![]() |
||
Citaat:
hehehe, phat... ![]()
|
als ik dat andere meisje ben... jahhh...
Vagina's zijn eng en lelijk... meisjes zeggen, dat meisjes beter weten wat meisjes willen, maar je kunt het toch ook gewoon vertellen aan je vriend.. hoe jij het lekker vind??? en zijn tong is echt niet anders of zachter dan een meisjes tong..
Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 16:00. |
![]() |
||
Citaat:
|
wel ik zou anders wel komen hoor, ik denk dat ik bi ben, en als k dan met een meisje kus en t is nix,alsk niets van spanning voel of zo (tmoet dan wel een aantrekkelijk meisje zijn he), dan weet ik onmiddelijk waar ik aan toe ben en ga ik dr niet meer over zitten nadenken... alst dan wel lekker is ..... hmmm
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik vind het onwijs geil om 2 meisjes met elkaar te zien vrijen!
![]() Zou ook wel een trio willen, maar m'n vriendin wil dat...nou...niet echt... ![]() Maargoed, zou ook moeilijk worden, want dan moet dat meisje het niet alleen goed kunnen vinden met mn vriendin, maar ook nog met mij. En we moeten haar allebei aantrekkelijk vinden, denk ik...En wanneer vind je zo iemand nou? Ik ben bang van nooit... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je vriendin moet toch wel vriendinnen hebben die knap zijn en die jij ook wel mag en met een beetje geluk is ze nog bi gewoon blijven zoeken man xxxxxxxxxxx
||
Citaat:
En bi? Nee, ze houd vol hetero te zijn. Hoewel ze weet dat er hetero-vrouwen zijn die ook wel 'ns met andere vrouwen hebben gevreeen. Maar ze ziet dat zichzelf dus niet zo snel doen... |
![]() |
|
|