![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
deze is er ook al... mijn antwoord in dat topic:
meest vreemde plek met m'n vriend is ehm... buiten, met links van me een nogal drukke weg met fietspaden waar voortdurend auto's en fietsers langskwamen, en ook een wandelaar, en rechts van me een voetbalveld waar 12jarigen aan het trainen waren... (maar die 12jarigen konden ons niet zien, tenzij we gingen staan, en er stonden wel wat bomen tussen ons en de weg, dus 't viel mee) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik ging op mijn twintigste de deur uit. Vrij snel daarna lokte ook de sexuele vrijheid!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het gekke is dat ik me nog helemaal niet oud en gezapig en wijs genoeg voel om al dertig te kunnen worden.
|
Uhm, zoveelste keer dat ik zo'n topic beantwoord...
Veel gekke plekken niet, pasgeleden nog op de bank in zijn woonkamer, werd plakboel, hem gepijpt in een speeltuintje 's avonds, geboeid 's avonds op een schoolplein en gepijpt gevingerd, maar echt sex op vreemde plaatsen niet.
|
![]() |
geen zin om alle gekke plekke weer opnieuwe op te noeme dus jullie krijge me 2 laatste gekke plekken
![]() -bubbelbad in zwembad ---> sw33t -bios, en zeg nou niet dat kan niet, want er zat nog 1 ander stelletje in de bios, en die waren zelf ook druk bezig met elkaar, en de bios was leeg door bepaalde omstandigheden
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
In een bubbelbad, waar we helaas ook betrapt zijn.
![]() ![]() ("Kunnen jullie dat ook thuis gaan doen?") Verder niet echt vreemde plekken, meer de standaard-dingen als in het bos e.d. En op de motorkap van zjn auto, dat vond ik toch wel de ultieme plek. Lekker afgelegen en toch buiten. ![]() We zijn ook een keer zo'n privéhokje in het sexmuseum in Amsterdam ingegaan, daar had hij me heel even snel gevingerd. Vooral leuk als je samen daaruit gelopen komt, die mensen allemaal lachen.. ![]() En we zijn van plan het een keer in de tattooshop waar hij werkt te gaan doen, na sluitingstijd.. Dat soort plekjes zijn echt uitermate geil. Je bent wel alleen met z'n tweetjes, terwijl het toch een 'verboden' plek is. Daar hou ik van. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vragenlijst voor meisjes. pim0709 | 2 | 13-07-2015 20:33 | |
Seksualiteit |
Vragenlijst voor meisjes! pim0709 | 2 | 03-03-2014 18:39 | |
Seksualiteit |
Gekste plek? XQseMe2 | 189 | 29-11-2005 15:40 | |