Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 14:28
Mark87
Mark87 is offline
Allemaal leuk en aardig dat mijn topic gesloten wordt... maar ik kan geen hulpverlening krijgen zonder dat ik gelijk een pillenkuur krijg. Mijn afspraak staat genoteerd over 12 weken, en ik haal de komende week niet meer, ik ben alleen thuis en ik trek het niet meer, ik ben er toch niet meer van af te brengen, en ik denk dat ik het echt ga doen. Maar ik wil alleen weten hoe het gaat met me vrienden op school als ik het in de vakantie doe, hoe gaat zoiets, wordt iedereen op de hoogte gesteld? En wordt er aandacht aan besteed op school?
Advertentie
Oud 26-04-2003, 14:34
Quiana
Quiana is offline
Bedoel je dees?
Citaat:
Mark87 schreef op 26-04-2003 @ 15:28:
Allemaal leuk en aardig dat mijn topic gesloten wordt... maar ik kan geen hulpverlening krijgen zonder dat ik gelijk een pillenkuur krijg.
En heb je gezegd dat je dat dus niet wil?
Zeg/vraag dat dan, als je er ècht tegen bent,
en erbij zegt waarom, kan je heus wel hulp krijgen zonder.
Hulp kan je krijgen, zolang jij het echt wilt, en erachter staat.
Citaat:
Mijn afspraak staat genoteerd over 12 weken, en ik haal de komende week niet meer, ik ben alleen thuis en ik trek het niet meer, ik ben er toch niet meer van af te brengen, en ik denk dat ik het echt ga doen.
Waar heb je hulp gevraagd dan?
Vertel aan ze dat je het ècht niet meer red,
ga naar een vriend/familie/kennis/etc toe, doe iets iig,
praat erover, blijf er niet mee zitten enzo..
Denk dat je er best nog wel aan twijfelt ed,
anders had je geen topic erover geopend..

Citaat:
Maar ik wil alleen weten hoe het gaat met me vrienden op school als ik het in de vakantie doe, hoe gaat zoiets, wordt iedereen op de hoogte gesteld? En wordt er aandacht aan besteed op school?
Waarom wil je dat weten dan, je bent dan toch al dood?
(ja, sorry, beetje hard misschien, maar waarom
wil je het anders weten..?)

Laatst gewijzigd op 26-04-2003 om 14:36.
Oud 26-04-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Allemaal leuk en aardig dat mijn topic gesloten wordt... maar ik kan geen hulpverlening krijgen zonder dat ik gelijk een pillenkuur krijg. Mijn afspraak staat genoteerd over 12 weken, en ik haal de komende week niet meer, ik ben alleen thuis en ik trek het niet meer, ik ben er toch niet meer van af te brengen, en ik denk dat ik het echt ga doen. Maar ik wil alleen weten hoe het gaat met me vrienden op school als ik het in de vakantie doe, hoe gaat zoiets, wordt iedereen op de hoogte gesteld? En wordt er aandacht aan besteed op school?
Waarom niet? Of je pillen slikt kun je zelf beslissen. En als je 12 weken niet haalt, dan bel je of je eerder kunt of je belt je huisarts of een crisisdienst of korrelatie, d'r zijn genoeg alternatieven.

Als je de topic bedoeld die Beta post, dat is geen topic voor hulp en dingen die tot zelfmoord zouden kunnen leiden ed zijn niet toegestaan op het forum. Als je commentaar hebt op het sluiten van je topic dan kan dat via pm/mail/msn, niet via het forum, dat staat volgens mij duidelijk in oa het announcement. Deze topic sluit ik om dezelfde reden als vorige keer en omdat dit soort dingen via pm/mail/msn moeten. Sorry.

Een topic over bv. de achterliggende problemen openen mag btw wel.

Bel iemand: je huisarts, een vriend, je ouders, sos-dienst, enz.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten