Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2003, 14:29
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
wat voor band heb jij met, of welk gevoel heb jij bij je 'ontmaagder'?

heeft ie voor altijd een plekje in je hart veroverd,

of ben je die 'loser die er niks van kon allang vergeten' ?

gooi het in de groep, neem het onder de loep

[ps. ik denk niet dat dit op seksualiteit hoort want ik wil vooral op het geestelijke inspelen hier ]
Oud 20-04-2003, 14:35
Esmée
Esmée is offline
Ik zal wel altijd onthouden wie het was, maar vanwege de manier waarop het later ging tussen ons heb ik er geen prettige herinnering aan. Op dat moment was het leuk, en ik denk aan de daad op zich ook niet met wrok terug of zo, maar ik vind het achteraf jammer dat hij het nou net moest zijn. Meer iets persoonlijks tegen hem dus
Oud 20-04-2003, 14:35
Verwijderd
Ik hecht niet zoveel waarde aan mijn ontmaagding. Ik heb geen speciale gevoelens voor mijn ex omdat hij toevallig degene was die me ontmaagdde. Hij was ook geen loser die er niets van kon.

Ik denk dat ik er erg neutraal tegenover sta.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 14:40
Otis
Otis is offline
op dat moment was het leuk..toen ging het uit..en nu sta ik dr niet egt bij stil.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 14:45
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Achteraf heb ik wel een beetje zoiets van waarom hij? Maar dat is dus echt gebaseerd op hoe hij daarna met mij omging en wat ik daarna van hem vond. Toen op dat moment vond ik hem echt leuk en wilde ik het echt, dus ik heb er verder ook geen spijt van ofzo, maar hij is zeker niet mijn 'speciaalste ex' ofzo...
Oud 20-04-2003, 14:47
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Para! schreef op 20-04-2003 @ 15:35:
Ik denk dat ik er erg neutraal tegenover sta.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:01
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik denk dat ik heel mijn leven dankbaar ga zijn dat die jongen me toen ontmaagd heeft. Gewoon omdat hij me heel graag zag, en z'n uiterste best deed om het me voor m'n eerste keer zo gezellig mogelijk te maken. Hij gaf me eerst uitgebreide massages enzo.
En ook al deed het ontmaagden zelf wel pijn, dat stoorde op dat moment echt niet.
Ik denk dat ik, door de manier waarop ik ontmaagd ben, en mijn eerste sekservaringen goed waren, nu echt kan genieten van seks en me volledig openstellen.

Nu is het natuurlijk al lang uit tussen ons, maar toch blijf ik hem er dankbaar voor.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:07
Roxy
Roxy is offline
mjah het was misschien niet de meest ideale situatie omdat ik op dat moment geen relatie meer met hem had, maar eerlijk gezegd heb ik er nooit spijt van gehad.. hij was mn eerste 'echte' vriendje en ik vond dat het in onze relatie paste.. en hoewel we nou helemaal geen band meer hebben ofzo, ik ben nog steeds wel blij dat hij het was...
Oud 20-04-2003, 15:26
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Esmée schreef op 20-04-2003 @ 15:35:
Ik zal wel altijd onthouden wie het was, maar vanwege de manier waarop het later ging tussen ons heb ik er geen prettige herinnering aan. Op dat moment was het leuk, en ik denk aan de daad op zich ook niet met wrok terug of zo, maar ik vind het achteraf jammer dat hij het nou net moest zijn. Meer iets persoonlijks tegen hem dus
Shit, je haalt de woorden uit m'n mond!Ik heb er wel een pretigge herinnering aan maar ik vind het ook wel jammer dat hij het is...
Jammer dat je daar pas achter komt als het te laat is...
Oud 20-04-2003, 15:29
neeltje
neeltje is offline
Ik heb ook zoiets van waarom moest hij dat nou juist zijn, omdat hij echt niet leuk was.....maar ja eigen schuld.
Mijn huidige vriend heb ik ontmaagd (om het zo maar es te zeggen) en hij vind het erg dat hij niet de eerste voor mij was.

