Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() gr,tieneke
||
Citaat:
Ik had een ontzettend grote hekel aan mn moeder. We konden het echt niet vinden en ik wilde echt niet dat zij mij zou troosten. Toen ik eerlijk was tegen haar, is het helemaal omgeslagen. En ik ben zo blij dat ik dat gewoon verteld heb, want nu sta ik er tenminste niet alleen voor. En ik krijg er een hoop steun voor terug als ik het nodig heb.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van wie moet je naar een psycholoog? Waarom durf je niet? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vriend vandaag verloren en 4 weken geleden nog een goede vriendin en nu krijg ik gesprekken bij psychaiter/psycholoog. Kom daar hoofdzakkelijk voor om dat ik misbruikt en mishandeld bent ...... Ik vindt het allemaal maar eng ben bang dat hun mijn gedachten kunnen lezen ik hoor dat ook vaak. Maarja ik moet zo douche ben net terug van me werk gr,tieneke
||
Citaat:
Iemand die altijd naar me geluisterd heeft die heeft het ook aangeraden en zit vaak te "zegge"ga er mee door. Ik zelf vindt het eigelijk ook wel nodig want als ik niet ga dan kom ik er helemaal niet uit. Ik vindt het allemaal eng en raar....heb nog nooit over me problemen gepraat alleen gelezen Bedankt kan sterkte wel gebruiken op dit moment gr,tieneke
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Gedachten kunnen lezen' is wel een erg vaag begrip hoor. Psychologen hebben je misschien wel wat sneller door dan de doorsnee mens, maar dat is juist fijn, want dan hoef je niet alles 10 keer uit te leggen. Ook hoef je je niet druk te maken over hoe het een en ander zal verlopen. Psychologen hebben heel veel ervaring en weten precies hoe ze een gesprek moeten sturen en jou op je gemak kunnen stellen. Ga eens bij jezelf na waar je echt bang voor bent? Je hebt toch weinig te verliezen als je naar een psycholoog gaat. Als het niet werkt, jammer dan, maar als het wel werkt, heb je dat gedeelte voor de rest van je leven goed uitgewerkt. Waarom zou je eigenlijk naar een psychiater gaan? Die is er vooral voor als je een psychische ziekte hebt of als je medicatie nodig hebt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
3 explosies in Israel mastertime | 500 | 27-09-2004 16:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het pakje Ieke | 0 | 07-12-2003 18:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |