![]() |
||
Citaat:
|
Achja, zijn stiefkamer kwam de slaapkamer opgelopen omdat hij iets moest opzoeken op de computer. Toen hij de deur opendeed verschoot hij zo dat hij alleen nog kon zeggen *Ik kom strak nog wel es terug
![]() De enige die een rode kop had ofzow was ik denkek ![]()
|
![]() |
Mijn vader is in zijn verkeringstijd met mijn moeder een keer uit het raampje van de wc gevlucht, terwijl mijn moeder gauw zijn schoenen en kleren onder het bed moest verstoppen omdat mijn oma eraankwam.
Stond pa daar in zijn blootje. Buiten. Aan de straatkant...
|
Verwijderd
|
Mijn ouders hebben mij eigenlijk nooit betrapt... hmm... nee, nooit.. Vaak denken ze juist dat ze mijn vriend en mij betrappen, maar dan is dat gewoon helemaal niet zo, best genant.. Ze denken dat mijn vriend en ik non-stop seks hebben volgens mij... dan kloppen ze op de deur (mijn vriend en ik kijken lekker tv) en schreeuwen ze: 'Kan ik binnenkomen?' terwijl ik al drie keer ja heb gezegd ofzo... Ook zakten we een keertje door mijn bed terwijl we gingen zitten, dachten ze ook dat we te hard bezig waren geweest
![]() Maar zijn zusje heeft ons wel een keertje betrapt, we waren bij zijn ouders op de logeerkamer en begonnen een klein beetje, toen kwam ze binnenstormen ![]() Mijn ouders hebben overigens wel vanalles meegemaakt, mijn moeder woonde op een soort school voor meisjes toen ze 17 was en toen kwam mijn vader vaak door het raam klimmen en bleef hij bij haar slapen. Een keertje waren ze bezig en toen wilde net een soort zuster binnenkomen om te kijken op alles netjes was, moest hij aan de buitenkant van het gebouw - zo uit het raam - hangen, helemaal naakt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Och ik ben al zo vaak betrapt, ik vindt het ondertussen niet zo erg meer... Hoewel ik laatst met mijn vrienje een keer op het schoolplein betrapt ben door onze leraar biologie, hij zat met zijn hand in mijn broek, ik had ook nog 2 knopen los, en hij zat me te vingeren, ja da was lullig, vooral toen hij de volgende les tegen mij zij: ,,Ik vindt het fijn dat je zo goed oplet bij biologie, maar zou jij het in de praktijk brengen van onze lessstof alsjeblieft thuis willen doen, en niet hier?''
![]() ![]() Ik heb ook een keer mijn vriendje onder het bet gestomt toen me moeder binnenkwam, maar zij had het goed door, en bleef zitten kletsen, express heeeeeel lang en over genante onderwerpen ,,eej maar als je nog eens problemen hebt met je menstruatie...'' BONK toen ging ik ECHT door de grond van schaamte :-S... en na 20 minuten ging ze weg, en ik trek hem er onderuit, en zeg: Wat zij zei klopt voor geen meter, dat deed ze expres, stom wijf! Toen keek hij me vragend aan en hebben we nog was droog zitten te geilen, maar voor de rest kwam het er nie meer van... De volgende ochtend zei mijn moeder: ,,Eej ik wist niet dat er ook nog een vriendje naast al die rommel onder je bed paste'' Maar het ergste wwas: Mijn zusje van 11 en mijn broertje van 8 wisten het ook! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn broer kwam wel een keer mijn kamer binnenwandelen toen ik met mijn (nu ex)-vriendin op bed lag.
"Ja, ik moet internet hebben, dus jou computer moet even aan" (mijn comp is gateway ![]() Maar verder... Meestal net niet. Wij hebben zo'n hol leeg 'modern' huis, met een houten trap. Dus je hoort mensen al van een heel eind aankomen, als ze de trap op moeten. En dat geeft je NET genoeg tijd om 1. de deur op slot te doen 2. je aan te kleden ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar als JIJ daar niet tegen kan, sorry, ik zal het niet doen als JIJ er naast zit... ![]() PS Om zoiets kun je lachen, met je vrienden, maja, ach dat snapt niet iedereen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Gelukkig snapten mijn ouders dat zo gauw ik op mijn kamer was met een vriendje dat ze niet binnen hoefden te komen.
Ik heb wel eens gehad dat er, bij hem thuis, op de deur werd geklopt door zn zusje : 'Steef, mag ik misschien jouw pritstoft even lenen' ' Ik heb geen pritstift, Ilona' ' Oh, oke' ![]()
|
Met mijn huidige vriend ben ik toen betrapt door mijn vader met oud en nieuw (niet afgelopen jaar, maar jaar daarvoor) die kwam melden dat freek de jonge begon en dat de oliebollen klaar waren... En toen hadden we nog maar 5 dagen ofzow...
Hij is er later niet echt op terug gekomen ofzow... Hij keek alleen maar heel erg raar. Haha!
|
ja ben wel eens betrapt
vorig jaar met me ex We hadden onze kleren nog gewoon netjes aan maar we waren wel DE bewegingen aan het maken toen d'r vader om het hoekje keek en me begon verrot te schelden dat ik een viespeuk was enz enz tja euhhhhh sorrieJ hoor maar toen heb ik gezegd probeert u maar eens sex te hebben met al je kleren aan en DICHT! toen werd ie nog bozer en heeft ie me uit huis geschopt daar haha heb me ex nooit meer gezien maja Ben gelukkig nu met me moppieJ dusse ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
betrapt op spiekbrief S.E priceless | 75 | 27-12-2004 13:19 | |
Seksualiteit |
betrapt op masturbatie Verwijderd | 136 | 13-12-2004 21:13 | |
Seksualiteit |
Weleens iemand betrapt Tulpje6 | 82 | 23-11-2003 14:47 | |
Seksualiteit |