Hebben sommige vriendjes daar nog meer last van??
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:58
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb aan mijn huidige vriend precies tot in detail verteld hoe mijn ontmaagding met de vorige gegaan was, en hij was weliswaar misselijk van jaloezie, maar toen stond dat niet meeer tussen ons in. Het was net of hij het was geweest, toen.

Maar als ik mijn ontmaagder in het echt per ongeluk tegen kom, schrik er nog steeds een beetje van. Het was toch een heel intiem iets , wat er die keer gebeurde.
Oud 20-04-2003, 16:01
MissMorena
MissMorena is offline
ja je onthoudt wel natuurlijk wie heb ontmaagd maar voor de rest niet ik wil niet eens aan hem denken
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 17:10
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
MissMorena schreef op 20-04-2003 @ 17:01:
ja je onthoudt wel natuurlijk wie heb ontmaagd maar voor de rest niet ik wil niet eens aan hem denken
Ja..heb ik ook wel. Ik zal het nooit vergeten, maar voor mij is het allang verleden tijd. Ik hecht er niet zoveel waarde aan, het was meer een ontkenningsfase, ofzo
Oud 20-04-2003, 17:11
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
wie van jullie spreekt zn ontmaagder nog, anyway =)?
Oud 20-04-2003, 17:23
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 20-04-2003 @ 18:11:
ik
hij's nog altijd een vriend.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 17:45
Verwijderd
Humz.. nou, ik spreek mn ontmaagder niet meer en eigenlijk is ie ook niet heel speciaal voor me.. Het was gekloot, het was pijnlijk, en ik was niet echt verliefd op em (ja, mijn fout).. Degene daarna heeft een veel specialere plek omdat de seks gewoon veel specialer voelde, maar op hem was ik dan ook echt verliefd..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:34
Verwijderd
Ik vind hem vrij irritant Mja. Hij heeft altijd wel een redelijk speciaal plekje, omdat hij toch mijn eerste echte vriend was. En hij ruikt nog steeds lekker. Maar hij is nogal uber-christelijk geworden en dat gaat zo straal tegen mijn wereldbeeld in dat hij mij uitermate kan irriteren. Zie hem verder ook vrijwel nooit meer...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 20:05
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
mijn ontmaagder was mn eerste vriendje, en eerste alles (zoen en tot en met otmaagding dus) t was nogal een klap toen t uitging maar we spreken elkaar nog wel es en we spreken binnenkort weer wat af (gewoon als vrienden....hij woont 4 uur hier vandaan....) en hij zal voor altijd speciaal blijven en ik ben blij dat hij me ontmaagd heeft, want hij is gewoon superlief!
Oud 20-04-2003, 20:14
lieve
lieve is offline
Wel, ik was een week op reis met een groep en daar heb ik die jongen leren kennen!
We waren al van de eerste dag keigoei vrienden, hij bleef al van de 1ste nacht bij mij op de kamer slapen! En na 4à5 dagen was het dan zover... ik heb het initiatief genomen! Hoewel ik thuis een vriend had! Maar ik vertrouwde hem gewoon,...

Ik heb nu nog contact met hem, maar contact zoals met de rest van de groep! Gewoon vriendschappelijk!Maar het is soms wel moeilijk!
We wonen veel te ver van elkaar, hij heeft het veel te druk met school en werk... dusja! Ik wou op die moment ook m'n vriend niet voor hem opgeven!

Maar ik mis hem best wel, hij zal steeds een speciaal plaatske hebben bij mij!
Oud 20-04-2003, 20:32
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
ik haat 'm...
Oud 20-04-2003, 20:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ben hem absoluut niet vergeten en dat zal ook niet gebeuren.
Ik spreek hem nog wel eens op msn en zo, en af en toe zie ik hem ook nog. Kan best met hem overweg, maar heb totaal geen gevoelens meer voor hem.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 20:44
freakje
freakje is offline
Op het moment zelf betekende hij wel veel, en daarna ook nog wel, maar nu niet meer zoveel. Ik heb er ook geen contact meer mee, want toen het gedaan was, was hij wel een beetje boos op mij denk ik (nee, ik had hem niet bedrogen ofzow). Maar ja, hij zal me altijd bij blijven als mijn eerste echte vriendje.
Oud 20-04-2003, 21:40
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
neeltje schreef op 20-04-2003 @ 16:29:
Ik heb ook zoiets van waarom moest hij dat nou juist zijn, omdat hij echt niet leuk was.....maar ja eigen schuld.
Mijn huidige vriend heb ik ontmaagd (om het zo maar es te zeggen) en hij vind het erg dat hij niet de eerste voor mij was.

