Advertentie | |
|
![]() |
|
Alles is misschien wel uniek aan mij.
Het klinkt misschien arrogant, maar zo bedoel ik het niet. Iedereen is uniek. Als twee mensen dezelfde eigenschappen hebben, doen ze het toch niet op een andere manier, dus dat maakt hun uniek. Maar ik probeer toch nog maar te reageren zoals jij bedoelde. .... Naja, het lukt niet echt... ![]()
|
euhm.
ik ben 1.90m, ben ongelooflijk raar (en dan niet 'he kijk ik doe raar'-raar, maar vanbinnen ook raar), ik studeer geologie (jaja 1 van de 60 ![]()
||
Citaat:
![]()
|
wat maakt mij uniek?
johh, daar heb ik eigenlijk niet zo erg over nagedacht. zoals iedereen al zegt is iedereen hoe dan ook uniek, maar op welke manier? mm, ik zal wat dingen van mezelf zeggen, maar of dat mij echt uniek maakt? Ik ben nou nergens echt een uitblinker in. - ik woon in Den Helder (daarbij is iedereen buiten Den Helder alweer uitgesloten) - ben 15 jaartjes jong (dus iedereen die ouder / jonger is, is hierbij ook uitgesloten) - ben op 26 mei jarig (volgens mij blijven er nu nog weinig mensen over die in Den Helder wonen en op 26 mei jarig zijn) - doe havo op het molenplein (en mocht er daarvan nog iemand op 26 mei 16 jaartjes worden, ga ik hieronder nog ff verder) - ben in Florida op vakantie geweest - en in Canada - en in nog veel meer landen - heb 1 broertje die 12 jaartjes jong is - mijn oppaskindje heet Renate - ik doe aan wedstrijdzwemmen en synchroonzwemmen ja hallo, wat is het nu nu? ik noem gewoon wat van mijn dingen op, die niemand anders allemaal tegelijk zal hebben en klaar...
||
Citaat:
het kan best. btw, verlegen en onzeker hebben best wat met elkaar te maken. en misschien doordat je onzeker bent, ga je je anders gedragen, arrogant in jou geval? ik zeg ook maar wat, weet niet of het zo zit bij jou. als het zo zit, geloof me dan maar, hebben meer mensen daar last van hoor ![]() kuszies, mij
||
Citaat:
![]() Ik denk dat dingen op zich niet uniek zijn, maar de combi. Het is idd dat iedereen dezelfde soort eigenschappen anders naar buiten brengt dan andere en dat maakt het dus uniek... Uhm tja.. ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Wat ik bijvoorbeeld uniek vind aan mijn vriend is dat hij een klein spleetje heeft tussen zijn tanden, enkele sproetjes op zijn wangen, mooie handen, mooie houding enz. Ik zou de unieke eigenschappen van mezelf moeilijk kunnen zeggen omdat ik mezelf als 'gewoon' beschouw terwijl iemand anders het dus helemaal anders kan zien en het is ook makkelijker om anderen te oordelen dan zichzelf. Maar als ik even nadenk en een poging doe om te komen tot unieke eigenschappen van mezelf dan denk ik bijvoorbeeld aan mezelf als persoon, dus zijn totaliteit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar heb ik ook last van....maar daar hebben heel veel mensen last van zonder dat ze het weten...
||
Citaat:
|
Nou, ik ga maar net zoals ...; ) beginnen, dat is wel een leuk id!
![]() -Ik woon in Emmen (Jah dat plaatsje van de dierentuin!) -Ik ben 15 jaar (heb nog een hele leven voor me en dat voelt heerlijk!) -Ben geboren op 19 juni 1987 -Heb een hele lieve, maffe broer van 18 -Heb een vriend die komt uit Angola...Hij is zo lief!Hij is nog maar 2 jaar in Nederland, maar praat al heel goed Nederlands! -Doe al bijna 8 jaar aan wedstrijdzwemmen -Als ik mijn Havo heb gehaald, wil ik graag maatschappelijk werk gaan studeren ![]() Tjah, dat was t wel zo'n beetje ![]() Mensen, kom op er is aan iedereen wel iets unieks...Je moet gewoon niet zo moeilijk denken... ![]()
||
Citaat:
Uniek? Pff.. ik ben sowieso uniek vinnik.. tegenwoordig tenminste.. vroeger probeerde ik desperate overal bij te horen.. maar tegenworodig doe ik gewoon mn eigen ding, draag kleren die ik leuk vind, denk niet meer krampachtig dat ik dingen 'moet' doen om 'ergens' bij te horen.. [edit]lijstje namaakt[/edit] - woon in Hippolytushoef - heet Jenneke - ben 17 - leg tarot - doe eindexamen gymnasium - ben intelligent (ow.. combo-bonus ![]() - denk raar - verf mn haar in alle kleuren van de regenboog - ben vegetarisch - haat economie - heb lief vriendje - ben gek op muziek - snurk niet zoiets?
Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 13:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik maak er ook maar een leuk lijstje van
![]() -Ik woon in Culemborg -Ik ben 19 jaar -Ben geboren op 27 februari 1984 -Ben de jongste van twee broers en twee zussen -Heb de liefste beetje rare vriend -Zwem al sinds mn 7e -Heb de basisschool, en middelbare school in 1 keer gehaald, studeer nu psychologie in Utrecht -Tja ben dus als vegetarier opgevoed -Hou van roze haar -Hou vond mn rare hond Famke -Hou van pure chocolade -Ben geinteresseerd in het "mystieke" van deze wereld Uhm ja is voorlopig wel weer genoeg.. ![]()
||
Citaat:
![]() op de vraag; iemand die hetzelfde heeft; nou, misschien niet psies hetzelfde, maar het zou mooi zijn als meer mensen zo positief tegen alles aankeken!!
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben origineel omdat mijn grote tenen bij blijdschap onmiddelijk in de 'jubelstand' gaan staan. overblijfsel uit mijn kindertijd. voorts zijn mijn wijstenen groter dan mijn zogenaamde grote tenen.
genoeg reden om vrienden met me te worden lijkt me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik dit lees komt het cliché 'niemand is uniek want iedereen is uniek' bij mij op. Eigenlijk is uniciteit maar eng, je beseft erdoor dat je er alleen voor staat en dat je het maar met jezelf moet doen. Aan de andere kant is het natuurlijk prachtig dat er geen twee dezelfden zijn... nou ja, ik droomde even weg
![]() Wat mij uniek maakt... zelf vind ik dat ik een tamelijk goed relativeringsvermogen heb en dat ik goed kan inschatten wat anderen over mij denken. Deze combinatie komt wellicht wel vaker voor. Beter waarneembare eigenschappen, misschien mijn interesse voor talen en het snel begrijpen daarvan. Dit lijkt meer op een overzicht van zelf ingeschatte positieve eigenschappen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Blue saainday #1593 Verwijderd | 500 | 18-01-2012 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Stemtopic Gedichtendag Dingaantouwtje | 60 | 26-02-2010 22:59 | |
De Kantine |