Advertentie | |
|
![]() |
|
Viking 1024 DDR PC2700 333Mhz geheugen
![]() ![]() ![]() ![]() [zeg wat de topic starter wil horen mode]verder een mooie pats pc. heel cool voor je. je bent echt l337 da h4x0r. [/zeg wat de topic starter wil horen mode] -de postbode- ps, kunnen we voor dit soort topics niet één groot ''hier laat ik mijn pc zien topic'' van maken?
|
ik zou geen 2700 hebben gekocht maar een 2100 tbred-b met goede stepping en hebben overgelock (goed mijn mening)
maar kwa mobo.. ik heb ook asus a7v8x maar heb spijt van mn aankoop, ik had liever de asus a7n8x gehad (nforce2 chipset)
||
Citaat:
(SATA, RAID, GBLAN, IRDA etc heb ik allemaal niet nodig. ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik zou dan voor de 2600+ met 333MHz FSB gegaan zijn, want die is nu erg goedkoop; €157. De 2700+ is bijna twee keer zo duur: €300.
||
Citaat:
nForce 2 is dankzij Dual Channel DDR stukken sneller, vooral in games hongerig naar geheugenbandbreedte. Verder biedt het grote broertje van de A7N8X, de A7N8X Deluxe, talloze extra's die jij al opnoemde behalve twee: Dual LAN (2 NICs dus) en FireWire (IEEE1394). Je vergeet te noemen dat zowel de A7N8X als de A7N8X Deluxe perfecte onboard sound hebben, 6-kanaals en geluid wat niet onderdoet voor een goede videokaart (natuurlijk is de Audigy 2 nóg beter, maar die is ook bijna even duur als het hele moederbord). €50 verschil? Ik denk dat je dan de A7V8X-X vergelijkt met de A7N8X-Deluxe. Als je de extra's van de Deluxe versie niet nodig hebt, ga je voor de gewone versie. Dan is het verschil nog maar €23 en lijkt de keus me een stuk makkelijker. Prijzen FCC: Asus A7V8X-X (KT400) €104 Asus A7N8X (nForce2) €127 Asus A7N8X-Deluxe (nForce2) €150
Laatst gewijzigd op 25-04-2003 om 13:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zou namelijk nu niet meer voor via gaan, en zeker omdat ik overclocker ben is nforce2 voor mij veel interessanter.. maar goed, als je een normaal systeem wil en je niet gaat overclocken of het optimaalste uit je pc gaat halen is kt400 verder niets mis mee.. enigste echte voordeel dat ik kan bedenken is idd die dual channel ddr
||
Citaat:
![]() Maargoed, ik ga offtopic, als ik over twee maanden geslaagd ben open ik zelf nog wel ff een topicje (al daar tegen die tijd nog geen verbod op is). ![]()
||
Citaat:
![]() nu blijkt het in de practijk wel een beetje sneller te zijn. maar zeker niet stukken sneller ![]() -de postbode-
||
Citaat:
Het is altijd de kunst een mooi gebalanceerd systeem te maken, waarbij alle onderdelen mooi op elkaar zijn afgesteld. Een supersnel systeem met een GF4MX is doodzonde, als je gamer bent dan.
|
![]() |
|
|