Hebben sommige vriendjes daar nog meer last van??
same here.. ik begrijp ook niet wat ik precies met hem moest en ben het zwaar aan het verdringen

over die ontmaagding; ik ken een jongen die ontmaagd werd door een vriendin van mij.. en hij had het er echt super moeilijk mee dat zij geen maagd meer was.. ik begrijp dat niet hoor.. zal wel aan mij liggen
Oud 20-04-2003, 23:35
Yolcu
Yolcu is offline
Ik spreek niet meer met hem en I couldn't care less.
Ik heb er geen spijt van, ik vind het achteraf wél jammer dat hij het was. Maar hij is geen loser, ik hield van hem. Eigenlijk maakt dat míj de loser.
Oud 21-04-2003, 00:13
Ireentje
Ireentje is offline
Mijn 'ontmaagder' is nu nog steeds mijn huidige vriend, (2,5 maand) waar ik heel veel van hou! ik zal hem dan ook nooit vergeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2003, 00:34
Escapism
Escapism is offline
'ontmaagder'

fantastisg woord...

'wat wil jij later worden?'
Oud 21-04-2003, 01:33
GRRR
GRRR is offline
haha
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 08:41
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 20-04-2003 @ 18:11:
Ik heel soms nog wel...Meestal is dat gewoon per sms, als we elkaar al een tijd niet meer hebben gesproken...Zo'n smsje van; 'hoeist ermee?' Laatst weer een met z'n nieuwe nummer...Veel doe ik er niet mee...We hebben nu beide een nieuwe relatie en als we mailen ofzo heeft hij niet veel boeiends te melden...
Ik ben wel blij hoe het nu loopt...Heel soms zie ik um nog...Meestal is dat in de stad...Dan groeten we elkaar gewoon en soms praten we...We kijken elkaar dan niet dood ofzo dat bedoel ik...Wel prettig...
Oud 21-04-2003, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Shah of Blah schreef op 20-04-2003 @ 15:29:
wat voor band heb jij met, of welk gevoel heb jij bij je 'ontmaagder'?

heeft ie voor altijd een plekje in je hart veroverd,

of ben je die 'loser die er niks van kon allang vergeten' ?

gooi het in de groep, neem het onder de loep

[ps. ik denk niet dat dit op seksualiteit hoort want ik wil vooral op het geestelijke inspelen hier ]
Mja, klinkt misschien weer eens achterlijk, maar om de confrontatie aan te gaan ga ik hier posten;

Mijn ontmaagder was een griezel.. zo voelt het ook als ik aan hem denk.

Ik zie hem eigenlijk nooit meer, hij is opgenomen voor zover ik begrijp en dat is maar goed ook...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:38
neeltje
neeltje is offline
Nee, ik spreek hem ook niet meer, ook al suuupppeeer lang niet meer gezien, al 3 jaar niet meer
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 12:05
sinsere
sinsere is offline
Ik heb nog steeds met dezelfde jongen die mij ontmaagde. We hebben inmiddels 2.5 jaar en relatie en ik heb er dus geen spijt van
Oud 25-04-2003, 17:35
Stefan4you
Stefan4you is offline
Heeeyz,

Ik zal wel altijd onthouden wie 't was.. kben nu 14 en tis egt 1 xtje gebeurd, dat was gewoon dom. Ik had gewoon teveel gezopen en ik ben eigenlijk best wel jong maar t was wel met een meisje die ik echt leuk vond dus.. en het ging wel onhandig maar t was op zich wel lekker.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten