relatie |
ff vraagje aan de jongens.. Verwijderd | 39 | 07-07-2012 22:26 | |